AnonymBruker Skrevet 29. mars #21 Del Skrevet 29. mars Ca 110.000 har gått ned til 104.000 i mitt globale indeksfond. Synes ikke det er ille. Uansett vet jeg jo at dette måtte skje før eller siden, så det er bare å forholde seg kald. Pengene er ment som pensjonssparing. 20 år til det. Anonymkode: edd32...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #22 Del Skrevet 29. mars Solgte fond og kjøpte litt her for et par år siden. Angrer ikke i dag for å si det sånn.. Goldman Sachs spår skyhøye gullpriser i 2025 – E24 Anonymkode: 707c7...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #23 Del Skrevet 29. mars Desto mer krypto man har, desto mer dramatisk ser det ut. Men så lenge man fremdeles er i så og si pluss mot det man kjøpte for (litt minus kan man også tåle inntil ett behagelig nivå), så har man ikke tapt noe. Krypto er en langsiktig investering. Anonymkode: c33db...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Real Virtuality Skrevet 29. mars #24 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pengene er ment som pensjonssparing. 20 år til det. Innen den tid har sikkert verdien av fondet gått opp med mange hundre prosent. I likhet med dagligvarer, strøm, drivstoff, bolig, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 29. mars #25 Del Skrevet 29. mars Sitter stille. Har lang sparehorisont og vært med på bølgedaler før. Det har nesten vært for bratt vekst når det gikk opp igjen etter covid/ukraina. Så ser på en del av nedgangen som en utjevning. Men uten tvil blir det påvirket av Helan og Halvan som holder på borti USA, blir interessant å se hva mer galskap de får til… 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #26 Del Skrevet 29. mars Jeg sparer litt ekstra i fondene nå, jeg har selvfølgelig lang horisont og har allerede spart en del år så jeg har fortsatt langt høyere avkastning enn forventa. Anonymkode: d4aa2...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #27 Del Skrevet 29. mars Solgte for 1-2 år siden, men det var planlagt da jeg er pensjonist, har tenkt å bruke av de og ikke spare mer. Anonymkode: 707c7...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå