Gå til innhold

Hvor lenge har du en snusboks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: bc18d...b32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maks tre dager tror jeg. 1-2 er vel snittet. Pleier å legge igjen snusen hjemme og kun snuse når jeg er hjemme, i verste fall ta en på vei ut døra.

Anonymkode: 6c3a7...2e1

AnonymBruker
Skrevet

2 dager

Anonymkode: f5312...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Under et døgn 

Anonymkode: a482d...947

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig , men 1-3 dager. Snuser mye når jeg drikker alkohol ( skjer ikke så ofte ) , og snuser mer om jeg hjemme enn på jobb. 

Anonymkode: 4f9a1...66a

Skrevet

3 dager'ish

AnonymBruker
Skrevet

Åpner en by boks om morgningen og en ny når jeg legger meg. Jeg snuser mye om natten også og orker ikke å hente en ny boks i løpet av natten, derfor tar jeg en helt ny en. 

Har noen ganger litt igjen i begge boksene og legger det oppi neste morgens nye boks. 

Så ca 1,5 - 2 boks i døgnet/dagen. 

Anonymkode: 2fae2...cb1

• Liker 1
Skrevet

Hva koster egentlig en boks, for her må det gå litt i løpet av en uke? Vi har alle våre ting vi bruker penger på, så dømmer ikke, bare lurer. 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

?

Anonymkode: bc18d...b32

Vanlige dager uten særlig ekstra stress, 3 dager. Men nå på slutten av et forhold bestående av psykisk vold og utflytting med barn, et døgn. 

Daisy-love skrev (3 minutter siden):

Hva koster egentlig en boks, for her må det gå litt i løpet av en uke? Vi har alle våre ting vi bruker penger på, så dømmer ikke, bare lurer. 😊

Før kjøpte jeg alltid på butikken, nå ligger den på 96,- på butikken. Det blir for dyrt syns jeg. Så jeg har byttet merke å kjøper for 58,- boksen. Kjøper for 3 mnd av gangen med 1740 ink frakt. 

Bruker ellers veldig lite på godis og drikker ikke alkohol, så jeg syns det er greit. 

Anonymkode: eb0ee...fb5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanlige dager uten særlig ekstra stress, 3 dager. Men nå på slutten av et forhold bestående av psykisk vold og utflytting med barn, et døgn. 

Før kjøpte jeg alltid på butikken, nå ligger den på 96,- på butikken. Det blir for dyrt syns jeg. Så jeg har byttet merke å kjøper for 58,- boksen. Kjøper for 3 mnd av gangen med 1740 ink frakt. 

Bruker ellers veldig lite på godis og drikker ikke alkohol, så jeg syns det er greit. 

Ok takk, er litt forskjell på de to prisene. Er garantert de som bruker mer på både shopping, spise ute, godteri, og annen kos enn dette her. Det er jo litt penger, men de aller fleste av oss har noe, og mange har flere ting. 

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (3 minutter siden):

Jeg kjøper 10 bokser i uken og kjøper de på nett (som er 7 kr billigere per boks enn på butikken) til 860 kr

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøper 10 bokser i uken og kjøper de på nett (som er 7 kr billigere per boks enn på butikken) til 860 kr

Takk, det er litt, men hjelper å spare 70kr. Det blir litt i det lange løp. Vi har alle vårt. 😊

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (12 minutter siden):

Ok takk, er litt forskjell på de to prisene. Er garantert de som bruker mer på både shopping, spise ute, godteri, og annen kos enn dette her. Det er jo litt penger, men de aller fleste av oss har noe, og mange har flere ting. 

En god kamerat bytta merke å gikk da fra å betale 96 per boks til 48,- per boks. Man kan alltid spare inn endel ved å tenke på merke og å kjøpe på nett fremfor butikk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En god kamerat bytta merke å gikk da fra å betale 96 per boks til 48,- per boks. Man kan alltid spare inn endel ved å tenke på merke og å kjøpe på nett fremfor butikk. 

Det er jo nesten halve prisen, og hjelper jo veldig. Jeg har aldri snust, og ingen i hverken familie eller nær krets snuser, men har noen bekjente som gjør det da. Det er da naturlig nok ikke oppe så mye som tema. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper på nett til 44 kroner boksen, en kjenner det jo på smaken alle pengene en sparer, men prøver å bruke minst mulig penger på snusen. 

Bruker 2-3 dager på en boks. 

Anonymkode: c46ff...f2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjøper på nett til 44 kroner boksen, en kjenner det jo på smaken alle pengene en sparer, men prøver å bruke minst mulig penger på snusen. 

Bruker 2-3 dager på en boks. 

Anonymkode: c46ff...f2c

Ld?

Anonymkode: 4f229...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...