AnonymBruker Skrevet 29. mars #21 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har nylig begynt i ny jobb og fått beskjed om at lønnsslippen kan finnes der. Hvordan fikk du tilgang? Anonymkode: b5280...e95 Logget inn med bank-id mener jeg. Anonymkode: 986db...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #22 Del Skrevet 29. mars Hos oss ligger de i internt system som vi går inn i via intranett på samme måte som vi går inn på nyheter, HR-informasjon, timelister og alt mulig annet rart vi har av systemer Anonymkode: 9bd73...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 30. mars #23 Del Skrevet 30. mars Nåværende jobb: ansattportal der vi også leverer timelister, søker ferie, leverer reiseregninger. Forrige jobb: Digipost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #24 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.35): Lønningsdag var 20., og lønnsslippen er verken på jobbmail eller privatmail, som jeg har vært vant til fra tidligere arbeidsplasser. Skal selvsagt spørre på mandag, men ble nysgjerrig nå. Hvor havner deres lønnsslipper hen, dere som ikke får de på mail? Anonymkode: eba74...e8f Våre ligger i Visma-systemet vi benytter. Vi kan også velge å få de på e-post, som da henter adresse fra HRM/Enterprise. Anonymkode: a14b5...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #25 Del Skrevet 1. april Hvordan gikk det, TS? Anonymkode: 135b1...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #26 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan gikk det, TS? Anonymkode: 135b1...d6b Har glemt det helt, prøver å huske det i morgen Anonymkode: eba74...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #27 Del Skrevet 1. april Sønnen min får lønnsslippen på regnskapssystemet han har brukertilgang til, Tripletex tror jeg det heter. Ikke noe på email. Tror ikke arbeidsgivere i dag bruker det noe særlig? Tungvint. Anonymkode: 50b9c...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #28 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 19.20): Sønnen min får lønnsslippen på regnskapssystemet han har brukertilgang til, Tripletex tror jeg det heter. Ikke noe på email. Tror ikke arbeidsgivere i dag bruker det noe særlig? Tungvint. Anonymkode: 50b9c...9b4 Det er overhodet ikke tungvindt. I våre systemer er det en enkel hake i en boks, "lønnsslipp e-post". Lønningsavdelingen kan endret det, og jeg kan selv endre det via en portal. Særdeles lettvint, faktisk! Anonymkode: a14b5...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #29 Del Skrevet 3. april Jeg er også vant med at lønnslippen kommer på mail, i alle jobber jeg har hatt. Dette er første jobben hvor lønnslippen bare ligger i en app på ansattportalen. Anonymkode: a92d9...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #30 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 19.17): Har glemt det helt, prøver å huske det i morgen Anonymkode: eba74...e8f Og hvordan gikk det i går da 😅 Anonymkode: 135b1...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå