Gå til innhold

Hvem skal jeg velge til forlover når jeg ikke har venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dama har fridd og vi skal etter planen gifte oss i sommer. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn sammen så det er greit det. Hun er sosial og har masse venner. Mens jeg bare kjenner en del folk her litt. Jeg er kanskje ikke den mest sosiale personen og har ikke orket å forsøke å få venner etter barna kom. Men nå er jeg i klemme.

Hadde to gode venner før men etter at jeg flyttet å fikk barn har jeg ikke hatt noe kontakt på sikkert 12-13 år. 

Har 2 brødre, han ene er psykotisk halve året og han andre snakker jeg med 2 gang i året. Tenkte på ene broren, men synes d er litt flaut også, for da finner han ut at jeg ikke kjenner en kjeft lengre. 

Hva er det beste alternativet?

Anonymkode: d3919...d88

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bror.

Anonymkode: 01ca3...68f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller mannen til brudens forlover

Anonymkode: 555de...8c5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres litt trasig ut. Har du en god kollega du kan spørre? Hvis ikke ville jeg spurt broren din. Kanskje det kan føre til at dere får et nærere forhold? Eller en av dine gode gamle venner? Kan jo være et steg i å finne tilbake til vennskap igjen. Går an å være helt ærlig og si at du har blitt spist opp av hverdag og unger, og at du ikke har klart å prioritere å være sosial på lang tid, men at du setter pris på vennskapet dere har hatt, og gjerne vil gjenoppta kontakten? Eller har du god kontakt med din forlovedes familie? Har hun brødre det kan være aktuelt å spørre? 

Anonymkode: 08f5e...dc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forlover kan være hvem som helst, men bør være en som kjenner deg, fordi forloveren skal bevitne og skrive under på at du er skikket til å gifte deg og ikke er gift fra før eller liknende.

Anonymkode: 3c788...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En i kirken kan også stille som forlover :) 

Anonymkode: 1080b...c06

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min er ikke så veldig sosial. Tror nesten jeg kan telle på én hånd hvor ofte han ser gamle kompiser. Han er en veltilpasset mann ellers, han er populær på jobb og i sosiale sammenhenger hvor han må stille, han er bare ikke interessert i et sosialt liv utenom.

Han var veldig usikker på hvem han skulle ha som forlover, men endte med å ta opp litt kontakt med barndomskameraten sin. Giftet oss for 3 år siden og de har vel sett hverandre 1-2 ganger etter det 😄Men han syntes uansett det var koselig å ta opp kontakten selv om de ikke trenger å se hverandre så ofte.

Jeg ville nok tatt opp telefonen til den barndomskameraten du synes var mest ålreit. Eventuelt valgt bror du ser 2 ganger per år.

Anonymkode: 18ff8...d20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror var min forlover og søsteren hans var hans forlover. Det er ikke flaut i det hele tatt. I hvert fall syntes ikke vi det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bror eller barndomskamerat. Kanskje du kan benytte sjansen til å få litt mer kontakt med de igjen. Evt kan dere ha et lite bryllup med  evt foreldre barn og forlover og da be om noen som jobber der om å være det for deg. 

Anonymkode: 05a55...033

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du tid å prøve å gjenopprette litt mer kontakt med noen venner som kan være aktuell? Ellers hadde jeg valgt broren din. Jeg skal ha min søster.

Anonymkode: 1aca0...312

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har 2 brødre, han ene er psykotisk halve året og han andre snakker jeg med 2 gang i året. Tenkte på ene broren, men synes d er litt flaut også, for da finner han ut at jeg ikke kjenner en kjeft lengre. 

Hva er det beste alternativet?

Anonymkode: d3919...d88

Ikke sikkert han finner ut at du ikke har venner. Men om han finner ut at du ikke har noen andre venner, så fører det kanskje til at broren din foreslår at dere skal møtes oftere. 

Anonymkode: c518e...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det flere ganger, at det er bror, søster, fetter eller kusine. Ikke noe rart i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer med forlovelse! Mannen min brukte en fetter. Eneste du egentlig trenger en forlover til er å signere forlovererklæring hos skatteetaten. Du kan også høre med en kollega om det er en du er nær med der. Du kan også bruke far eller mor. 

Anonymkode: 779cc...85b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva med faren din?

Anonymkode: fe98c...2af

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyren i kassa på kiwien du handler på?
Naboen?
Han ene som alltid haiker ved starten av en enorm lang landevei?
Virtuell venn på nett? 

Er nok mange flere muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner ei som valgte ei kusine, og ei annen som valgte ei tante. Er det aktuelt å gå den veien?🙂

Anonymkode: d60ab...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det blir rart 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble valgt til forlover av en barndomsvenninne. Kom litt ut av det blå for min del, men hun sa det var viktig å ha noen som hadde kjent henne hele livet. Det kan du jo si til din bror. At de du henger med nå er for" nye" på en måte 

Anonymkode: 6d189...85d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grüner skrev (52 minutter siden):

Det blir rart 

Det gjør det vel ikke, hvorfor skulle det være rart?

Er hyggelig at forloverne kjenner hverandre også. Her var min bror og hans kone forlovere til meg og mannen. 

Anonymkode: 1036f...f2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke heng deg opp i at du må ha en mann som forlover. Har du ei søster? Kusine? Min mann hadde kvinnelig forlover, ingen reagerte på det.

Anonymkode: e43f1...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...