AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:03 #1 Del Skrevet fredag kl 17:03 Er det greit eller ugreit angående din venn(inne)s partner? 1. Å ha seksuelle tanker om vedkommende. 2. Å fortelle om ens seksuelle dragning mot vedkommende. 3. Å ha sex med vedkommende. Hva med 1. , 2. og 3. i forhold til et stebarn eller en steforeldre? Eller i forhold til en mye eldre eller mye yngre person? Anonymkode: b4ce9...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:31 #2 Del Skrevet fredag kl 17:31 1. Tanker er vanskelig å styre selv om man prøver. Det skal man ikke ha dårlig samvittighet for. 2. Man kan alltids fortelle om det. Det gjør man ikke til en dårlig person. 3. Handlinger blir noe helt annet. Anonymkode: 41d6a...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet fredag kl 17:55 #3 Del Skrevet fredag kl 17:55 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 17.03): Hva med 1. , 2. og 3. i forhold til et stebarn eller en steforeldre? Eller i forhold til en mye eldre eller mye yngre person? Anonymkode: b4ce9...aa4 Ekspander Tanker eller ikke, så er dette er noen av de verste kommentare jeg har lest på kg 👇 Endret fredag kl 17:57 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet fredag kl 23:23 #4 Del Skrevet fredag kl 23:23 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 17.03): Er det greit eller ugreit angående din venn(inne)s partner? 1. Å ha seksuelle tanker om vedkommende. 2. Å fortelle om ens seksuelle dragning mot vedkommende. 3. Å ha sex med vedkommende. Hva med 1. , 2. og 3. i forhold til et stebarn eller en steforeldre? Eller i forhold til en mye eldre eller mye yngre person? Anonymkode: b4ce9...aa4 Ekspander 1) egentlig helt greit. Alle skal har frihet til sine egne tanker inne i sitt eget hode. 2) begynner å bli ugreit. Det kan sikkert føles mer ærlig for deg, å fortelle om tanker. Men det vil ofte ha konsekvenser. Vennskapet vil mest sannsynlig gå på tverke. De færreste blir særlig interessert å omgås noen som har seksuelle tanker om partneren sin. Som voksne bør vi ikke bli overrasket over om noen fantaserer om andre ... men det er gjerne ikke noe vi ønsker å tenke på. Det er en ting vi som samfunn er glade i å late som ikke eksisterer 3) Nei, ikke uten at alle involverte ønsker det OG dere har tenkt igjennom konsekvensene. Ha sex med en venns partner er omtrent den største dødssynden i et hvert sosialt forhold... uansett hvem som initierer det. Stebarn / steforeldre. Nei. Selv om begge er voksne, så er det et ujevnt maktforhold og et tillitsforhold som bare blir feil, uansett hvor frivillig det er. Mye eldre/yngre person? Så lenge personen er myndig, voksnen nok til å ta valget (og konsekvensene) og det er frivillig ... kjør på. 100åring må gjerne ha frivillig og samtykkende sex med en 20 åring i min bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 05:16 #5 Del Skrevet lørdag kl 05:16 En bekjent av meg hadde åpenbart lenge lyst på min eks, og hun satte pris på oppmerksomheten. I samme periode som bruddet vårt var i ferd med å skje fikk jeg vite at de hadde hatt sex. Ingen av dem vet at jeg vet. Jeg har fremdeles et vennskapelig forhold til ham (og hans kone). Både han og min eks gikk gjennom en vanskelig periode da, og det å få en validering gjennom å bli begjært av en annen person kan virke svært positivt. Jeg unnet dem begge god sex og har ikke tenkt vondt om dem ett sekund for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:16 #6 Del Skrevet lørdag kl 06:16 Snok1 skrev (På 29.3.2025 den 5.16): En bekjent av meg hadde åpenbart lenge lyst på min eks, og hun satte pris på oppmerksomheten. I samme periode som bruddet vårt var i ferd med å skje fikk jeg vite at de hadde hatt sex. Ingen av dem vet at jeg vet. Jeg har fremdeles et vennskapelig forhold til ham (og hans kone). Både han og min eks gikk gjennom en vanskelig periode da, og det å få en validering gjennom å bli begjært av en annen person kan virke svært positivt. Jeg unnet dem begge god sex og har ikke tenkt vondt om dem ett sekund for dette. Ekspander Alt dette skriver du for å jobbe med livsprosjektet ditt, normalisere polygami. Anonymkode: c88a4...ea8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:23 #7 Del Skrevet lørdag kl 06:23 "Men jeg sier dere: Hver den som ser på en kvinne for å begjære henne, har allerede brutt ekteskapet med henne i sitt hjerte." Matteus 5:28 Anonymkode: f967a...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:25 #8 Del Skrevet lørdag kl 06:25 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 17.03): Er det greit eller ugreit angående din venn(inne)s partner? 1. Å ha seksuelle tanker om vedkommende. 2. Å fortelle om ens seksuelle dragning mot vedkommende. 3. Å ha sex med vedkommende. Hva med 1. , 2. og 3. i forhold til et stebarn eller en steforeldre? Eller i forhold til en mye eldre eller mye yngre person? Anonymkode: b4ce9...aa4 Ekspander 1. Ingen kan noe for tanker. Men en kan gjøre ting for å ikke mate tanker. 2. Vil nesten alltid være en dårlig idé 3. Bare greit hvis alle involverte vet om det og ønsker det Stebarn bør behandles som barn. Altså man legger ikke an på ungen sin. Anonymkode: 42c1d...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:26 #9 Del Skrevet lørdag kl 06:26 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 6.23): "Men jeg sier dere: Hver den som ser på en kvinne for å begjære henne, har allerede brutt ekteskapet med henne i sitt hjerte." Matteus 5:28 Anonymkode: f967a...f33 Ekspander Ja, hvis man går etter folk og tankerunker etter dem så. Men tiltrekning er normalt. Anonymkode: 42c1d...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 07:25 #10 Del Skrevet lørdag kl 07:25 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 6.16): Alt dette skriver du for å jobbe med livsprosjektet ditt, normalisere polygami. Anonymkode: c88a4...ea8 Ekspander Historien jeg forteller her har ingenting med polygami å gjøre. Dette er utroskap på begge sider. Er du virkelig fullstendig kunnskapsløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:29 #11 Del Skrevet lørdag kl 07:29 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 6.16): Alt dette skriver du for å jobbe med livsprosjektet ditt, normalisere polygami. Anonymkode: c88a4...ea8 Ekspander Enhver jævla tråd også, men det er så desperat at vi andre bare ler og ignorerer 😅 Anonymkode: 4cee4...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 07:44 #12 Del Skrevet lørdag kl 07:44 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 7.29): Enhver jævla tråd også, men det er så desperat at vi andre bare ler og ignorerer 😅 Anonymkode: 4cee4...432 Ekspander Det gjør du jo ikke. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:36 #13 Del Skrevet lørdag kl 10:36 askjiir skrev (På 28.3.2025 den 17.55): Tanker eller ikke, så er dette er noen av de verste kommentare jeg har lest på kg 👇 Ekspander Vet om en som har et seksuelt forhold til sin ex-stemor. Anonymkode: 46d65...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet lørdag kl 15:00 #14 Del Skrevet lørdag kl 15:00 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 10.36): Vet om en som har et seksuelt forhold til sin ex-stemor. Anonymkode: 46d65...8ab Ekspander Folk med underutviklede grønnsak hjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet lørdag kl 15:45 #15 Del Skrevet lørdag kl 15:45 askjiir skrev (På 29.3.2025 den 15.00): Folk med underutviklede grønnsak hjerner. Ekspander Men som muligens mestrer dette med orddelingsfeil😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet lørdag kl 15:54 #16 Del Skrevet lørdag kl 15:54 Langline skrev (På 29.3.2025 den 15.45): Men som muligens mestrer dette med orddelingsfeil😜 Ekspander Du har helt feile prioriteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet lørdag kl 16:04 #17 Del Skrevet lørdag kl 16:04 askjiir skrev (På 29.3.2025 den 15.54): Du har helt feile prioriteringer. Ekspander Ifølge deg ja, jeg lever godt med mine😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet lørdag kl 16:07 #18 Del Skrevet lørdag kl 16:07 Langline skrev (På 29.3.2025 den 16.04): Ifølge deg ja, jeg lever godt med mine😊 Ekspander Ikke ligg med stebarna dine, du risikerer fengsel 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet lørdag kl 16:14 #19 Del Skrevet lørdag kl 16:14 (endret) askjiir skrev (På 29.3.2025 den 16.07): Ikke ligg med stebarna dine, du risikerer fengsel 👍 Ekspander Jeg har ingen stebarn, har heller ikke hatt, så det var nok ikke meg en anonym innsender henviste til.. I tillegg skrev vedkommende eks-stemor? Tror du skal lete lenge i Norges lover for å finne en paragraf for å dømme vedkommende.. Endret lørdag kl 16:15 av Langline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet lørdag kl 16:15 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:15 Langline skrev (På 29.3.2025 den 16.14): Jeg har ingen stebarn, Ekspander Takk og lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå