AnonymBruker Skrevet 28. mars #21 Del Skrevet 28. mars Bror Anonymkode: 4e35a...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. mars #22 Del Skrevet 28. mars Bror Eller at dere begge dropper forlovere i vielsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #23 Del Skrevet 28. mars Bror eller far. Anonymkode: 724e7...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #24 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dama har fridd og vi skal etter planen gifte oss i sommer. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn sammen så det er greit det. Hun er sosial og har masse venner. Mens jeg bare kjenner en del folk her litt. Jeg er kanskje ikke den mest sosiale personen og har ikke orket å forsøke å få venner etter barna kom. Men nå er jeg i klemme. Hadde to gode venner før men etter at jeg flyttet å fikk barn har jeg ikke hatt noe kontakt på sikkert 12-13 år. Har 2 brødre, han ene er psykotisk halve året og han andre snakker jeg med 2 gang i året. Tenkte på ene broren, men synes d er litt flaut også, for da finner han ut at jeg ikke kjenner en kjeft lengre. Hva er det beste alternativet? Anonymkode: d3919...d88 Velg bror du, hvis du ikke vil han skal vite du ikke har særlig venner, kan du bare si du vil ha han til forlover fordi du ønsker å ha mer kontakt. Eller noe sånt. Anonymkode: 2036d...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #25 Del Skrevet 30. mars broren min er folover for meg og søstrene til min kommende man skal være med på utdrikningslag, nå sakal vi bare på spa jeg er ikke noe glad i fylle fest Anonymkode: 5cea4...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #26 Del Skrevet 30. mars Jeg hadde mamma som forlover🥰 Anonymkode: 1169f...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #27 Del Skrevet 30. mars Har du et søskenbarn som kan fylle rollen som forlover? Anonymkode: d2b3e...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #28 Del Skrevet 31. mars Mannen min hadde heller ingen naturlig forlover. Løsningen var å få et familiemedlem til å signere prøvingsattest, mens vi i kirken stod alene som par, uten noen synlig forloverrolle. Fungerte helt topp! Men det funker best i kirke, for i borgerlig vielse må man ha vitner som signerer i vielsen. Anonymkode: 459e8...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #29 Del Skrevet 31. mars Jeg valgte svigerinnen min. Noen velger svoger eller Mor/far. Noen som allikevel skal i bryllupet. Anonymkode: c977b...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Jeg kan godt stille opp. Bare skriv pm. 🦒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå