Gå til innhold

Jeg treffer en dame som har samboer, jeg visste ikke dette før ganske nylig...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde vel en følelse av det i en lengre periode, men gjorde ikke noe med det, fordi jeg var stup-forelsket i henne og bare hadde lyst til å være med henne. Jeg er bare usikker på hvordan jeg skal få henne til å bryte med samboeren... Hun snakker alltid om at det forholdet har vært over for lenge siden, at han bruker penger han ikke har og at økonomi er noe de krangler mye om, og at hun trenger en ny start, men så er hun utrolig omsorgsfull, denne jenta og ser det som hennes oppgave å hjelpe samboeren med problemene har penger.... Da blir jeg så oppgitt. La ham løse problemene sine selv, han er jo en voksen mann

Anonymkode: 9b378...848

Du må ikke finne på å høre på hva hun sier. Se på hva hun gjør. Handlingene hennes er det som betyr mest. 

Du er jo fullstendig blind! 

Anonymkode: 9c6df...d03

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg stoler egentlig ikke på henne lenger...

Bra! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er et tvers igjennom råttent menneske. 

Anonymkode: ec171...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😶‍🌫️ 

Er du blind, døv, dum eller bare vil deg selv vondt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Når jeg konfronterer henne med min uro prøver hun å berolige med meg å si at jeg er en type hun ønsker å satse på og at hun ikke har interesse for andre menn enn meg... Likevel klarer hun ikke å bryte ut av forholdet, derfor er det vanskelig å stole på henne, kan dere forstå det?... Jeg skjønner jo samtidig at det ikke er lett å slå opp etter flere års forhold og samboerskap... 

Dette gir ikke mening og henger ikke på greip. 

Det er bare unnskyldninger for å ikke gå fra samboeren.

Ser du ikke det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men når kommer bruddet da?

Har det ikke skjedd fram til nå, så tviler jeg på at det kommer noen gang til å skje. 

Gjør deg selv en stor tjeneste og gå videre med livet ditt.

Hun er ikke verdt det, og det viser hun deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (3 minutter siden):

😶‍🌫️

Er du blind, døv, dum eller bare vil deg selv vondt?

Dette hjelper ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men når kommer bruddet da?

På torsdag neste uke. 

Anonymkode: a7ddc...f2d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På torsdag neste uke. 

Anonymkode: a7ddc...f2d

Troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her høres jo ut som den klassiske historien hvor elskerinnen går å håper på at han skal gjøre det slutt med kona, han lover gull og grønne skoger og hun faller for det. 

Du skjønner vell selv innerst inne at dette ikke er noe å trakte etter? Du kan ikke gjøre sånn at hun går fra mannen sin det må jo være hun som gjør det ut fra eget ønske. 

Mange blir lurt inn i sånt noen går inn med øya åpne. 

Selvsagt finnes det noen happy endings som elskerinnen til Olav Thon. Men på generelt grunnlag er vell ikke dette relasjoner noen vil råde noen til å være i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har i de siste månedene truffet en dame som nylig innrømmet for meg at hun har samboer, selv om jeg trodde hun var singel. Vi har kun vært hos meg, noe jeg synes var naturlig fordi hun fortsatt er student og jeg bor i egen leilighet. Jeg vet nå at hun har samboer, og det innrømmet hun for meg og sa at hun hadde hatt det dårlig i lengre tid i forholdet og var usikker på hva hun ville. Hun sa før at hun var singel nemlig, jeg begynte litt å mistenke det etterhvert som hun aldri ville overnatte hos meg, men jeg ignorerte følelsen det og godtok henne forklaringer....

Selvom hun ikke har det bra med kjæresten er det åpenbart noe som gjør at hun ikke bryter ut av samboerskapet.... Forrige uke gjorde jeg det "slutt" med henne og sa det var over mellom oss hvis hun ikke bestemmer seg, men etter litt overtalelse fra hennes side kom jeg tilbake igjen.

Er det noen tips jeg kan få herinne til hvordan jeg skal overbevise henne om å endelig skjære igjennom overfor samboeren og velge meg? Hva kan hun være redd for? 

Vil du virkelig være sammen med en som allerede er utro? Du kan jo faktisk risikere at hun gjør det flere ganger, om du skulle finne på å bli sammen med henne. 

Takk for meg hadde jeg sagt og gått videre. Sånne folk er ikke noe å samle på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville synes det var litt ekkelt å dyppe løken i noen som potensielt har vært med en annen samme dag...

Anonymkode: 859e6...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun lyver og er utro, og du vil satse på henne? 

I et forhold er ærlighet og tillit viktig, og deres starter med helt det motsatte...

Anonymkode: 4dba2...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde vel en følelse av det i en lengre periode, men gjorde ikke noe med det, fordi jeg var stup-forelsket i henne og bare hadde lyst til å være med henne.

De enkleste å utnytte er de som er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (11 timer siden):

Det her høres jo ut som den klassiske historien hvor elskerinnen går å håper på at han skal gjøre det slutt med kona, han lover gull og grønne skoger og hun faller for det. 

Du skjønner vell selv innerst inne at dette ikke er noe å trakte etter? Du kan ikke gjøre sånn at hun går fra mannen sin det må jo være hun som gjør det ut fra eget ønske. 

Mange blir lurt inn i sånt noen går inn med øya åpne. 

Selvsagt finnes det noen happy endings som elskerinnen til Olav Thon. Men på generelt grunnlag er vell ikke dette relasjoner noen vil råde noen til å være i. 

Nå var jo situasjonen til Olav Thon litt spesiell. Kona hans var dement og bodde på institusjon. Han var lojal og ville ikke skille seg fra henne. Derfor forble elskerinnen elskerinne til kona døde.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det noen tips jeg kan få herinne til hvordan jeg skal overbevise henne om å endelig skjære igjennom overfor samboeren og velge meg? Hva kan hun være redd for? 

Du er helt sikker på at du vil være sammen med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Snok1 skrev (På 29.3.2025 den 8.23):

Du er helt sikker på at du vil være sammen med henne?

Ja, men som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men som kjæreste.

Jeg tror det lureste på lang sikt er at hun må ta dette valget selv. Jo mer du forsøker å påvirke dette, jo lengre skygger vil dette kaste. Tror jeg.

Jeg har vært i en tilsvarende situasjon. Vi ble enige om at vi må bare kutte all kontakt inntil vi begge er frie. Ingen lovte den andre hverken at det skulle skje innen når. Når det endelig skjedde og vi kunne treffe hverandre igjen hadde vi begge ren samvittighet overfor den andres eks og deres beslutning om å gjøre det slutt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun kommer ikke til å skille seg. Hun har det bra slik hun har det nå. Du hjelper til at hun fortsetter forholdet, med deg blir det enklere å bli. Fordi du gir henne det hun mangler. Så hvorfor skal hun skille seg, det det blir husoppgjør, barnefordeling osv? 
Det er mye enklere å finne seg en elsker, slik hun har gjort.

ALDRI tro på det hun sier. Se KUN på det hun gjør. 

Anonymkode: ec985...c64

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...