AnonymBruker Skrevet 28. mars #21 Del Skrevet 28. mars Flere ganger daglig. Han er mest på Anonymkode: cbe12...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #22 Del Skrevet 28. mars Sånn man gjorde i 20 årene, nå er det unger og pliktsex kun Anonymkode: abd3f...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #23 Del Skrevet 28. mars Han får kos hvis han er innen rekkevidde. 😂 Kyssing, holde hender, stryke på, kysse på, klemme... You name it. 😂 Jeg får også masse kos. Sammen i 5 år. Anonymkode: c051a...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. mars #24 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn man gjorde i 20 årene, nå er det unger og pliktsex kun Anonymkode: abd3f...fdd Man gjør noen valg i livet. Noen kloke, noen dumme, og noen rett frem destruktive. Valg man tar er det okke som. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #25 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han pleier å stryke meg på rompa eller stå bak meg og kose hvis han går forbi meg og jeg står med ryggen til. Har blitt litt mindre av det i det siste, håper det ikke er noe som forsvinner. Hvor ofte gjør dere slike ting ned hverandre? Anonymkode: f7162...973 Hvor ofte? Ganske så sjelden. Vi er ikke særlig fysisk noen av oss. Langt i fra daglig i hvert fall. Anonymkode: a7d86...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #26 Del Skrevet 29. mars Hver dag, mange ganger om dagen. Fysisk berøring og kos er viktig for oss. Anonymkode: 14b05...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #27 Del Skrevet 29. mars Daglig. Sammen i 22 år. Anonymkode: 86ef5...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 29. mars #28 Del Skrevet 29. mars Hele tiden. I manges øyne er vi antakelig det klissete paret som viser seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #29 Del Skrevet 29. mars Etter mange år sammen; daglig! Vedlikeholde intimitet, nærhet, sjekke inn hos hverandre. Superviktig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #30 Del Skrevet 30. mars Så ofte som mulig! Mange ganger om dagen, innimellom hver gang vi går forbi hverandre. Sitter også tett i tett i sofaen når dagen er over Anonymkode: f11fa...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 30. mars #31 Del Skrevet 30. mars Så ofte som mulig. Kyssing, klemmer, sitte i armkrok, ligge på armen, stryke på, holde hender osv. Det er virkelig godt å ha en kjæreste som synes det er viktig med nærhet. Etter at jeg ble syk tidligere i år så har jeg satt enda mer pris på den nærheten vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #32 Del Skrevet 30. mars Den tiden er forlengst forbi. Har vert gift i 50 år. Anonymkode: eebd4...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #33 Del Skrevet 30. mars 15år sammen, 3 barn sammen. Tar på hverandre så godt som hver gang vi passerer hverandre. Kysser mange ganger daglig. Kliner daglig, gjerne ut av det blå på kjøkkenet under middagslaging. Anonymkode: e771e...2b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #34 Del Skrevet 31. mars Før barn. Kanskje daglig eller noen ganger uka. Etter barn. Aldri. Små barn på 2.5 år. Vært sammen 15 år. Stusselig ja. Anonymkode: 8e54c...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #35 Del Skrevet 31. mars Støtt å stadig, flere ganger om dagen, lite å ingenting sex men det kan jeg se fordi, da det er pga kronisk sykdom og smerter Anonymkode: c72fc...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 1. april #36 Del Skrevet 1. april Så ofte som mulig, flere ganger om dagen. Både lange klemmer, kyss, stryking og bare det å ta på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #37 Del Skrevet 1. april Aldri. Orker ikke ha han i nærheten av meg. Anonymkode: 3ebdf...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #38 Del Skrevet 1. april Det varierer fra dag til dag, vi har aldri gjort en vane ut av noe. I dag; våknet, han lå med telefonen, jeg sier "våken alt?", og kryper inntil han i 2-3 minutter før vi står opp. Men som regel står jeg bare opp da han fortsatt sover. Jeg lager frokost, han gir meg klem bakfra, og kysser meg i nakken. Så måtte han på jobb, i dag var det bare raskt om planen for dagen og "hadet", andre ganger er det klem og kyss. En (litt rar, men nær) ting vi gjør er at vi ofte stopper og gir hverandre en klem og holder litt om vi passerer hverandre i huset. Er også veldig glad i armkrok i sofa på kveld. Mye mindre kyssing enn før, men savner det heller ikke. Har blitt slik jeg aldri skulle bli - eldre som ofte bare nusser raskt på munnen. Men synes det er ok. Har vært sammen i 24 år. Anonymkode: 3fed2...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #39 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 23.43): Sånn man gjorde i 20 årene, nå er det unger og pliktsex kun Anonymkode: abd3f...fdd Det livet hadde jeg ikke ønsket meg. Vi har det på langt nær så intenst som mange i tråden beskriver, uten at det er noe savn 😂 Men om vi ikke hadde ønsket å være nær hverandre så ville jeg følt at en viktig del av det å være kjærester og ikke bare venner var borte. Og kjenner også at jeg trenger å bli tatt på i løpet av en dag, og det er noe bare han kan gi meg på den måten. Anonymkode: 3fed2...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå