Gå til innhold

Guri og Tom Arild

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne S_*
Skrevet

Jeg gruer meg til i kveld!

Har en følelse av at mitt favorittpar ryker ut av programmet.

Har dere sett hvor mye oppmerksomhet Bjørn og Kathrine har fått, bare fordi hun jobber i TV2?

Pliiiis stem på Guri og Tom Arild hvis dere liker de, ellers så går de ut! :grine:

Da vet jeg ikke om jeg gidder å se på finalen! Korrupt dette her! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg heier på Kathrine og Bjørn! Guri er jo danser, så jeg synes ikke hun har noe der å gjøre. Dssuten liker jeg Kathrine, synes hun har blitt flink til å danse og hun har en herlig personlighet.

Gjest gjest1
Skrevet
Heier på Terje Sporsem, jeg. ;)

Det gjør jeg også. :Nikke:

Men egentlig er de alle verdige vinnere for de har jaggu meg stått på og jobba hardt, og jeg syns det er flinke til å danse alle sammen.

Skrevet

terje er min favoritt også:)

så blir nok en stemme til han i kveld også:)

Gjest camillo
Skrevet
Har dere sett hvor mye oppmerksomhet Bjørn og Kathrine har fått, bare fordi hun jobber i TV2?

Tror ikke det er fordi hun jobber i TV2 akkurat, men de er skikkelig flinke, og har best utstråling av alle sammen, synes jeg.

:-D

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes ikke Katrine og Bjørn har fått mer oppmerksomhet en andre.

Jeg synes Katrine og Bjørn skal vinne. De er mitt favorittpar. Stemmer på de i kveld igjen.

Håper Katrine og Bjørn kommer til finalen. Hvem som ryker ut i kveld er det samme for meg, bare det ikke er Katrine og Bjørn.

HEIA KATRINE OG BJØRN!!

Gjest Gjest
Skrevet

Terje får min stemme også i kveld. Håper Guri ryker ut i kveld, har ikke sans for henne i det hele tatt. Om Kathrine Moholt skulle vinne, er det fortjent, hun er skikkelig flink!

Men heier på Terje!!

Skrevet

Guri og Tom Arild er flinke, men de er litt kjedelige synes jeg. Nest etter blomster-Finn er det Terje Sporsem som har gjort programmet morsomt etter min mening, i tillegg har han blitt skikkelig flink. Nå stemmer vanligvis ikke jeg i noen programmer, men skal jeg gjøre det i kveld blir det på Terje og Cecilie!

Skrevet

Nå er da Guri Schanke skuespiller, hun har vel spilt litt revy og noe musical, men det er da langt fra det samme som å være ballroom-danser.

*jiiiiises*

Ellers syns jeg Cecilie Brink Rygel har gjort en enorm jobb med å stramme opp Terje Sporsem og få han til å oppføre seg som en danser :)

Skrevet
Heier på Terje Sporsem, jeg. ;)

Det gjør jeg og..

Skrevet

Æsj, Terje gikk ut.

Gjest Gjest
Skrevet

banner høyt, terje gikk ut, nå må kathrine vinne!

syntes ikke guri gjorde det bra i jive i dag.

i reklamen for programmet siste uka var nesten ikke kathrine med, så at hun får så mye oppmerksomhet er jeg ikke enig i.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hurra Katrine og Bjørn i finalen.

Å jeg ble så glad.

Skrevet
banner høyt, terje gikk ut, nå må kathrine vinne!

Hadde håpet at Terje gikk videre,

+ Kathrine!!

Nå MÅ Kathrine vinne!!!

Skrevet

+ Kathrine!!

Nå MÅ Kathrine vinne!!!

Enig!!

Gjest Gjest
Skrevet

+ Kathrine!!

Nå MÅ Kathrine vinne!!!

Signerer på denne jeg. Hadde håpet finalen sto mellom henne og Terje.

Etter min mening er det de to som har blitt flinkest til å danse.

Guri var jo ikke akkurat ukjent med dans da. Hun stiller liksom i en helt annen klasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...