sjokoladeelskeren Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Hei! Ser det er enormt mange norske Instagram-profiler om damer som har sluttet i jobben sin, jobber 2 timer på pc´n om dagen og tjener like mye som de hadde gjort i fulltidsjobb osv. De lever altså av å selge kurs på nettet. Er alt bare bullshit? Klarer noen få å leve av det eller klarer de fleste å leve av det? Jobber de ved siden av i tillegg, bare at de later som om de ikke gjør det? Har du noe erfaring med det, eller kjenner du noen som driver med det?
Summeer Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Det er bullshit og pyramidescam hele greia... sikkert noen som tjener litt, men ikke mange millioner på to timer mens de er på stranda...
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Det er vel helst mest av alt NAV som finansierer livsstilen deres, ikke deres fantastiske digitale business 😅 Anonymkode: ba693...2d1
sjokoladeelskeren Skrevet 28. mars Forfatter #4 Skrevet 28. mars Summeer skrev (2 timer siden): Det er bullshit og pyramidescam hele greia... sikkert noen som tjener litt, men ikke mange millioner på to timer mens de er på stranda... AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel helst mest av alt NAV som finansierer livsstilen deres, ikke deres fantastiske digitale business 😅 Anonymkode: ba693...2d1 Ja var det jeg også tenkte egentlig, men ser mange av de går ut med bilder av seg selv og forteller at de nå har klart å slutte i fulltidsjobben sin og bare jobber fra mobilen. Er de ikke redd for at folk de kjenner skal se det og vite at det er ren løgn?
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars sjokoladeelskeren skrev (4 minutter siden): Ja var det jeg også tenkte egentlig, men ser mange av de går ut med bilder av seg selv og forteller at de nå har klart å slutte i fulltidsjobben sin og bare jobber fra mobilen. Er de ikke redd for at folk de kjenner skal se det og vite at det er ren løgn? Et av stegene i opplæringen er å blokke alle de kjenner. De videreselger kurs og kaller det digital markedsføring. Digital markedsføring er et fag. De de driver med kan alle lære seg. De fleste går nok på ytelser fra nav. Anonymkode: 74775...54f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars Dette lurer jeg også på. Ei jeg følger på insta, som egt har bygd seg opp en bra profil, begynte plutselig med det tullet der og nå handler alt om det. Hun legger ut screenshots av at hun angivelig har tjent 117.000 mens hun sov, og dette er flere ganger i uka. Må jo si at jeg stusser litt på at livsstilen ikke har endret seg en dritt om hun tjener opptil 3-400.000 i uken. Har også sett flere profiler med typ 100 følgere som påstår at de tjener disse summene med noen enkle steg. Såkalte «faceless moms» Anonymkode: 9ecf0...827
Summeer Skrevet 29. mars #7 Skrevet 29. mars (endret) Jeg kjenner ei som driver med det, og hun tigger alltid om at man må like/dele/kjøpe det hun selger. Så mye at jeg har satt henne til "slutt å følge" og "vis mindre". Da guilt-tripper hun oss venninnene om at hun har så dårlig råd, og bare må ha starthjelp så hun får oppmerksomhet og kan tjene penger. Hun er på "fancy" samlinger i Sverige eller Danmark for brandet, men alle skjønner jo at det er en heftig egenandel de har betalt og alle som er der er i samme båten; husmorferie for de som ikke har fast jobb.... Endret 29. mars av Summeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå