AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:16 #1 Del Skrevet fredag kl 18:16 Han pleier å stryke meg på rompa eller stå bak meg og kose hvis han går forbi meg og jeg står med ryggen til. Har blitt litt mindre av det i det siste, håper det ikke er noe som forsvinner. Hvor ofte gjør dere slike ting ned hverandre? Anonymkode: f7162...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:50 #2 Del Skrevet fredag kl 18:50 Flere ganger hver dag. Vært sammen 7 år. Anonymkode: 37d84...78e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:53 #3 Del Skrevet fredag kl 18:53 Mange ganger om dagen, hver gang vi går forbi hverandre. Vært sammen i 13 år Anonymkode: 5c530...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet fredag kl 18:55 #4 Del Skrevet fredag kl 18:55 Flere ganger om dagen. Sammen i syv år, gift i 10 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:04 #5 Del Skrevet fredag kl 19:04 Så ofte vi kan. Gift i 30 år. Anonymkode: 3610f...421 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:09 #6 Del Skrevet fredag kl 19:09 Hele tiden, 15 år sammen❤️ Det morsomme er at jeg trodde ikke overhode at jeg var av ‘den sorten ‘ men han+meg=sånn 😊 Anonymkode: e828e...da4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:12 #7 Del Skrevet fredag kl 19:12 Aldri. Vært gift i 24 år. Vi har ingen form for fysisk kontakt. Bare de 2 første åra i ekteskapet. Ville ikke tatt i han med ildtang engang Anonymkode: 8f198...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet fredag kl 19:16 #8 Del Skrevet fredag kl 19:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri. Vært gift i 24 år. Vi har ingen form for fysisk kontakt. Bare de 2 første åra i ekteskapet. Ville ikke tatt i han med ildtang engang Anonymkode: 8f198...b7a 😱 Det høres helt forferdelig ut! Hvorfor er dere sammen når forakten er så stor? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:20 #9 Del Skrevet fredag kl 19:20 Blåsippa skrev (1 minutt siden): 😱 Det høres helt forferdelig ut! Hvorfor er dere sammen når forakten er så stor? Vi er venner men det er alt. Jeg er kronisk syk og klarer veldig lite selv. Han bryr seg ikke om det og vi deler alt Anonymkode: 8f198...b7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:47 #10 Del Skrevet fredag kl 20:47 Vi klemmer daglig. Har vært et par i 28 år. Anonymkode: 2c873...265 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:58 #11 Del Skrevet fredag kl 20:58 Hver gang vi er sammen. Jeg er egentlig ikke en "slik" touche person,men da jeg møtte min rette så var jeg visst det. Vi er bare avhengig av å ta på hverandre❤️❤️❤️ Anonymkode: bbb8b...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #12 Del Skrevet fredag kl 21:16 hver dag, flere ganger om dagen. Anonymkode: bb882...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 21:21 #13 Del Skrevet fredag kl 21:21 Hver dag. Jeg slapp nettopp foten til min kjære som har fått kjærlig massasje bare fordi vi nå engang pleier å kose på ulike måter når vi sitter ved hverandre. Fysisk kontakt flere ganger daglig er vanlig her, på ulike måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:28 #14 Del Skrevet fredag kl 21:28 Vi er ikke så på å kysse og klemme. Men han slår meg på rumpa. Vi stryker hverandre på ryggen hvis vi ligger inntil hverandre. Holder hender. Tar på armer, ben. vi er ikke så verbale i kjærlighetsspråket men vi prater stadig om det som gleder oss eller hva vi driver med Anonymkode: c52bd...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet fredag kl 21:36 #15 Del Skrevet fredag kl 21:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så ofte vi kan. Gift i 30 år. Anonymkode: 3610f...421 Samme her. Kysser, klemmer og holder rundt hverandre flere ganger om dagen. "Klinekyss" blir det bare når vi har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet fredag kl 21:39 #16 Del Skrevet fredag kl 21:39 Mange ganger daglig, så ofte vi har mulighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #17 Del Skrevet fredag kl 21:42 Kyser, holder rundt hverandre, stryker på hverandre flere ganger hver dag. Vi har vært et par siden vi var 17 og 18, dvs i 40 år 🥰 Anonymkode: e9a83...15f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet fredag kl 21:44 #18 Del Skrevet fredag kl 21:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange ganger om dagen, hver gang vi går forbi hverandre. Vært sammen i 13 år Anonymkode: 5c530...c5c Hver gang dere går forbi hverandre? Vær så snill da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:49 #19 Del Skrevet fredag kl 21:49 Femten år sammen, inntill de siste 5 årene så var det flere ganger daglig, gjensidig, men så gikk forholdet nedover og nå er det ingenting. Anonymkode: f1dbf...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:50 #20 Del Skrevet fredag kl 21:50 Daglig fysisk kontakt, stort sett flere ganger per dag. Klemmer, kysser, tar på hverandre. Koser alltid når vi legger oss, men varierer hvor lenge. 20 år sammen. Anonymkode: 780f2...793 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå