Langline Skrevet 29. mars #21 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (11 minutter siden): Takk og lov. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #22 Del Skrevet 29. mars (endret) Langline skrev (2 minutter siden): 😂 Ja jeg smilte jeg også. Var redd du lå med dem. Endret 29. mars av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #23 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (1 minutt siden): Ja jeg smilte jeg også. Var redd du lå med dem. Det ville nok ikke vært min prioritering nei😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #24 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): 1. Tanker er vanskelig å styre selv om man prøver. Det skal man ikke ha dårlig samvittighet for. 2. Man kan alltids fortelle om det. Det gjør man ikke til en dårlig person. 3. Handlinger blir noe helt annet. Anonymkode: 41d6a...511 Angående 2: Det skal man KUN gjøre hvis man er VELDIG sikker på at den andre parten føler det samme. For steforelder/stebarn er der aldri innafor, vil jeg si, og heller ikke for partner til en venn/venninne. Anonymkode: 3a15e...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #25 Del Skrevet 29. mars Langline skrev (Akkurat nå): Det ville nok ikke vært min prioritering nei😊 Kanskje bare på andreplass, men heldigvis ingen fare for det nå 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #26 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (1 minutt siden): Kanskje bare på andreplass, men heldigvis ingen fare for det nå 😊👍 Antagelig tredjeplass😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #27 Del Skrevet 29. mars (endret) Langline skrev (5 minutter siden): Antagelig tredjeplass😉 Jamen der ser du jeg hadde rett, skikkelig pervers og umoralsk person. Endret 29. mars av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #28 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (Akkurat nå): Jamen der ser du jeg hadde rett, skikkelig pervers person. Orddeling, leseforståelse og nå ironi. Du må også prioritere litt annerledes😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #29 Del Skrevet 29. mars Langline skrev (Akkurat nå): Orddeling, leseforståelse og nå ironi. Du må også prioritere litt annerledes😘 Hvis du synes orddeling er viktigere enn voldtekt av stebarn, er du mildt sagt forstyrret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #30 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (7 minutter siden): Hvis du synes orddeling er viktigere enn voldtekt av stebarn, er du mildt sagt forstyrret. Slapp av litt nå. Du startet ballet med å skrive at noe av det verste du hadde lest her inne var en eks-stemor som fantaserte om en voksen eks-stesønn. Her inne er det folk som blir utsatt for fysisk og psykisk vold fra samboer/ ektefelle, folk som har vært utsatt for både voldtekt og incest. Og så er en fantasi hos noen som overhode ikke er i slekt med den voksne personen de fantaserer om noe av det verste du har lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #31 Del Skrevet 29. mars (endret) Langline skrev (7 minutter siden): Slapp av litt nå. Du startet ballet med å skrive at noe av det verste du hadde lest her inne var en eks-stemor som fantaserte om en voksen eks-stesønn. Her inne er det folk som blir utsatt for fysisk og psykisk vold fra samboer/ ektefelle, folk som har vært utsatt for både voldtekt og incest. Og så er en fantasi hos noen som overhode ikke er i slekt med den voksne personen de fantaserer om noe av det verste du har lest? Det var ikke en eks-stemor, les det igjen, jeg ser du fortsetter med bagatelliseringen. Er det suspekt? Å ja så absolutt Endret 29. mars av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #32 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (3 minutter siden): Det var ikke en eks-stemor, les det igjen, jeg ser du fortsetter med bagatelliseringen. Er det suspekt? Å ja så absolutt My bad; blandet det sammen med dette som du kommenterte på: Vet om en som har et seksuelt forhold til sin ex-stemor. Jeg som må jobbe med leseforståelse😜 Du bare med orddeling og ironi😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #33 Del Skrevet 29. mars (endret) Langline skrev (2 minutter siden): My bad; blandet det sammen med dette som du kommenterte på: Vet om en som har et seksuelt forhold til sin ex-stemor. Jeg som må jobbe med leseforståelse😜 Du bare med orddeling og ironi😅 Selv det er sykt, men ikke for deg.. Hmm.. 🧐 Endret 29. mars av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 29. mars #34 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (27 minutter siden): Selv det er sykt, men ikke for deg.. Hmm.. 🧐 Vi er uenige. Jeg er ikke tankepoliti, folk må få lov å fantasere om hva som helst, og de gjør det. Å fantasere om en voksen stesønn er det nok ikke alle som gjør, men det er verken sykt eller kriminelt. Det er heller ikke å ha et forhold til en eks-stemor. Det under forutsetning av at vi snakker om to som er samtykkekompetente. Ikke kriminelt og du finner ikke en eneste diagnose iht ICD. At du hiver ut betegnelser om at folk er syke endrer ikke på fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #35 Del Skrevet 29. mars Langline skrev (7 minutter siden): Vi er uenige. Jeg er ikke tankepoliti, folk må få lov å fantasere om hva som helst, og de gjør det. Å fantasere om en voksen stesønn er det nok ikke alle som gjør, men det er verken sykt eller kriminelt. Det er heller ikke å ha et forhold til en eks-stemor. Det under forutsetning av at vi snakker om to som er samtykkekompetente. Ikke kriminelt og du finner ikke en eneste diagnose iht ICD. At du hiver ut betegnelser om at folk er syke endrer ikke på fakta. Det er sykt å fantasere om noen du har vært stemor til siden han var 8 år. Dette er noe 99% av folk vil være enige om. Tankemåten din er syk 👎👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #36 Del Skrevet 29. mars askjiir skrev (35 minutter siden): Det er sykt å fantasere om noen du har vært stemor til siden han var 8 år. Dette er noe 99% av folk vil være enige om. Tankemåten din er syk 👎👎 Jeg representerer 1% av folket så lenge jeg er overbevist om at veldig mange utvikler en dragning mot sitt stebarn også seksuelt så lenge man ikke har den biologiske bremsen som man har i forhold til biologiske barn. Det syke er ikke at man følger seksuell dragning mot sitt stebarn. Det syke er hvis man håndtere sin seksuelle dragning på en skadelig måte for stebarnet. Anonymkode: b4ce9...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. mars #37 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg representerer 1% av folket så lenge jeg er overbevist om at veldig mange utvikler en dragning mot sitt stebarn også seksuelt så lenge man ikke har den biologiske bremsen som man har i forhold til biologiske barn. Det syke er ikke at man følger seksuell dragning mot sitt stebarn. Det syke er hvis man håndtere sin seksuelle dragning på en skadelig måte for stebarnet. Anonymkode: b4ce9...aa4 Så mye fucka folk på Seksualitet forumet. Som 1% person er det best du ikke sier dragning mot en man har vært stemor til siden han var 8 år er ok når du er ute blant folk, du kan havne i skikkelig trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå