engelvinge Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Som overskriften sier.Noen som har noen og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:27 #2 Del Skrevet lørdag kl 04:27 Er det gule flekker? Jeg har prøvd mange forskjellige som hevder de ikke skal gi merker. Funker ikke. Har konkludert med at det sannsynligvis er noe i svetten min som misfarger klær (litt som truser som blir misfarget av utflod, en kjemisk greie). Så jeg bruker de misfargete t-skjortene under genseren om vinteren(synes ikke), og kjøper et par nye hvite hver sommer. Ellers holder jeg meg til sort eller marineblå. Anonymkode: 99658...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet lørdag kl 08:22 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:22 engelvinge skrev (11 timer siden): Som overskriften sier.Noen som har noen og anbefale? Jeg er fornøyd med den blå til biotherm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet lørdag kl 23:44 #4 Del Skrevet lørdag kl 23:44 Anna Maria skrev (15 timer siden): Jeg er fornøyd med den blå til biotherm. Samme her, det er dessuten den eneste som holder meg luktfri🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet søndag kl 11:19 #5 Del Skrevet søndag kl 11:19 Grønn vichy funker hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:17 #6 Del Skrevet søndag kl 13:17 Yerka. Den får du på Vita. Anonymkode: 30798...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:20 #7 Del Skrevet mandag kl 08:20 Roci skrev (På 30.3.2025 den 0.44): Samme her, det er dessuten den eneste som holder meg luktfri🙂 Kan menn bruke den eller er den mørkeblå bedre? Anonymkode: bd209...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet mandag kl 09:50 #8 Del Skrevet mandag kl 09:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan menn bruke den eller er den mørkeblå bedre? Anonymkode: bd209...64c Tja, den dufter kanskje litt feminint? Den mørkeblå er vel for menn, så den har jeg ikke forsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet tirsdag kl 08:05 #9 Del Skrevet tirsdag kl 08:05 Rexona invisible black Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet tirsdag kl 08:09 #10 Del Skrevet tirsdag kl 08:09 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kan menn bruke den eller er den mørkeblå bedre? Anonymkode: bd209...64c Bruker denne og syns lukten er veldig nøytral. Ikke feminin eller maskulin, men mild såpe lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #11 Del Skrevet tirsdag kl 08:13 Her fungerer faktisk Nivea comfort dry. Anonymkode: 45576...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:18 #12 Del Skrevet tirsdag kl 08:18 Jeg bruker anti-perspirant fra Neutral og har ingen hvite flekker på klærne. Foretrekker deo/antiperspirant uten lukt slik at parfymen min får skinne alene. Anonymkode: 40fc1...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:19 #13 Del Skrevet tirsdag kl 08:19 nivea sin black and white er god.. Anonymkode: 725c4...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet tirsdag kl 14:08 #14 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 Biotherm blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 12:44 #15 Del Skrevet i går, 12:44 Rexona og palmolive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå