AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Jeg har selv samboer. Det skjedde helt ut av det blå når jeg startet på en ny avdeling i fjor sommer. Det startet så uskyldig. Bare en tiltrekning som gikk over til lett flørting, men nå har stemningen blitt så intens. Det er en spenning i luften som gjør at ingenting lengre føles uskyldig. Kollegaen min har mer selvkontroll enn meg, forsøker å unngå meg, oppsøker meg ikke lengre og forsøker å unngå lange blikk, men når vi først er sammen så suges vi inn i igjen.. Denne "spenningsfølelsen" har vekket meg til live igjen. Jeg ønsker ikke å gjøre noe. Ville aldri vært utro og kommer ikke til å forlate samboeren min pga en tiltrekning. Min samboer mottar all intensitet kollegaen min skaper, noe som muligens høres feil ut for mange. Kan en slik tiltrekning være uskyldig? Eller vil dette ende dårlig uansett? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 8d701...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Det starter med et uskyldig kyss på sommerfesten og på julebordet blir det full pakke Livet er til for å leves. Anonymkode: 7b5a9...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peach3 Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Hvis du bare lar det være og ikke mater det så går det over. Hvis du fortsetter vil det jo bli en eller annen form for energisluk. Se deg selv i speilet og spør er det verdt kaoset som vil følge med? Noen vil bli såret, og det kan bli DEG. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Her må du konsentrere deg om å finne tilbake romantikken og spenningen med din mann. Om du tenker på kollegaen din, så vil du skli lenger og lenger vekk fra mannen din. Til slutt skjer det at du går for langt med kollegaen. Og så blir det ekkelt på jobb, og sannheten kan ødelegge to forhold og arbeidsmiljøet deres. Det er ikke verdt det! Konsentrere deg om mannen din. Ikke glem hvorfor du ble og er sammen med han. Er dette et forhold, en familie du vil miste? Er familien din mindre viktig enn en flørt? Anonymkode: b22f6...6a8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Dette vil ende dårlig. Du mater trollet i deg. Anonymkode: 041a8...ac2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars Peach3 skrev (På 28.3.2025 den 20.31): Hvis du bare lar det være og ikke mater det så går det over. Hvis du fortsetter vil det jo bli en eller annen form for energisluk. Se deg selv i speilet og spør er det verdt kaoset som vil følge med? Noen vil bli såret, og det kan bli DEG. Ekspander Kan du utdype hva du mener med energisluk og kaoset som bil følge? Anonymkode: 8d701...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 20.49): Kan du utdype hva du mener med energisluk og kaoset som bil følge? Anonymkode: 8d701...9bf Ekspander Dersom du ikke selv forstår dette er det egentlig bare å gi opp for oss å forklare. Anonymkode: 041a8...ac2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Se for deg kollegaen med omgangssyke hvor alt kommer begge veier samtidig, før kollegaen rekker å komme seg på toalettet. Se for deg dette hver gang du tenker på vedkommende Anonymkode: d74ba...52c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 20.33): Her må du konsentrere deg om å finne tilbake romantikken og spenningen med din mann. Om du tenker på kollegaen din, så vil du skli lenger og lenger vekk fra mannen din. Til slutt skjer det at du går for langt med kollegaen. Og så blir det ekkelt på jobb, og sannheten kan ødelegge to forhold og arbeidsmiljøet deres. Det er ikke verdt det! Konsentrere deg om mannen din. Ikke glem hvorfor du ble og er sammen med han. Er dette et forhold, en familie du vil miste? Er familien din mindre viktig enn en flørt? Anonymkode: b22f6...6a8 Ekspander Nei jeg vil på ingen måte ødelegge forholdet mitt. Trenger en flørt å være så ødeleggende? Særlig om vi skal være i lag til vi blir gamle? Vil man ikke kunne fall for andre underveis? Anonymkode: 8d701...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.22): Se for deg kollegaen med omgangssyke hvor alt kommer begge veier samtidig, før kollegaen rekker å komme seg på toalettet. Se for deg dette hver gang du tenker på vedkommende Anonymkode: d74ba...52c Ekspander 😅😅 Anonymkode: 8d701...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars Jeg har hatt det sånn med en kollega i flere år. Det har egentlig gått fint, det. Jeg har ikke gjort det jeg burde, og prøvd å holde avstand. Har tvert i mot meldt meg på samme kurs som han og den type ting, for å kunne være mer sammen. Men det har ikke skjedd noe av den grunn. Vet ikke om han føler det samme. Mens mine følelser er like sterke etter fem år. Men har ikke noe ønske om å forlate mannen min, og selv om jeg får dårlig samvittighet av å ha følelser for en annen, har jeg vært klar på at jeg ikke skal være utro. Jeg og mannen har barn og et familieliv, og jeg vil ikke bryte ut av det. Og jeg tror også følelsene som har vekket meg litt til live igjen, faktisk kommer mannen min til gode, på en måte. Det er noen problemer i forholdet til mannen, og for meg har faktisk de gode følelsene for kollegaen gjort at jeg lettere holder ut det som er vanskelig med mannen min. Noen ganger blir jeg oppgitt over situasjonen og trist av at jeg aldri kommer til å være sammen med kollegaen min. Mens stort sett er det noe positivt for meg, noe som gjør at jeg gleder meg til å gå på jobb. Jeg vet jo også at det å skifte jobb hadde fått følelsene til å blekne, men det er jeg ikke villig til å gjøre. Anonymkode: 73b6a...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.52): Jeg har hatt det sånn med en kollega i flere år. Det har egentlig gått fint, det. Jeg har ikke gjort det jeg burde, og prøvd å holde avstand. Har tvert i mot meldt meg på samme kurs som han og den type ting, for å kunne være mer sammen. Men det har ikke skjedd noe av den grunn. Vet ikke om han føler det samme. Mens mine følelser er like sterke etter fem år. Men har ikke noe ønske om å forlate mannen min, og selv om jeg får dårlig samvittighet av å ha følelser for en annen, har jeg vært klar på at jeg ikke skal være utro. Jeg og mannen har barn og et familieliv, og jeg vil ikke bryte ut av det. Og jeg tror også følelsene som har vekket meg litt til live igjen, faktisk kommer mannen min til gode, på en måte. Det er noen problemer i forholdet til mannen, og for meg har faktisk de gode følelsene for kollegaen gjort at jeg lettere holder ut det som er vanskelig med mannen min. Noen ganger blir jeg oppgitt over situasjonen og trist av at jeg aldri kommer til å være sammen med kollegaen min. Mens stort sett er det noe positivt for meg, noe som gjør at jeg gleder meg til å gå på jobb. Jeg vet jo også at det å skifte jobb hadde fått følelsene til å blekne, men det er jeg ikke villig til å gjøre. Anonymkode: 73b6a...916 Ekspander Jeg er veldig enig i at denne tiltrekningen til min kollega på noen måter kommer samboeren til gode. Vi er oftere intime, vi ler mer og jeg ble motivert til å komme i toppform igjen etter barn. Jeg forsøker å være nøytral, hverken oppsøke eller ta avstand, men når vi møtes så gir det meg en høy jeg ikke har følt på lenge. Det er denne biologiske responsen jeg mest sannsynlig ikke vil gi slipp på. Selv om jeg sikkert burde. Den blir derimot gjerne mer intens fordi jeg ikke kan få utløp. Anonymkode: 8d701...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars Ikke gjør noe med det, og tydelig at kollegaen din ikke er interessert. Det vil gå over etterhvert. Anonymkode: 8f63a...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå