AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Jeg ønsker oppriktig å finne meg en kjæreste. Men jeg har hatt mange helseplager og disse ble betraktelig forbedret etter jeg la om kostholdet totalt og trener regelmessig cardio og styrke. Av en potensiell kjæreste ønsker jeg en som ikke har barn (jeg har heller ikke, og vil ikke ha heller), og som også er opptatt av kosthold og trening. Selvsagt ikke fanatisk, men jeg lager all mat fra bunnen av, kjøper ikke ferdigmat full av estoffer og ting som gjorde helsen min værre. Av utseende, så er en søt\pent ansikt, normal slank og som i allefall trener litt vært "drømmen" å treffe på. Men som mann vet jeg at det blir nok med drømmen:) Hvordan bør jeg skrive en tinder bio for å få frem dette synes dere kvinner her? Anonymkode: a406e...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker oppriktig å finne meg en kjæreste. Men jeg har hatt mange helseplager og disse ble betraktelig forbedret etter jeg la om kostholdet totalt og trener regelmessig cardio og styrke. Av en potensiell kjæreste ønsker jeg en som ikke har barn (jeg har heller ikke, og vil ikke ha heller), og som også er opptatt av kosthold og trening. Selvsagt ikke fanatisk, men jeg lager all mat fra bunnen av, kjøper ikke ferdigmat full av estoffer og ting som gjorde helsen min værre. Av utseende, så er en søt\pent ansikt, normal slank og som i allefall trener litt vært "drømmen" å treffe på. Men som mann vet jeg at det blir nok med drømmen:) Hvordan bør jeg skrive en tinder bio for å få frem dette synes dere kvinner her? Anonymkode: a406e...dc5 Skriv det omtrent som du har gjort her,tenker jeg. Vinkle det positivt. Selv ville jeg satt stor pris på å treffe en mann med samme interesse for mat og helse som du. Utseendet til dama trenger du ikke nevne,for det ser du jo- men du kan fint nevne at du gjerne vil treffe ei som liker å trene litt. Anonymkode: 90000...303 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå