Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Jeg gruer meg til i kveld! Har en følelse av at mitt favorittpar ryker ut av programmet. Har dere sett hvor mye oppmerksomhet Bjørn og Kathrine har fått, bare fordi hun jobber i TV2? Pliiiis stem på Guri og Tom Arild hvis dere liker de, ellers så går de ut! Da vet jeg ikke om jeg gidder å se på finalen! Korrupt dette her!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Jeg heier på Kathrine og Bjørn! Guri er jo danser, så jeg synes ikke hun har noe der å gjøre. Dssuten liker jeg Kathrine, synes hun har blitt flink til å danse og hun har en herlig personlighet.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Heier på Terje Sporsem, jeg. ← Det gjør jeg også. Men egentlig er de alle verdige vinnere for de har jaggu meg stått på og jobba hardt, og jeg syns det er flinke til å danse alle sammen.
just_c Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 terje er min favoritt også så blir nok en stemme til han i kveld også
Gjest camillo Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Har dere sett hvor mye oppmerksomhet Bjørn og Kathrine har fått, bare fordi hun jobber i TV2? Tror ikke det er fordi hun jobber i TV2 akkurat, men de er skikkelig flinke, og har best utstråling av alle sammen, synes jeg. :-D
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Jeg synes ikke Katrine og Bjørn har fått mer oppmerksomhet en andre. Jeg synes Katrine og Bjørn skal vinne. De er mitt favorittpar. Stemmer på de i kveld igjen. Håper Katrine og Bjørn kommer til finalen. Hvem som ryker ut i kveld er det samme for meg, bare det ikke er Katrine og Bjørn. HEIA KATRINE OG BJØRN!!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Terje får min stemme også i kveld. Håper Guri ryker ut i kveld, har ikke sans for henne i det hele tatt. Om Kathrine Moholt skulle vinne, er det fortjent, hun er skikkelig flink! Men heier på Terje!!
pusla Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Guri og Tom Arild er flinke, men de er litt kjedelige synes jeg. Nest etter blomster-Finn er det Terje Sporsem som har gjort programmet morsomt etter min mening, i tillegg har han blitt skikkelig flink. Nå stemmer vanligvis ikke jeg i noen programmer, men skal jeg gjøre det i kveld blir det på Terje og Cecilie!
Linselus Skrevet 12. mars 2006 #12 Skrevet 12. mars 2006 Nå er da Guri Schanke skuespiller, hun har vel spilt litt revy og noe musical, men det er da langt fra det samme som å være ballroom-danser. *jiiiiises* Ellers syns jeg Cecilie Brink Rygel har gjort en enorm jobb med å stramme opp Terje Sporsem og få han til å oppføre seg som en danser
Kristin Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Heier på Terje Sporsem, jeg. ← Det gjør jeg og..
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 banner høyt, terje gikk ut, nå må kathrine vinne! syntes ikke guri gjorde det bra i jive i dag. i reklamen for programmet siste uka var nesten ikke kathrine med, så at hun får så mye oppmerksomhet er jeg ikke enig i.
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 Hurra Katrine og Bjørn i finalen. Å jeg ble så glad.
Ugla Skrevet 13. mars 2006 #18 Skrevet 13. mars 2006 banner høyt, terje gikk ut, nå må kathrine vinne! ← Hadde håpet at Terje gikk videre, + Kathrine!! Nå MÅ Kathrine vinne!!!
Kristin Skrevet 13. mars 2006 #19 Skrevet 13. mars 2006 Hadde håpet at Terje gikk videre, + Kathrine!! Nå MÅ Kathrine vinne!!! ← Enig!!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #20 Skrevet 13. mars 2006 Hadde håpet at Terje gikk videre, + Kathrine!! Nå MÅ Kathrine vinne!!! ← Signerer på denne jeg. Hadde håpet finalen sto mellom henne og Terje. Etter min mening er det de to som har blitt flinkest til å danse. Guri var jo ikke akkurat ukjent med dans da. Hun stiller liksom i en helt annen klasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå