AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Jeg har i de siste månedene truffet en dame som nylig innrømmet for meg at hun har samboer, selv om jeg trodde hun var singel. Vi har kun vært hos meg, noe jeg synes var naturlig fordi hun fortsatt er student og jeg bor i egen leilighet. Jeg vet nå at hun har samboer, og det innrømmet hun for meg og sa at hun hadde hatt det dårlig i lengre tid i forholdet og var usikker på hva hun ville. Hun sa før at hun var singel nemlig, jeg begynte litt å mistenke det etterhvert som hun aldri ville overnatte hos meg, men jeg ignorerte følelsen det og godtok henne forklaringer.... Selvom hun ikke har det bra med kjæresten er det åpenbart noe som gjør at hun ikke bryter ut av samboerskapet.... Forrige uke gjorde jeg det "slutt" med henne og sa det var over mellom oss hvis hun ikke bestemmer seg, men etter litt overtalelse fra hennes side kom jeg tilbake igjen. Er det noen tips jeg kan få herinne til hvordan jeg skal overbevise henne om å endelig skjære igjennom overfor samboeren og velge meg? Hva kan hun være redd for? Anonymkode: 9b378...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Vil du virkelig være sammen med ei dame som dater bak ryggen til samboeren? Hva hindrer henne i å gjøre det samme mot deg? Anonymkode: 643e9...0b4 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vil du virkelig være sammen med ei dame som dater bak ryggen til samboeren? Hva hindrer henne i å gjøre det samme mot deg? Anonymkode: 643e9...0b4 Jeg er jo forelsket i henne.... Anonymkode: 9b378...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars How you get them is how you lose them, husk det. Anonymkode: 59dbe...a3e 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Hun var UTRO for å være med deg. Hva får deg til å tro det ikke skjer igjen? Plutselig er hun i fanget på noen andre og forteller om hvor fæl du er. Anonymkode: 7db8a...8ab 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er jo forelsket i henne.... Anonymkode: 9b378...848 Hva så? Sorry men det endrer ingenting. Hun var utro for å være med deg og jeg garanterer deg at det vil skje igjen. Anonymkode: 7db8a...8ab 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er jo forelsket i henne.... Anonymkode: 9b378...848 Men kan du stole på henne igjen? Hvor lang tid tar det før du begynner å bli mistenksom på alt med henne og så blir forholdet surt og negativt og så føler hun at hun er i et dårlig forhold igjen og finner seg enda en ny på si. Du kjenner henne såklart best av alle oss her på KG, og jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro", men jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen om det hadde vært meg som møtte en mann som etter noen mnd innrømmet at han var i et forhold med en annen dame. Da fikk forelskelse være forelskelse - jeg hadde ikke stolt på den mannen igjen og gjort det slutt selv om jeg hadde vært aldri så forelsket. Mange snakker om selvrespekt i forhold til slike ting, jeg tenker ikke så mye på det, men jeg tenker heller at jeg ikke ønsker å gå inn i et forhold der jeg ikke kan stole på mannen. Anonymkode: 8821e...039 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men kan du stole på henne igjen? Hvor lang tid tar det før du begynner å bli mistenksom på alt med henne og så blir forholdet surt og negativt og så føler hun at hun er i et dårlig forhold igjen og finner seg enda en ny på si. Du kjenner henne såklart best av alle oss her på KG, og jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro", men jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen om det hadde vært meg som møtte en mann som etter noen mnd innrømmet at han var i et forhold med en annen dame. Da fikk forelskelse være forelskelse - jeg hadde ikke stolt på den mannen igjen og gjort det slutt selv om jeg hadde vært aldri så forelsket. Mange snakker om selvrespekt i forhold til slike ting, jeg tenker ikke så mye på det, men jeg tenker heller at jeg ikke ønsker å gå inn i et forhold der jeg ikke kan stole på mannen. Anonymkode: 8821e...039 Jeg stoler egentlig ikke på henne lenger... Anonymkode: 9b378...848 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men kan du stole på henne igjen? Hvor lang tid tar det før du begynner å bli mistenksom på alt med henne og så blir forholdet surt og negativt og så føler hun at hun er i et dårlig forhold igjen og finner seg enda en ny på si. Du kjenner henne såklart best av alle oss her på KG, og jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro", men jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen om det hadde vært meg som møtte en mann som etter noen mnd innrømmet at han var i et forhold med en annen dame. Da fikk forelskelse være forelskelse - jeg hadde ikke stolt på den mannen igjen og gjort det slutt selv om jeg hadde vært aldri så forelsket. Mange snakker om selvrespekt i forhold til slike ting, jeg tenker ikke så mye på det, men jeg tenker heller at jeg ikke ønsker å gå inn i et forhold der jeg ikke kan stole på mannen. Anonymkode: 8821e...039 Når jeg konfronterer henne med min uro prøver hun å berolige med meg å si at jeg er en type hun ønsker å satse på og at hun ikke har interesse for andre menn enn meg... Likevel klarer hun ikke å bryte ut av forholdet, derfor er det vanskelig å stole på henne, kan dere forstå det?... Jeg skjønner jo samtidig at det ikke er lett å slå opp etter flere års forhold og samboerskap... Anonymkode: 9b378...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er jo forelsket i henne.... Anonymkode: 9b378...848 Hvor mange ganger tror du hun ligger med samboeren sin ukentlig? 4? 5? 6? Hun kysser han, suger han og er nær med han.. rører ved han. Føles det virkelig så fantastisk å tenke på? Han er alt som hun vil han men du er bare kveldsunderholdningen som blir dumpet når hun ikke kjeder seg mer. Anonymkode: 758cd...d58 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når jeg konfronterer henne med min uro prøver hun å berolige med meg å si at jeg er en type hun ønsker å satse på og at hun ikke har interesse for andre menn enn meg... Likevel klarer hun ikke å bryte ut av forholdet, derfor er det vanskelig å stole på henne, kan dere forstå det?... Jeg skjønner jo samtidig at det ikke er lett å slå opp etter flere års forhold og samboerskap... Anonymkode: 9b378...848 Hun får jo i pose og sekk, så hvorfor skal hun gjøre det slutt med han? Anonymkode: 59dbe...a3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): How you get them is how you lose them, husk det. Anonymkode: 59dbe...a3e Er dette skrivet i stein? Jeg møtte kona på et utested for 14 år siden. Kommer jeg til misse henne på et utested, når den tiden kommer? Anonymkode: 5d5a0...91e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette skrivet i stein? Jeg møtte kona på et utested for 14 år siden. Kommer jeg til misse henne på et utested, når den tiden kommer? Anonymkode: 5d5a0...91e Hvis hun var singel da dere møttes ville jeg vært mindre bekymret. Anonymkode: aa815...464 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har i de siste månedene truffet en dame som nylig innrømmet for meg at hun har samboer, selv om jeg trodde hun var singel. Vi har kun vært hos meg, noe jeg synes var naturlig fordi hun fortsatt er student og jeg bor i egen leilighet. Jeg vet nå at hun har samboer, og det innrømmet hun for meg og sa at hun hadde hatt det dårlig i lengre tid i forholdet og var usikker på hva hun ville. Hun sa før at hun var singel nemlig, jeg begynte litt å mistenke det etterhvert som hun aldri ville overnatte hos meg, men jeg ignorerte følelsen det og godtok henne forklaringer.... Selvom hun ikke har det bra med kjæresten er det åpenbart noe som gjør at hun ikke bryter ut av samboerskapet.... Forrige uke gjorde jeg det "slutt" med henne og sa det var over mellom oss hvis hun ikke bestemmer seg, men etter litt overtalelse fra hennes side kom jeg tilbake igjen. Er det noen tips jeg kan få herinne til hvordan jeg skal overbevise henne om å endelig skjære igjennom overfor samboeren og velge meg? Hva kan hun være redd for? Anonymkode: 9b378...848 Stakkars deg. Du virker veldig godtroende og naiv. Gjør deg selv en tjeneste og glem henne. Hadde hun virkelig villet ha deg, så hadde hun gjort det slutt øyeblikkelig med samboeren idet du avslørte henne. Etter min mening burde du ha gjort det slutt når du fikk vite at hun hadde samboer. Du sier du er forelsket i henne. Vil du virkelig jobbe for å få ei dame som har lurt deg trill rundt? Er det verdt noe syns du? Har hun gjort det mot deg så kan hun gjøre det igjen. Det hadde ikke jeg tatt sjansen på. Anonymkode: 9c6df...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars Gjør deg selv en tjeneste og avslutt dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stakkars deg. Du virker veldig godtroende og naiv. Gjør deg selv en tjeneste og glem henne. Hadde hun virkelig villet ha deg, så hadde hun gjort det slutt øyeblikkelig med samboeren idet du avslørte henne. Etter min mening burde du ha gjort det slutt når du fikk vite at hun hadde samboer. Du sier du er forelsket i henne. Vil du virkelig jobbe for å få ei dame som har lurt deg trill rundt? Er det verdt noe syns du? Har hun gjort det mot deg så kan hun gjøre det igjen. Det hadde ikke jeg tatt sjansen på. Anonymkode: 9c6df...d03 Jeg hadde vel en følelse av det i en lengre periode, men gjorde ikke noe med det, fordi jeg var stup-forelsket i henne og bare hadde lyst til å være med henne. Jeg er bare usikker på hvordan jeg skal få henne til å bryte med samboeren... Hun snakker alltid om at det forholdet har vært over for lenge siden, at han bruker penger han ikke har og at økonomi er noe de krangler mye om, og at hun trenger en ny start, men så er hun utrolig omsorgsfull, denne jenta og ser det som hennes oppgave å hjelpe samboeren med problemene har penger.... Da blir jeg så oppgitt. La ham løse problemene sine selv, han er jo en voksen mann Anonymkode: 9b378...848 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis hun var singel da dere møttes ville jeg vært mindre bekymret. Anonymkode: aa815...464 Hun var singel. Men du sa at man mister de på samme måte man får de og hvis det er tilfelle, da må jeg holde henne vekke fra utsteder for alltid. 🥲 Anonymkode: 5d5a0...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Del Skrevet 28. mars Slike narsissister forandrer seg aldri. De blir bare mer manipulative med alderen. Du skader deg selv, og vil utvikle et forkrøplet kvinnesyn, hvis ikke du fjerne deg fra henne. Anonymkode: 7d2f9...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Del Skrevet 28. mars Hun ønsker en plass å flytte direkte til etter at bruddet blir et faktum.. Kvinner, money talks. Anonymkode: a7ddc...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun ønsker en plass å flytte direkte til etter at bruddet blir et faktum.. Kvinner, money talks. Anonymkode: a7ddc...f2d Men når kommer bruddet da? Anonymkode: 9b378...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå