AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Vi og barna (begge i bhgalder) liker veldig godt å være ute, men vi har ikke fått det helt til på vinteren. Ingen av oss er noe særlig vinter- eller snømennesker 🙈 og her vi bor er det mye av det. Barna lengter til sommer. Og ja, noe av grunnen er selvsagt at vi voksne er for dårlige å finne morsomme aktiviteter på vinteren. Tar imot alle tips 😀 Anonymkode: 3ff34...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Er det snø hos deg enda så kan dere ake, lage engler i snøen, lage iskrem av snø, bygge snømann, tenne bål og lage pinnebrød og banan med sjokolade i (pakk inn i folie). Viktig å kle seg godt, og gjerne ikke være ute veldig lenge om barna er veldig små og ikke får beveger seg noe særlig. Ski med pulk fungerer bra med barn som er for små til å stå på ski selv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Vi gikk mye ut i skogen, tente bål. Ungene lekte fritt rundt i trær, laget gran hytter osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Ake, gå på skøyter (evt ski), lage snømann, bygge hytter og huler i snøen er favorittaktivitetene til mine bhgbarn. Vi går også på tur på stier og langs vann på beina og utforsker naturen, hvis det ikke er altfor mye snø. Barna er godt kledd, men det er viktig at de voksne er kledd tilsvarende, med vattert ute bukse eller dress og tykke votter og god lue. Jeg har tykk Bergans dunjakke, «boblebukse», Hestra fjellvotter med ullfor og ulllue, samt Uggs adirondack-sko med ullfor. Barna har to lag ull, vinterdress, Hestra fjellvotter og tykk ullbalaklava. Vi har to dresser, en for 0-minus 10 og en for minus 10-minus 30 og velger etter temperatur ute. Barna har også sko med ullfor som skal tåle minus 30. Uteglede starter med riktige klær er min erfaring. Anonymkode: 2c39d...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå