AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #1 Del Skrevet fredag kl 20:55 Hva skjer, og hva gjør dere? Anonymkode: 707c7...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:30 #2 Del Skrevet fredag kl 21:30 Har litt panikk, men foreløpig ikke gjort en dritt. Prøver sitte stille i båten. Anonymkode: 73710...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #3 Del Skrevet fredag kl 21:42 Sitter stille i båten evt kjøper opp litt ekstra. Anonymkode: 1cc1a...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #4 Del Skrevet fredag kl 21:42 Gjør ingenting med kryptoen. Har i løpet av de siste 10 årene blitt vant med at det svinger såpass. For min del må det ned veldig mye mer før jeg taper på det. Så kommer nok an på hva det lå på når du kjøpte. Ser ingen grunn til panikk. Anonymkode: c33db...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #5 Del Skrevet fredag kl 21:42 Sitter stille i båten. Fond og krypto gikk veldig bra i fjor, så det var ikke uventet med en bølgedal nå. Så lenge man har lang horisont er det bare å zoome ut. Anonymkode: f9029...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:47 #6 Del Skrevet fredag kl 21:47 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.42): Sitter stille i båten. Fond og krypto gikk veldig bra i fjor, så det var ikke uventet med en bølgedal nå. Så lenge man har lang horisont er det bare å zoome ut. Anonymkode: f9029...943 Ekspander Men de med kort horisont? Enormt tap. Anonymkode: 707c7...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:52 #7 Del Skrevet fredag kl 21:52 Velger å tro det bedrer seg, men er litt urolig for fremtiden og usikkerheten. Men må stole på historien, hvordan det har pleid å stige Anonymkode: e37c7...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 21:54 #8 Del Skrevet fredag kl 21:54 Sitter relativt stille. Ikke foretatt meg noe angående fond, kjøpt litt mer krypto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:54 #9 Del Skrevet fredag kl 21:54 Jeg har byttet ut 75% av det globale indeksfondet mitt med et europeisk indeksfond. Gjorde det like før den orange mannen kom til makta. Skjønte godt hvordan det kom til å gå. Anonymkode: 0ee86...2ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:55 #10 Del Skrevet fredag kl 21:55 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.47): Men de med kort horisont? Enormt tap. Anonymkode: 707c7...a66 Ekspander Hvis du har kort horisont må du ikke spare i fond. Krypto er uansett høyrisiko. Anonymkode: f9029...943 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:20 #11 Del Skrevet fredag kl 22:20 Krypto vil gå til helvete. Mulig noen peaker til med visse mellomrom for å tirre idiotene. Resten av markedet vil stabilisere seg på sikt for fond og aksjer med kvalitet i bunn. Anonymkode: 40786...abc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:39 #12 Del Skrevet fredag kl 22:39 Er det slik at noen må tape for at andre skal vinne? Anonymkode: 707c7...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet fredag kl 22:54 #13 Del Skrevet fredag kl 22:54 Krypto holder jeg meg unna, USA markedet gikk jeg ut av for lenge siden, unntak for meget langsiktig småsparing, satt midlene i markeder med høyere moral. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:18 #14 Del Skrevet lørdag kl 04:18 Har faktisk kjøpt meg litt opp i noen aksjer, og så har jeg spredt risikoen i fondene, er jeg nå er mindre i de globale indeksfondene som er tungt inne i USA. Men akkurat nå så blør alt sammen, så det er bare å sitte stille i båten, og fortsette den månedlige sparingen, så vil det over tid snu igjen, det har historien vist. Anonymkode: f5406...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:59 #15 Del Skrevet lørdag kl 04:59 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.47): Men de med kort horisont? Enormt tap. Anonymkode: 707c7...a66 Ekspander Du går ikke i fond og krypto med kort horisont. Folk som gjør det likevel er vel så tett i topplokket at du ikke kan hjelpe dem likevel. Med aksjer følger du bare Trump sine manipulasjoner. Slik som annonsering av biltoll - da faller relevante aksjer innenfor bil og shipping brått. Kjøp. Så kommer de opp igjen når han "overraskende" avlyser tollen. Ellers gå for gode utbytteaksjer. Anonymkode: 86773...1f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:03 #16 Del Skrevet lørdag kl 05:03 Blir nok en bra høst. Anonymkode: 9f55b...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:04 #17 Del Skrevet lørdag kl 05:04 Tid i markedet slår timing i markedet. Har lang horisont og tenker dette snur igjen på ett eller annet tidspunkt. Lar fondene stå der de er og kjøper litt hver måned som normalt. Men klart det er jo kjipt å se gevinsten krympe, men det gjelder å ha is i magen. Anonymkode: 6d087...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:04 #18 Del Skrevet lørdag kl 05:04 Solgt alt og puttet pengebe på høyrente til 5.2% rente som gir kun 22% i skatt. Avventer situasjonen og har tørt krutt i banken til å gå inn i markedet når neste finanskrise setter inn ila 3års tid..... Ja jeg er meget pessimistisk ang framtiden slik det ser ut nå!! Anonymkode: 4f693...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 05:04 #19 Del Skrevet lørdag kl 05:04 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.47): Men de med kort horisont? Enormt tap. Anonymkode: 707c7...a66 Ekspander De som har kort horisont ok ikke råd til å tape har ikke noe i markedet å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 05:06 #20 Del Skrevet lørdag kl 05:06 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 5.04): Solgt alt og puttet pengebe på høyrente til 5.2% rente som gir kun 22% i skatt. Avventer situasjonen og har tørt krutt i banken til å gå inn i markedet når neste finanskrise setter inn ila 3års tid..... Ja jeg er meget pessimistisk ang framtiden slik det ser ut nå!! Anonymkode: 4f693...197 Ekspander Hvorfor setter du ikke pengene i våpen- og forsvarsaksjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå