AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:04 #21 Del Skrevet søndag kl 10:04 jegerrinne skrev (19 timer siden): Det med parkering så hadde jeg bare ringt på døra hvis jeg selv fikk gjester, og sagt pent- unnskyld dine gjester står på min parkering, de må flytte den så min gjester får parkert . Vennine bor i 4 manns bolig der har hver enhet 2 parkeringer ved døra og 1 i garasjen. Der står ofte ene naboen . Som vennina mi sier så lenge ho ikke har gjester kan de pent låne den, men når ho får gjester og hvis det står en bil der går ho å ber de flytte bilen . Aldri vært noe problem. Hvis naboen hadde spurt pent hadde sikkert saken vært annerledes. Nå tar naboen seg friheter uten å spørre,og det skjer gang på gang. Klart det blir et irritasjonsmoment etterhvert. Anonymkode: 6fce5...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet søndag kl 15:28 #22 Del Skrevet søndag kl 15:28 Er ikke alltid jeg har besøk å vet hvor de har parkert eller om de kom kjørende. Men vet ikke hvor god oversikt det er utenfor huset deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå