AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Skrevet 29. mars Er det gule flekker? Jeg har prøvd mange forskjellige som hevder de ikke skal gi merker. Funker ikke. Har konkludert med at det sannsynligvis er noe i svetten min som misfarger klær (litt som truser som blir misfarget av utflod, en kjemisk greie). Så jeg bruker de misfargete t-skjortene under genseren om vinteren(synes ikke), og kjøper et par nye hvite hver sommer. Ellers holder jeg meg til sort eller marineblå. Anonymkode: 99658...500
Anna Maria Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars engelvinge skrev (11 timer siden): Som overskriften sier.Noen som har noen og anbefale? Jeg er fornøyd med den blå til biotherm. 1
Roci Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars Anna Maria skrev (15 timer siden): Jeg er fornøyd med den blå til biotherm. Samme her, det er dessuten den eneste som holder meg luktfri🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars Roci skrev (På 30.3.2025 den 0.44): Samme her, det er dessuten den eneste som holder meg luktfri🙂 Kan menn bruke den eller er den mørkeblå bedre? Anonymkode: bd209...64c
Roci Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan menn bruke den eller er den mørkeblå bedre? Anonymkode: bd209...64c Tja, den dufter kanskje litt feminint? Den mørkeblå er vel for menn, så den har jeg ikke forsøkt.
MiaHI Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kan menn bruke den eller er den mørkeblå bedre? Anonymkode: bd209...64c Bruker denne og syns lukten er veldig nøytral. Ikke feminin eller maskulin, men mild såpe lukt.
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april Her fungerer faktisk Nivea comfort dry. Anonymkode: 45576...f14 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Skrevet 1. april Jeg bruker anti-perspirant fra Neutral og har ingen hvite flekker på klærne. Foretrekker deo/antiperspirant uten lukt slik at parfymen min får skinne alene. Anonymkode: 40fc1...c01 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Skrevet 1. april nivea sin black and white er god.. Anonymkode: 725c4...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå