AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars privat sektor? Hvor mange dager etter jobbintervju fikk du tilbud om jobben? Jeg skal på andregangs neste Onsdag, når bør jeg forvente å høre noe? Anonymkode: 57961...09b
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Fra noen dager til to uker. Gjennomsnittlig ei uke. Det tar tid mtp referansesjekk. Anonymkode: be89f...7dd
Agatha Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Litt avhengig av prosessen, men alt fra samme fag til noen fager etterpå. Aldri gått mer enn 1 uke.
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Sist tok det to dager. På forrige arbeidsplass var det vel en uke. Anonymkode: 466b9...a9d
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Har gjerne fått jobbtilbudet samme dag, eller dagen etter. men det lengste var to, tre måneder etter intervju. En annen kandidat hadde fått jobben, og startet opp men deretter blitt utsatt for en ulykke. Jeg hadde ikke fått en annen jobb i mellomtiden så jeg takket ja. Anonymkode: 532a7...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå