Gå til innhold

Tillitsbrudd ift økonomi + er han også utro i tillegg??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om han er seksuelt utro med andre personer, det er egentlig helt og fullstendig uinteressant, Ts!

Han har vært så utro som det er mulig å være, har sviktet deg og ungene deres så mye som han kan gjøre. Og han har gjort det mange ganger. Han lyver deg rett opp i ansiktet.

Det eneste ansvarlige for deg å gjøre nå, Ts, det er å forlate ham før han rekker å - unnskyld uttrykket - rævkjøre din økonomi enda en gang og i langt større grad enn han allerede har.

Dette betyr at DU må skaffe deg advokat allerede mandag, og sette igang prosessen. Du bør her og nå, via nettet om mulig, fjerne ham som disponent på dine bankkonti, og også på kontoer hvor barna ev. har penger.

Denne mannen har vist deg at han ikke vil eller ikke greier å endre seg.

Fool me once - shame on you! Fool me twice - shame on me! Fool me three times - shame on both of us!

Du må ta ansvar nå for deg selv og dine barns skyld! Få oversikt over ALT du kan av hans økonomi og hans bedrift.

Det han har gjort mot deg er økonomisk utroskap og mishandling. Det at han har stjålet så mye penger fra felles barn er utilgivelig!

Nå må du ta ansvar og komme deg unna mannen slik at du også kan beskytte dine barn. Det kan du ikke gjøre nå.

(Men du bør også ta deg en tur til legen, få sjekket deg for seksuelt overførbare infeksjoner. Bare for sikkerhets skyld, selv om ev. utroskap faktisk er mindre viktig i dette forholdet. Han kan ikke bli mer utro enn han har vært over år med denne tappingen av din økonomi. Få også sjekket opp i det lånet til faren - det kan være han har "lånt" disse pengene til sin far for å sikre at han har penger som kreditorene ikke skal få tak i.)

Advokat mandag!

Anonymkode: ea715...ade

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for råd! Hva ga deg mistanke om horer? Hans søppelmail er fulle av damer som kontakter han med nakenbilder. Han sier de bare dukker opp. Er det jeg som er naiv? Er det unormalt for menn å få slikt uten grunn? 

Anonymkode: c4eab...44b

Jeg vet som nevnt ikke sikkert, men pengene bare ble borte uten at han kom hjem med noe, uten at han noen gang var ruset og uten at jeg har sett/opplevd ham interessert i spill. NOE må de jo ha gått til, som ikke viser igjen på noe. Store summer forsvant bare. Ikke stakk ham dem bort heller. Det gikk forferdelig galt med ham økonomisk da jeg gikk fra ham. 

Jeg vet ikke. Min nåværende mann får også slikt, men veldig lite, og kun på fb tror jeg. Ikke i mailboksen. 

Anonymkode: 94dfe...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om han er seksuelt utro med andre personer, det er egentlig helt og fullstendig uinteressant, Ts!

Han har vært så utro som det er mulig å være, har sviktet deg og ungene deres så mye som han kan gjøre. Og han har gjort det mange ganger. Han lyver deg rett opp i ansiktet.

Det eneste ansvarlige for deg å gjøre nå, Ts, det er å forlate ham før han rekker å - unnskyld uttrykket - rævkjøre din økonomi enda en gang og i langt større grad enn han allerede har.

Dette betyr at DU må skaffe deg advokat allerede mandag, og sette igang prosessen. Du bør her og nå, via nettet om mulig, fjerne ham som disponent på dine bankkonti, og også på kontoer hvor barna ev. har penger.

Denne mannen har vist deg at han ikke vil eller ikke greier å endre seg.

Fool me once - shame on you! Fool me twice - shame on me! Fool me three times - shame on both of us!

Du må ta ansvar nå for deg selv og dine barns skyld! Få oversikt over ALT du kan av hans økonomi og hans bedrift.

Det han har gjort mot deg er økonomisk utroskap og mishandling. Det at han har stjålet så mye penger fra felles barn er utilgivelig!

Nå må du ta ansvar og komme deg unna mannen slik at du også kan beskytte dine barn. Det kan du ikke gjøre nå.

(Men du bør også ta deg en tur til legen, få sjekket deg for seksuelt overførbare infeksjoner. Bare for sikkerhets skyld, selv om ev. utroskap faktisk er mindre viktig i dette forholdet. Han kan ikke bli mer utro enn han har vært over år med denne tappingen av din økonomi. Få også sjekket opp i det lånet til faren - det kan være han har "lånt" disse pengene til sin far for å sikre at han har penger som kreditorene ikke skal få tak i.)

Advokat mandag!

Takker så mye.. glad for at noen ser dette utenifra og gir klar beskjed. Vanskelig å tenke klart når man ikke har noen å snakke med om det. Han er jo veldig snill og hjelpsom hjemme, og er egentlig en veldig smart mann så alt er ekstremt forvirrende 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takker så mye.. glad for at noen ser dette utenifra og gir klar beskjed. Vanskelig å tenke klart når man ikke har noen å snakke med om det. Han er jo veldig snill og hjelpsom hjemme, og er egentlig en veldig smart mann så alt er ekstremt forvirrende 

Jeg ser ikke på ham som en "snill og hjelpsom" mann.

Jeg ser på ham som en ekstremt manipulerende mann!

Han har utnyttet og sviktet deg i årevis med sin økonomiske utroskap. Og dermed har han ikke bare sviktet deg, men også barna deres. Så fikk han ny sjanse, lovet bot og bedring.

Så stjal han mer fra deg. Han stjal fra 70 000 kr fra barna. Så fikk han en ny sjanse, lovet bot og bedring.

Og når viser det seg at ting er verre enn noensinne.

Selvfølgelig har han i alt dette vært "snill og hjelpsom" når han har vært hjemme! Fordi du på den måten ble manipulert! Manipulert til å tro at han holdt det han lovet. Manipulert til å tro at han ville/kunne endre seg. Manipulert til å tro at han hadde forstått den uretten han begikk mot deg og barna. Manipulert til å tro at han hadde forstått og endret seg. Manipulert til å tro at han ikke lenger skjulte noe for deg. Manipulert til å tro på ham. Manipulert slik at du skulle overse at han fortsatte å lyve til deg og utnytte deg, egne barn og dine foreldre!

For han har visst at hvis han lot som om han var "snill og hjelpsom" når han var hjemme, da kunne han fortsette å utnytte deg, utnytte barna deres, utnytte dine foreldre. Og slik har han kunnet slippe å ta ansvar for egne handlinger.

Jeg tipper at det bak dette ligger større problemer hos ham. Hva det er spiller egentlig ikke noen rolle, for han er ikke i nærheten av å være ærlig med deg. Og selv om han skulle bli ærlig med deg, så er løpet kjørt for dere. Han har et så sterkt mønster med å utnytte deg og din familie, og trolig en så sterk avhengighet (spill, sex, annet?) at han ikke vil greie å endre sitt mønster sammen med deg, for dere to har sammen i så mange år hatt et forhold hvor hans ryggmargsrefleks er hvordan han kan lyve og utnytte deg og din familie. Men hva som er årsaken, det spiller ingen rolle, det er noe han selv ev. må ta ansvar for etter at du har gått fra ham! Han kommer aldri til å endre seg nok til at det vil være greit for deg å leve med ham!

I tillegg til at du må fjerne ham som disponent på dine kontoer, og skaffe deg advokat mandag, så synes jeg du skal snakke med dine snille foreldre og si at nå må du ha hjelp for å sette grenser slik at du kommer deg ut av forholdet, fordi du nå må beskytte deg selv slik at du kan beskytte barna fra videre utnytting.

Slik jeg ser det har du i realiteten bodd i et forhold med både økonomisk mishandling og stygg manipulering. Det gjør at du nok har samme mekanismer som kan gjøre at du kan ha nytte av å snakke med Krisesenteret også, da de har erfaring med å hjelpe kvinner til å varig komme seg ut av slike forhold. For denne mannen har fått minst to sjanser tidligere og vist deg at han ikke respekterer deg og ikke endrer seg, og nå er han blitt verre. Når du nå avslutter forholdet, så vil han trolig trappe opp løgnene og manipulasjonen av deg, og dermed trenger du ALL støtte du kan få (egne foreldre, gode venner, advokat, Krisesenter, fastlege, ev. flere). Ikke bagatelliser at det å gå fra ham også kan være en risiko for at han kan bli fysisk voldelig, for det at du går innebærer at han mister sin "melkeku" og stedet han bor gratis (hos dine foreldre), da kan noen slike menn bli farlige. Derfor er det viktig at du har advokat og andre på din side som kan støtte deg og ev. beskytte deg.

Du må se ham for den han faktisk er, Ts, ellers kommer du deg aldri ut av dette svært dysfunksjonelle forholdet som er preget av mange år med økonomisk mishandling og psykisk manipulering og løgner.

❤️ 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring luksusfellen. Og jeg tenker at en person som kan være så økonomisk utro fint kan være vanlig utro også 

Anonymkode: aed7e...fb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig ille!! Helt krise faktisk. Jeg håper du går🙈🙈

Anonymkode: 85dc0...ed4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg du gjør lurest i å anta at han HAR vært utro, for mer illojal partner uten snev av integritet og verdier skal du lete lenge etter. Da er sjansen for utroskap langt, langt høyere, og han har jo hatt alt tilrettelagt for det. Reising, annen bolig osv. 

Min tanke er om han har en sugarbaby eller flere som han betaler til i dyre dommer...? Eller eventuelt om han har en annen kjæreste? 

Anonymkode: 5d09e...525

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk synd i deg og det er mest pga at du er mer opptatt av om han er utro enn at han har utnyttet din naivitet på det groveste økonomisk. Det du må gjøre nå, hvis ikke du selv vil gå på ræva, er å fjerne han som disponent på alle dine kontoer, bytt passord på nettbanken, kreditsperre deg selv inn på Bisnode, Experia etc, ta får han ikke tatt opp lån på ditt navn, hvis han ikke allerede har gjort det. Stakkars foreldra dine, dere bor gratis og svikter dem stygt. Og så må du skille deg, eller du kan velge å bo sammen med han og samtidig være redd for økonomien. Velger du han er det også et svik mot dine barn, å være så sjofel å tømme sine egne barn sine kontoer, vel, lenger ned kan han ikke synke, velger du han er du like ille.

Anonymkode: 81d9e...a11

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk synd i deg og det er mest pga at du er mer opptatt av om han er utro enn at han har utnyttet din naivitet på det groveste økonomisk. Det du må gjøre nå, hvis ikke du selv vil gå på ræva, er å fjerne han som disponent på alle dine kontoer, bytt passord på nettbanken, kreditsperre deg selv inn på Bisnode, Experia etc, ta får han ikke tatt opp lån på ditt navn, hvis han ikke allerede har gjort det. Stakkars foreldra dine, dere bor gratis og svikter dem stygt. Og så må du skille deg, eller du kan velge å bo sammen med han og samtidig være redd for økonomien. Velger du han er det også et svik mot dine barn, å være så sjofel å tømme sine egne barn sine kontoer, vel, lenger ned kan han ikke synke, velger du han er du like ille.

Anonymkode: 81d9e...a11

Jeg er nok ikke mer opptatt av om han er utro men det hadde gitt meg en helt klar grunn til å gå fra ham som ikke man kan snakke seg ut av. Han er en person som er ekstremt godt likt av alle. Både familiært og i jobbsammenheng og derfor blir det enda mer forvirrrende alt sammen og det blir lett å få sympati og tenke at jeg må gjøre alt hjelpe han «det er jo tross alt faren til barna mine». Jeg tenkte hvertfall slik for noen uker siden men nå heller jeg mer mot å avslutte forholdet. Det jeg har lest er at hvis han kan vise til at gjelden hans har gått til husholdning som jeg også har levd på så kan jeg få overført gjeld til meg ved skilsmisse. Dette tenkte jeg å snakke med advokat om. 
jeg vet at jeg er for ettergivende og «snill»/feig. Og det er dette jeg må jobbe med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg ser ikke på ham som en "snill og hjelpsom" mann.

Jeg ser på ham som en ekstremt manipulerende mann!

Han har utnyttet og sviktet deg i årevis med sin økonomiske utroskap. Og dermed har han ikke bare sviktet deg, men også barna deres. Så fikk han ny sjanse, lovet bot og bedring.

Så stjal han mer fra deg. Han stjal fra 70 000 kr fra barna. Så fikk han en ny sjanse, lovet bot og bedring.

Og når viser det seg at ting er verre enn noensinne.

Selvfølgelig har han i alt dette vært "snill og hjelpsom" når han har vært hjemme! Fordi du på den måten ble manipulert! Manipulert til å tro at han holdt det han lovet. Manipulert til å tro at han ville/kunne endre seg. Manipulert til å tro at han hadde forstått den uretten han begikk mot deg og barna. Manipulert til å tro at han hadde forstått og endret seg. Manipulert til å tro at han ikke lenger skjulte noe for deg. Manipulert til å tro på ham. Manipulert slik at du skulle overse at han fortsatte å lyve til deg og utnytte deg, egne barn og dine foreldre!

For han har visst at hvis han lot som om han var "snill og hjelpsom" når han var hjemme, da kunne han fortsette å utnytte deg, utnytte barna deres, utnytte dine foreldre. Og slik har han kunnet slippe å ta ansvar for egne handlinger.

Jeg tipper at det bak dette ligger større problemer hos ham. Hva det er spiller egentlig ikke noen rolle, for han er ikke i nærheten av å være ærlig med deg. Og selv om han skulle bli ærlig med deg, så er løpet kjørt for dere. Han har et så sterkt mønster med å utnytte deg og din familie, og trolig en så sterk avhengighet (spill, sex, annet?) at han ikke vil greie å endre sitt mønster sammen med deg, for dere to har sammen i så mange år hatt et forhold hvor hans ryggmargsrefleks er hvordan han kan lyve og utnytte deg og din familie. Men hva som er årsaken, det spiller ingen rolle, det er noe han selv ev. må ta ansvar for etter at du har gått fra ham! Han kommer aldri til å endre seg nok til at det vil være greit for deg å leve med ham!

I tillegg til at du må fjerne ham som disponent på dine kontoer, og skaffe deg advokat mandag, så synes jeg du skal snakke med dine snille foreldre og si at nå må du ha hjelp for å sette grenser slik at du kommer deg ut av forholdet, fordi du nå må beskytte deg selv slik at du kan beskytte barna fra videre utnytting.

Slik jeg ser det har du i realiteten bodd i et forhold med både økonomisk mishandling og stygg manipulering. Det gjør at du nok har samme mekanismer som kan gjøre at du kan ha nytte av å snakke med Krisesenteret også, da de har erfaring med å hjelpe kvinner til å varig komme seg ut av slike forhold. For denne mannen har fått minst to sjanser tidligere og vist deg at han ikke respekterer deg og ikke endrer seg, og nå er han blitt verre. Når du nå avslutter forholdet, så vil han trolig trappe opp løgnene og manipulasjonen av deg, og dermed trenger du ALL støtte du kan få (egne foreldre, gode venner, advokat, Krisesenter, fastlege, ev. flere). Ikke bagatelliser at det å gå fra ham også kan være en risiko for at han kan bli fysisk voldelig, for det at du går innebærer at han mister sin "melkeku" og stedet han bor gratis (hos dine foreldre), da kan noen slike menn bli farlige. Derfor er det viktig at du har advokat og andre på din side som kan støtte deg og ev. beskytte deg.

Du må se ham for den han faktisk er, Ts, ellers kommer du deg aldri ut av dette svært dysfunksjonelle forholdet som er preget av mange år med økonomisk mishandling og psykisk manipulering og løgner.

❤️

♥️Takk for alle råd, har faktisk ikke tatt høyde for hvordan han kan reagere, når jeg setter ned foten…det blir nok en maske som faller. Og hva skjer da…han har aldri i sitt liv vært voldelig mot noen. Men greit å hå det i bakhodet.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har en mann som har enkeltmannsforetak og jobber rundt om kring i landet og har gjort det i mange år. Har to tenåringsbarn.
Fant ut for 8 år siden at han hadde skjult flere hundre tusen i forbruksgjeld og direkte løyet om hva ting har kostet som han har kjøpt og ting han sa han hadde fått i gave som han hadde kjøpt(laptop) Denne perioden var tung for meg og vi gikk i parterapi, han sa jo da unnskyld , ble tilgitt, og vi fortsatte videre. Jeg ville ha en visshet om at han ikke tok opp mer lån eller brukte kredittkort og ville ha full åpenhet om økonomi men opplevde jo at det ikke ble sånn allikevel. Jeg har spurt innimellom hvordan det har gått og fått inntrykk av at det går bra. Vi bor gratis hos mine snille foreldre og han tjener godt når han har mye jobb så alt bør ligge til rette for at det skulle gå rette veien. Jeg på min kant satte i gang og sparte så mye jeg kunne, fordi jeg følte at ting ikke var helt som de skulle. Blant annet ble kontoene til begge ungene plutselig tømt for et par år siden. Ikke snakk om veldig mye men 70000 til sammen. Han sa at han trengte dem til en skattesmell og skulle betale tilbake. Det er aldri gjort. Jeg fikk heller aldri blitt disponent på hans kontoer enda han er det på mine. Han sa ikke direkte nei men det ble liksom aldri gjort da jeg minnet han på det. Nå er det blitt helt krise , han har nå fortalt at han har fått skattesmell på 300000 og jeg fikk så vidt sett en oversikt på inkassoregisteret da han logget inn der. Så vidt jeg kunne se så var det 1 200 000 i forbruks og kredittgjeld (mulig billån på 300000 også i den summen). Jeg har begynt å gå gjennom mailen hans fordi jeg ikke forstår hvordan det kan skje , og hvordan han bruker penger som om vi har god råd når vi burde leve kun på det mest nødvendigste. Der fant jeg ut at han hadde lånt av faren sin også 150000 uten å ha sagt noe. 
jeg fant også at han har bestilt sexleketøy til en av adressene han har bodd på i jobb for 6 mnd siden. Dette er leketøy jeg ikke hadde anelse om at han hadde interesse av en gang. Derfor lurer jeg på om dette er leketøy man bruker sammen med en partner eller om man bruker det alene. 
om noen har noe peiling så kan jeg utbrodere mer..

Fy fader jeg ville fulgt etter han......

Anonymkode: 1a1cc...8c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det var 2 buttplugger , en sort xl for viderekommende, og en rød mindre samt en liter med glidemiddel!!!!!

jeg er ikke der i det hele tatt og sikkert veldig kjedelig , det jeg lurer på , er dette noe han kunne brukt på seg selv alene eller er det sannsynlig at det er med partner

Kan være noe han gjør alene ja, men ville nok spurt om han liker det på seg selv først og fremst. Svarer han nei så hadde jeg begynt å lure veldig…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romilo skrev (43 minutter siden):

Kan være noe han gjør alene ja, men ville nok spurt om han liker det på seg selv først og fremst. Svarer han nei så hadde jeg begynt å lure veldig…

Det som jeg synes var helt sykt da jeg begynte å lese mer om den ene pluggen var at den er 23 cm lang og 11 cm i diameter på det tykkeste. Han er en liten person , 1.70 med relativt liten kropp og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg dette her. Det er helt utrolig for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk gjerne med en advokat som har dette som felt. En annen ting nå er at du må prøve å dokumentere så mye du kan rundt økonomien og hva du visste eller ikke. Det kan være vanskelig når det strengt tatt bare blir ord mot ord.

Anonymkode: 81e39...683

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk gjerne med en advokat som har dette som felt. En annen ting nå er at du må prøve å dokumentere så mye du kan rundt økonomien og hva du visste eller ikke. Det kan være vanskelig når det strengt tatt bare blir ord mot ord.

Anonymkode: 81e39...683

Ja det er det jeg frykter . Prøve å finne riktig advokat for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er nok ikke mer opptatt av om han er utro men det hadde gitt meg en helt klar grunn til å gå fra ham som ikke man kan snakke seg ut av. Han er en person som er ekstremt godt likt av alle. Både familiært og i jobbsammenheng og derfor blir det enda mer forvirrrende alt sammen og det blir lett å få sympati og tenke at jeg må gjøre alt hjelpe han «det er jo tross alt faren til barna mine». Jeg tenkte hvertfall slik for noen uker siden men nå heller jeg mer mot å avslutte forholdet. Det jeg har lest er at hvis han kan vise til at gjelden hans har gått til husholdning som jeg også har levd på så kan jeg få overført gjeld til meg ved skilsmisse. Dette tenkte jeg å snakke med advokat om. 
jeg vet at jeg er for ettergivende og «snill»/feig. Og det er dette jeg må jobbe med nå.

Dette er klassisk for manipulerende og narsissistiske personer.

Utad viser de bevisst sitt falske "gode" ansikt, fordi de vet at da er det mye vanskeligere for partner å bli trodd, partner begynner tidlig å tvile på seg selv og det hun opplever av ham privat.

Dette er en del av det psykologiske spillet han har drevet med deg i årevis, mens han har psyket deg ned og manipulert deg for at han kunne fortsette å mishandle deg - og barna - økonomisk.

Han er en voldelig mann, en psykisk voldelig mann, en økonomisk voldelig mann!

Du MÅ se dette nå, Ts, for du må ut av dette forholdet uansett hva andre måtte mene.

Jeg foreslår at du viser dine foreldre hva du har skrevet i denne tråden, slik at de kan få omfangt av den mishandlingen du og barna har vært utsatt for!

For psykisk manipulering og så grov økonmisk utnyttelse og løgner, det ER mishandling, det ER vold!

Jeg håper du ser dette nå, og at du får satt igang prosessen med å komme deg ut slik at du kan beskytte deg selv og barna for fremtiden! ❤️

Apropos det økonomiske, så vil en god advokat kunne bruke det at mannen din har krevd innsyn i dine kontoer og å stå som disponent på dine kontoer, mens han har nektet deg både å være disponent på og få innsyn i hans kontoer. Dette alene viser at han helt bevisst har hindret deg fra å få innsyn i økonomien hans, og da har du heller ikke hatt forutsetninger til å forstå at han brukte gjeld og ikke inntekt til felles utgifter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

♥️Takk for alle råd, har faktisk ikke tatt høyde for hvordan han kan reagere, når jeg setter ned foten…det blir nok en maske som faller. Og hva skjer da…han har aldri i sitt liv vært voldelig mot noen. Men greit å hå det i bakhodet.

Å du, som annen nevnte, sett for all del frivillig kredittsperre på deg selv alle fire nødvendige steder, og gjem/klipp alle kredittkort i ditt navn. Min eks sin avskbedsgave til meg da jeg gikk var å snike til seg mitt kredittkort, og ta ut full kreditt. Jeg hadde glemt at jeg hadde det kortet. Han hadde ikke glemt det. Fikk ikke en krone tilbake. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk er desperat nok økonomisk kan du finne på nærmere hva som helst. Så gjem, klipp og sperr. ALT! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å du, som annen nevnte, sett for all del frivillig kredittsperre på deg selv alle fire nødvendige steder, og gjem/klipp alle kredittkort i ditt navn. Min eks sin avskbedsgave til meg da jeg gikk var å snike til seg mitt kredittkort, og ta ut full kreditt. Jeg hadde glemt at jeg hadde det kortet. Han hadde ikke glemt det. Fikk ikke en krone tilbake. 

Takk jeg fikk satt sperre på noe i dag. Fortsetter i morgen. Også noe som ikke hadde slått meg. Jeg har aldri skrevet på forum før, men nå var det den eneste måten å få ut alt på. Selvom det er mange kloke og hjelpsomme personer her som svarer så mye bra så blir jeg  sykt stresset. Kvalm og dårlig. Men takk uansett , jeg trenger det jo virkelig .

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...