AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:43 #1 Del Skrevet fredag kl 16:43 Ungen på 7 år er inviter på rush trampolinepark i bursdag. Mannen tenkte gå, men må også ha med lillebror - da jeg ligger med omgangssyke Er det lov? Tenker ikke at han skal hoppe, men EF det lov å være der? Anonymkode: 90028...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:45 #2 Del Skrevet fredag kl 16:45 Lilleborg er 2,5 Anonymkode: 90028...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:46 #3 Del Skrevet fredag kl 16:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ungen på 7 år er inviter på rush trampolinepark i bursdag. Mannen tenkte gå, men må også ha med lillebror - da jeg ligger med omgangssyke Er det lov? Tenker ikke at han skal hoppe, men EF det lov å være der? Anonymkode: 90028...ea0 Det eneste jeg tenker på når jegvleser innlegget ditt er hvor gammel du må være (og jeg også) når du får inn EF (gamle EU) som en autokorrektur😂🙈 Beklager. I shall see my self out of here.... Anonymkode: 60039...3b3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:46 #4 Del Skrevet fredag kl 16:46 Far får levere syvåringen og så finne på noe med lillebror i mellomtiden. Anonymkode: ae05b...ea1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:48 #5 Del Skrevet fredag kl 16:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det eneste jeg tenker på når jegvleser innlegget ditt er hvor gammel du må være (og jeg også) når du får inn EF (gamle EU) som en autokorrektur😂🙈 Beklager. I shall see my self out of here.... Anonymkode: 60039...3b3 Hvor gammel er man når lillebror blir lilleborg? Anonymkode: 9860a...bcc 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:49 #6 Del Skrevet fredag kl 16:49 Trampolinepark er veldig farlig. Bør unngås, og hvertfall av småunger. Anonymkode: 7b9a7...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:51 #7 Del Skrevet fredag kl 16:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trampolinepark er veldig farlig. Bør unngås, og hvertfall av småunger. Anonymkode: 7b9a7...d6e For et idiotisk svar Anonymkode: db06c...542 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet fredag kl 16:53 #8 Del Skrevet fredag kl 16:53 Far kan vel betale inn lillebror, så han og får hoppe? Far kan vel være med lillebror mens storebror er i bursdagen? Ev dra et annet sted med lillebror mens bursdagen varer. Må jo være så kjipt for lillebror å være i en trampoline-park uten å få prøve? Bursdagsbarnas foreldre derimot betaler en pris per hode, så kan ikke forvente å få med lillebror inn på deres regning, eller at lillebror får være med i bursdagsrommet for pizza og kake. Men det er nok ingen forventning om at foreldre skal det heller... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:57 #9 Del Skrevet fredag kl 16:57 Ugline skrev (3 minutter siden): Far kan vel betale inn lillebror, så han og får hoppe? Far kan vel være med lillebror mens storebror er i bursdagen? Ev dra et annet sted med lillebror mens bursdagen varer. Må jo være så kjipt for lillebror å være i en trampoline-park uten å få prøve? Bursdagsbarnas foreldre derimot betaler en pris per hode, så kan ikke forvente å få med lillebror inn på deres regning, eller at lillebror får være med i bursdagsrommet for pizza og kake. Men det er nok ingen forventning om at foreldre skal det heller... Jeg tror sånn minisprett (0-6år) kun er i 10 tiden.. Anonymkode: 90028...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:08 #10 Del Skrevet fredag kl 17:08 Jeg har en 3-åring jeg ofte drar på trampoline-park med. Men vi drar tidlig, så vi blir ferdige til skolebarna kommer. Det er litt voldsomt for de små da og det er sikkert irriterende for større barn å måtte ta masse hensyn til de helt små. Anonymkode: 3a99e...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:11 #11 Del Skrevet fredag kl 17:11 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trampolinepark er veldig farlig. Bør unngås, og hvertfall av småunger. Anonymkode: 7b9a7...d6e 😅 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For et idiotisk svar Anonymkode: db06c...542 Gud forby å ha litt humor på en fredagskveld. Nei det skal vi ikke ha noe av her i gården nei Anonymkode: 9421a...1c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet fredag kl 17:12 #12 Del Skrevet fredag kl 17:12 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg tror sånn minisprett (0-6år) kun er i 10 tiden.. Anonymkode: 90028...ea0 Edit: Ser at jeg har klart å overse at lillebror bare er 2,5. Så bare glem det. Er 3 eller 4 års-grense. Stemmer for samkjøring. Avtal med noen andre foreldre. Far trenger ikke dra dit. De færreste foreldre er det på sånne bursdager. Endret fredag kl 17:21 av Ugline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:15 #13 Del Skrevet fredag kl 17:15 Lillebror må sitte i kafeen med far og en iPad. Kan han ikke sitte hjemme hos deg med en iPad? Eller ungen som skal i bursdag tar følge med noen andre? Far klarer å avtale det, tilby seg å kjøre eller hente. Anonymkode: 60aaf...177 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet fredag kl 17:20 #14 Del Skrevet fredag kl 17:20 Jeg syntes ikke man skal ha med søsken i bursdagsselskap. Det er for de som er invitert, lillebror blir jo femte hjul på vogna. Og å måtte sitte å se på og ikke få hoppe er jo kjempekjedelig. Kan ikke han som skal i bursdag sitte på med en av de andre gjestene? Kan ikke faren levere barnet som skal i bursdag og så dra et annet sted med lillebror mens selskapet varer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:28 #15 Del Skrevet fredag kl 17:28 Sitt i kafeen med lillebror, jeg har sittet der selv noen ganger , ser ofte foreldrene med småsøsken der, de koser seg ned is og nettbrett eller telefon . Men hvis 7 åringen klarer seg selv , ville jeg enten avtalt med noen om samkjøring, eller funnet på noe annet med lillebror i mellomtiden. Anonymkode: 0d851...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:37 #16 Del Skrevet fredag kl 17:37 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): For et idiotisk svar Anonymkode: db06c...542 Det er få aktiviteter hvor folk skader seg så stygt i hode, nakke, rygg og andre lem som i trampolinepark. Det er noen tynne matter som dekker stålfjærene mellom trampolinene, og også veggene. Når flere barn hopper sammen så er det ikke bare det å kakke skalle som er farlig, men også når man mottar etterspretten fra noen som landet før det, da kan man i beste fall bli skutt høyt opp i luften, og i værste fall knekke ryggen. Dette er spesielt gjeldende når det er vekt forskjell på barnene. Anonymkode: 7b9a7...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:35 #17 Del Skrevet fredag kl 19:35 Er 3-årsgrense. All info står ellers på nettsiden Anonymkode: 3e6c1...2bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:27 #18 Del Skrevet fredag kl 20:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 😅 Gud forby å ha litt humor på en fredagskveld. Nei det skal vi ikke ha noe av her i gården nei Anonymkode: 9421a...1c2 Humor ? Tja du tok feil der Anonymkode: db06c...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:27 #19 Del Skrevet fredag kl 20:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er få aktiviteter hvor folk skader seg så stygt i hode, nakke, rygg og andre lem som i trampolinepark. Det er noen tynne matter som dekker stålfjærene mellom trampolinene, og også veggene. Når flere barn hopper sammen så er det ikke bare det å kakke skalle som er farlig, men også når man mottar etterspretten fra noen som landet før det, da kan man i beste fall bli skutt høyt opp i luften, og i værste fall knekke ryggen. Dette er spesielt gjeldende når det er vekt forskjell på barnene. Anonymkode: 7b9a7...d6e Herlighet! Anonymkode: db06c...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:34 #20 Del Skrevet fredag kl 20:34 Men hvor dårlig er du da? Om du ligger med omgangssyke nå er du vel sikkert bedre til imorgen formiddag/ettermiddag og klarer et par timer med 3-åringen? Se litt ekstra på TV, tegne litt, ligg og hvil på sofa mens han leker? Har en (aktiv) 3-åring selv så vet at det er lite ideelt å være syk og alene med dem men man klarer jo en liten stund, man må jo det iblant. Anonymkode: 4beb5...191 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå