Gå til innhold

Hoka mach 6 eller clifton 9 til løping på tredemølle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

prøvd litt forskjellige merker/typer. Er disse jeg føler sitter best på min fot. Men klarer ikke velge mellom de...I ene butikken sa de at mach 6 var best til mølle bruk av disse 2, i den andre clifton... At mach ble en litt mer avansert sko ( jeg er ganske newbie på løping)

Anonymkode: f79d7...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Begge er gode møllesko. Mach er litt raskere og hardere sko som er mer strippet. Clifton er en bedre allrounder og bedre komfort i overdelen, samt  en god såle til utebruk og. 

Anonymkode: 7f8c6...152

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Mach 4 og er kjempefornøyd. Mach 6 har jeg ikke forsøkt ennå, men siden 4 sitter så godt på meg så tipper jeg at 6 er vel så bra. 

Anonymkode: b0a23...744

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Begge er gode møllesko. Mach er litt raskere og hardere sko som er mer strippet. Clifton er en bedre allrounder og bedre komfort i overdelen, samt  en god såle til utebruk og. 

Så for meg som newbie som ikke løper veldig raskt eller langt (ennå hvertfall) så er clifton et like bra alternativ? De er det også tilbud på nå så det er jo et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så for meg som newbie som ikke løper veldig raskt eller langt (ennå hvertfall) så er clifton et like bra alternativ? De er det også tilbud på nå så det er jo et pluss.

Ja absolutt. Så kjøper du Mach når du er blitt mer vant og skal løpe litt fortere og ønsker litt forandring. 
Jeg har alltid et par clifton i rotasjon, kan liksom bruke dem til det meste. Skal jeg reise og ha med ett par sko tar jeg de, kan både gå og løpe i dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...