AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:21 #41 Del Skrevet lørdag kl 22:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er klassisk for manipulerende og narsissistiske personer. Utad viser de bevisst sitt falske "gode" ansikt, fordi de vet at da er det mye vanskeligere for partner å bli trodd, partner begynner tidlig å tvile på seg selv og det hun opplever av ham privat. Dette er en del av det psykologiske spillet han har drevet med deg i årevis, mens han har psyket deg ned og manipulert deg for at han kunne fortsette å mishandle deg - og barna - økonomisk. Han er en voldelig mann, en psykisk voldelig mann, en økonomisk voldelig mann! Du MÅ se dette nå, Ts, for du må ut av dette forholdet uansett hva andre måtte mene. Jeg foreslår at du viser dine foreldre hva du har skrevet i denne tråden, slik at de kan få omfangt av den mishandlingen du og barna har vært utsatt for! For psykisk manipulering og så grov økonmisk utnyttelse og løgner, det ER mishandling, det ER vold! Jeg håper du ser dette nå, og at du får satt igang prosessen med å komme deg ut slik at du kan beskytte deg selv og barna for fremtiden! ❤️ Apropos det økonomiske, så vil en god advokat kunne bruke det at mannen din har krevd innsyn i dine kontoer og å stå som disponent på dine kontoer, mens han har nektet deg både å være disponent på og få innsyn i hans kontoer. Dette alene viser at han helt bevisst har hindret deg fra å få innsyn i økonomien hans, og da har du heller ikke hatt forutsetninger til å forstå at han brukte gjeld og ikke inntekt til felles utgifter. Anonymkode: ea715...ade Tusen takk for råd🌷 foreldrene mine er i 80 årene så jeg tror jeg hadde tatt livet av dem med den fulle historien. Det går nok ikke dessverre. Så det er få nesten ingen mennesker jeg kan fortelle til. Får lene meg på advokat og psykolog jeg har begynt hos. Anonymkode: c4eab...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:26 #42 Del Skrevet lørdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.14): Det var 2 buttplugger , en sort xl for viderekommende, og en rød mindre samt en liter med glidemiddel!!!!! jeg er ikke der i det hele tatt og sikkert veldig kjedelig , det jeg lurer på , er dette noe han kunne brukt på seg selv alene eller er det sannsynlig at det er med partner Anonymkode: c4eab...44b Høres ut som leker han bruker på seg selv. Min type har også masse sånne leketøy, inkl 1 liter glidemiddel, han elsker prostataorgasmer. Anonymkode: 6eb6a...db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet lørdag kl 22:30 #43 Del Skrevet lørdag kl 22:30 Er du helt fjern eller, hvorfor gidder du en gang bry deg om han er utro. Du burde løpe og takke for at du slipper å ha noe med denne fyren å gjøre. herrelighet for noen svake mennesker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:33 #44 Del Skrevet lørdag kl 22:33 Sikkert lurt å sjekke gjennom alle kontobevegelsene, mailer, alt du kan, før du snakker med ham. Han kommer til å slette alle spor. Det kan ta lang tid før han legger alle kortene på bordet. Ikke gjør noe forhastet, vær lur og prøv å ikke eksplodere foran han. Sjekk alle spor, ta kopi av det du trenger, kontoutskrifter osv. Ikke la han ødelegge bevis. I mellomtiden går du til psykolog og du får ut dine bekymringer. Dette var en skikkelig sjokk for deg og det tar mange år å bli bedre. Jeg er ganske sikker på at du kommer sterkere ut av dette. Anonymkode: 509b4...8a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:41 #45 Del Skrevet lørdag kl 22:41 Jeg har en mann som jobber i it, nå er det ikke sånn at han skjuler noe for meg men han liker ikke selv at andre internett aktører fks kan tracke han og lagre informasjon osv. litt innvikla. men, han har også vist meg hvor lett det er å opprette private mailer som ingen andre enn han selv er klar over og som ikke kan få spam etc. han har også vist forskjellige måter å slette sporene sine fra nettet osv. Jeg tenker at hvis mannen din har så høy gjeld så er det jo ikke helt urimelig å tenke at han også skjuler hva han driver med. Du får sikkert tilgang til den åpne mailen hans men kan godt være han har en skjult mail. Kanskje han bruker en nettleser eller programvare på PC-en som ikke viser deg eller andre hva han søker på, men som han er klar over. Han virker hvert fall litt vel manipulerende og flink til å skjule hva han driver med. Anonymkode: 7a420...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:50 #46 Del Skrevet lørdag kl 22:50 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en mann som jobber i it, nå er det ikke sånn at han skjuler noe for meg men han liker ikke selv at andre internett aktører fks kan tracke han og lagre informasjon osv. litt innvikla. men, han har også vist meg hvor lett det er å opprette private mailer som ingen andre enn han selv er klar over og som ikke kan få spam etc. han har også vist forskjellige måter å slette sporene sine fra nettet osv. Jeg tenker at hvis mannen din har så høy gjeld så er det jo ikke helt urimelig å tenke at han også skjuler hva han driver med. Du får sikkert tilgang til den åpne mailen hans men kan godt være han har en skjult mail. Kanskje han bruker en nettleser eller programvare på PC-en som ikke viser deg eller andre hva han søker på, men som han er klar over. Han virker hvert fall litt vel manipulerende og flink til å skjule hva han driver med. Anonymkode: 7a420...b18 Takk, kom på nå at jeg for noen år siden fikk opp flere mailadresser med hans navn i på en sånn rullegardin som kommer opp når man skal skrive inn mail. Han forklarte det bare med at han måtte lage ny mail for å få logget inn eller noe . Anonymkode: c4eab...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:51 #47 Del Skrevet lørdag kl 22:51 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sikkert lurt å sjekke gjennom alle kontobevegelsene, mailer, alt du kan, før du snakker med ham. Han kommer til å slette alle spor. Det kan ta lang tid før han legger alle kortene på bordet. Ikke gjør noe forhastet, vær lur og prøv å ikke eksplodere foran han. Sjekk alle spor, ta kopi av det du trenger, kontoutskrifter osv. Ikke la han ødelegge bevis. I mellomtiden går du til psykolog og du får ut dine bekymringer. Dette var en skikkelig sjokk for deg og det tar mange år å bli bedre. Jeg er ganske sikker på at du kommer sterkere ut av dette. Anonymkode: 509b4...8a0 Takk, ikke mye jeg får sjekket men skal hvertfall prøve. Anonymkode: c4eab...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet søndag kl 00:46 #48 Del Skrevet søndag kl 00:46 Han bor gratis hos svigers, men stjeler likevel fra egne barn? Han skulle vært hevet ut for lenge siden. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:42 #49 Del Skrevet søndag kl 05:42 Du virker helt ekstremt naiv som har latt dette skure og gå siden du oppdaget den første gjelden. Håper du har fjernet han som disponent nå. Anonymkode: c7471...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå