AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #21 Del Skrevet i går, 09:10 Det er mulig han har en annen i tankene, ja. Er han typen som ellers er interessert i medium, osv? Etter mitt syn er man psykisk ute å kjøre når man går den veien, som bare er ren og skjær utnytting av mennesker. Er han påvirket av en annen dame til å være interessert i den slags? Anonymkode: cf582...2c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet i går, 09:10 #22 Del Skrevet i går, 09:10 Eg er og en som gjekk fra x etter 30 år, vi har to tenåringer. eg vil jo tru at han er behjelpelig med utgifter som du/dere har med barn. Det er og no BT og støtte enn får fra NAV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #23 Del Skrevet i går, 09:14 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 19.41): Jeg blir overrasket i den grad at vi har hatt det bedre enn på lenge. Og at vi var enige om å stå løpet ut på familievernkontoret for å se om vi kom i mål. ts Anonymkode: eb2c9...5b0 Dere kom ikke I mål desverre. Anonymkode: 291c2...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:17 #24 Del Skrevet i går, 09:17 Soft mann skrev (5 minutter siden): Eg er og en som gjekk fra x etter 30 år, vi har to tenåringer. eg vil jo tru at han er behjelpelig med utgifter som du/dere har med barn. Det er og no BT og støtte enn får fra NAV. Det er veldig mange som viser sitt sanne jeg etter et brudd og er så lite behjelpelige at de såvidt svarer på en melding som angår barna. Selv noen jeg har antatt er veldig hyggelige blir som et mareritt etter brudd. Anonymkode: 291c2...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #25 Del Skrevet i går, 09:21 hvaduikkeser skrev (17 minutter siden): Han har funnet en annen. i så fall er han en dritt siden sexen på hjemmebane har vært bedre den siste tiden osv osv.. Om han hadde en annen burde ikke sex på hjemmebane vært bra shit.. Anonymkode: edc91...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:22 #26 Del Skrevet i går, 09:22 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 22.37): Det er det som har vært problemet hans hele tiden. Han kommuniserer ikke. Så mye kommer brått på meg. Og da er det også ting jeg ikke får gjort noe med fordi han ikke sier noe. Han har jo kommunisert hva han trenger, og jeg vet jeg har klart å gi mye av det. Og ettersom han ikke har sagt noe, så regnet jeg med at han var fornøyd. Men, tydeligvis ikke. ts Anonymkode: eb2c9...5b0 Det høres ut som du har gjort mye for å få det til å fungere. Men hva har han gjort for deg? Hvordan har du det egentlig i dette forholdet? Jeg forstår at du holder på det du har, og vil at dette som du har investert så mye i skal være. Samtidig så høres han jo ut som en tosk... "snakket med medium". Er du sikker på at dette er han du vil fortsette resten av livet med? Kanskje det kan være greit å være uten. Det blir tøft økonomisk, og kanskje du må flytte litt utenforbi når sistemann er tilstrekkelig gammel nok, men du vil jo greie deg. Jeg vil jo tro at han kommer krypende etterhvert, etter at han har hatt et forhold til en eller annen halv-hippi som ser på stjernene. Men det kan jo være at du da ser at det finnes et veldig godt liv uten han. Alternativet her er at du skal klamre deg til han. Og jeg tenker vel at det kanskje ikke er det beste valget for deg. Anonymkode: 5a01b...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet i går, 09:46 #27 Del Skrevet i går, 09:46 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er veldig mange som viser sitt sanne jeg etter et brudd og er så lite behjelpelige at de såvidt svarer på en melding som angår barna. Selv noen jeg har antatt er veldig hyggelige blir som et mareritt etter brudd. Anonymkode: 291c2...71c Ja eg hører sånne skrekkhistorier hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #28 Del Skrevet i går, 10:13 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): i så fall er han en dritt siden sexen på hjemmebane har vært bedre den siste tiden osv osv.. Om han hadde en annen burde ikke sex på hjemmebane vært bra shit.. Anonymkode: edc91...544 Som om bedre sex betyr at noen ikke ønsker seg ut av forholdet av andre grunner🙄 Ikke sikkert han ser på det som at sexen er bedre heller, men noe hun tror. Anonymkode: 1d619...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:39 #29 Del Skrevet i går, 10:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): i så fall er han en dritt siden sexen på hjemmebane har vært bedre den siste tiden osv osv.. Om han hadde en annen burde ikke sex på hjemmebane vært bra shit.. Anonymkode: edc91...544 Ofte blir det mer sex når man begynner å være utro... Alltid enten eller. Enten mindre sex, eller mer. Anonymkode: 61960...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 18 timer siden #30 Del Skrevet 18 timer siden Hvordan går det med deg?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå