Gjest Usikkernå Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Jeg skal på en cabaret / revy i regi av studiet mitt (universitetet) til uken. Planlegger å ha på meg et par mørke jeans, pene, semskede svarte støvletter og en pen svart jakke (og en genser eller topp med litt mer farge på da). Det er ikke så "stivt" at jeg er nødt til å ha på noe annet enn jeans der vel? Blir litt usikker, har ikke lyst til å møte opp med noe helt annet enn de andre... Må nevne at dette nok er det studiet i Oslo der folk kler seg stivest. penest og mest pyntet til enhver anledning...
Gjest Jusstudent Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 vel vel... jeg og! Hadde droppet jeansen jeg! Elsker slike annnnledninger.
Beam Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg skal ogå på cabaret på universitetet, og har ikke tenkt å pynte meg. På premieren er det vanlig å pynte seg, men ellers går folk som de vanligvis kledd. Men har du lyst til å pynte deg litt så er jo det lov. Jeg planlegger å gå rett fra lesesalen, og da blir det helt vanlige hverdagslige klær. Endret 12. mars 2006 av Beam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå