AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:12 #1 Del Skrevet fredag kl 16:12 Den er jo veldig teltete 🏕️ Men romslig i mageområdet, som jo er viktig. Trenger en kjole om en måneds tid, da er jeg 34 uker på vei. Hva tror dere? Blir den enda mer telt med gravidmage, eller motvirker magen telt-effekten? https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom/klaer/kjoler/midi-puff-sleeve-dress-1 Anonymkode: ae627...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet fredag kl 16:17 #2 Del Skrevet fredag kl 16:17 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.12): Den er jo veldig teltete 🏕️ Men romslig i mageområdet, som jo er viktig. Trenger en kjole om en måneds tid, da er jeg 34 uker på vei. Hva tror dere? Blir den enda mer telt med gravidmage, eller motvirker magen telt-effekten? https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom/klaer/kjoler/midi-puff-sleeve-dress-1 Anonymkode: ae627...38a Ekspander Jeg tror du vil risikere at det ser ut som et telt. Jeg ville valgt en ribbestrikket kjole med god stretch. Det vil formes rundt magen og ser alltid bra ut på gravide mager. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:18 #3 Del Skrevet fredag kl 16:18 Jeg gikk heller med ettersittende kjole og en gjennomsiktig blonde cardigan over da jeg skulle pynte meg som gravid. Det ser langt mer elegant ut enn å ikle seg et telt! Anonymkode: 3d6c0...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:47 #4 Del Skrevet fredag kl 16:47 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.18): Jeg gikk heller med ettersittende kjole og en gjennomsiktig blonde cardigan over da jeg skulle pynte meg som gravid. Det ser langt mer elegant ut enn å ikle seg et telt! Anonymkode: 3d6c0...15f Ekspander Tenker mest på komfort jeg, egentlig... har tungt nok for å puste fra før 🥲 Anonymkode: ae627...38a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:49 #5 Del Skrevet fredag kl 16:49 https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom/klaer/kjoler/v-neck-cotton-smock-dress Kanskje noe lignende denne er bedre? Og nei, det må absolutt ikke være grønt, haha. Anonymkode: ae627...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:40 #6 Del Skrevet fredag kl 17:40 Tror det vil bli fint 😊 Jeg er også gravid, og bruker mye løse klær - både kjoler og andre plagg. Har aldri likt trange kjoler, så da bruker jeg ikke det under svangerskapet heller. Anonymkode: c7fd3...c9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:41 #7 Del Skrevet fredag kl 17:41 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.18): Jeg gikk heller med ettersittende kjole og en gjennomsiktig blonde cardigan over da jeg skulle pynte meg som gravid. Det ser langt mer elegant ut enn å ikle seg et telt! Anonymkode: 3d6c0...15f Ekspander Blir jo ikke automatisk telt, da 🙄 En løs kjole er fint, ikke alle liker ettersittende klær. Anonymkode: c7fd3...c9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet fredag kl 20:24 #8 Del Skrevet fredag kl 20:24 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.47): Tenker mest på komfort jeg, egentlig... har tungt nok for å puste fra før 🥲 Anonymkode: ae627...38a Ekspander Ribbestrikk er veldig komfortabelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:57 #9 Del Skrevet lørdag kl 05:57 anonymLala skrev (På 28.3.2025 den 20.24): Ribbestrikk er veldig komfortabelt:) Ekspander Synes ikke det egentlig, liker ikke at det er så tilsittende selv om det ikke nødvendigvis er trangt 😅 Anonymkode: ae627...38a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:58 #10 Del Skrevet lørdag kl 07:58 Jeg likte meg ikke i slike kjoler under graviditeten, følte meg som en elefant i et telt. Jeg gikk for tettsittende klær, og jeg synes også det var mer behagelig siden de ga et lite løft og litt støtte. Jeg så heller ikke særlig gravid ut bakfra, så hvorfor gjøre seg selv større med slike enorme kjoler..? Anonymkode: 80173...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:31 #11 Del Skrevet lørdag kl 14:31 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 7.58): Jeg likte meg ikke i slike kjoler under graviditeten, følte meg som en elefant i et telt. Jeg gikk for tettsittende klær, og jeg synes også det var mer behagelig siden de ga et lite løft og litt støtte. Jeg så heller ikke særlig gravid ut bakfra, så hvorfor gjøre seg selv større med slike enorme kjoler..? Anonymkode: 80173...72b Ekspander Man blir jo ikke større av «enorme» kjoler..? Jeg er gravid nå, har utelukkende lagt på meg på magen og brystet, ser ikke gravid bakfra og nesten ikke rett forfra heller - bare fra siden. Jeg har aldri likt tettsittende kjoler eller klær, hverken i ribbestrikk eller annet materiale - det er ikke pent på meg siden jeg har hip dips og jeg føler meg utilpass og utdatert i trange klær. Alle mine kjoler har enten a-fasong eller er løse. Ingen av dem er «telt», og de faller pent på kroppen min både med og uten gravidmage. Man MÅ ikke kle seg i trange klær når man er gravid, og man ser ikke nødvendigvis ut som en «elefant i et telt» hvis man har på seg en ledig kjole. Anonymkode: c7fd3...c9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:40 #12 Del Skrevet lørdag kl 14:40 anonymLala skrev (På 28.3.2025 den 16.17): Jeg tror du vil risikere at det ser ut som et telt. Jeg ville valgt en ribbestrikket kjole med god stretch. Det vil formes rundt magen og ser alltid bra ut på gravide mager. Ekspander Ribbe- og flettestrikkede plagg er i hvert fall kjent for å få en til å se større ut. Anonymkode: 87404...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet lørdag kl 14:44 #13 Del Skrevet lørdag kl 14:44 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 14.40): Ribbe- og flettestrikkede plagg er i hvert fall kjent for å få en til å se større ut. Anonymkode: 87404...4be Ekspander Går fint for meg at selve magen ser større ut, den er det ikke noe poeng i å forsøke skjule (heller fremheve!). Så ser man at det er en gravid person, i stedet for å stusse over om personen bare er veldig oppblåst. Ribbestrikk er ellers inntilsittende, så liker hvordan den fremhever ræven også😁 Men det er ikke noe jeg ville gått i uten å være gravid nei, nettopp fordi den gir en større mage. Som gravid synes jeg bare det er fint, og ønsker å vise den:) Endret lørdag kl 14:47 av anonymLala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:51 #14 Del Skrevet lørdag kl 14:51 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.49): https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom/klaer/kjoler/v-neck-cotton-smock-dress Kanskje noe lignende denne er bedre? Og nei, det må absolutt ikke være grønt, haha. Anonymkode: ae627...38a Ekspander Den er bedre,ja 👍 Anonymkode: e3226...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:38 #15 Del Skrevet søndag kl 07:38 Fin kjole dette. Anonymkode: 81f74...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Men du sier du ikke vil ha stram kjole. Hvorfor spør du da? Man ser jo at du man får plass til en gravid-mage i den kjolen Anonymkode: b65f3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 14.31): Man blir jo ikke større av «enorme» kjoler..? Jeg er gravid nå, har utelukkende lagt på meg på magen og brystet, ser ikke gravid bakfra og nesten ikke rett forfra heller - bare fra siden. Jeg har aldri likt tettsittende kjoler eller klær, hverken i ribbestrikk eller annet materiale - det er ikke pent på meg siden jeg har hip dips og jeg føler meg utilpass og utdatert i trange klær. Alle mine kjoler har enten a-fasong eller er løse. Ingen av dem er «telt», og de faller pent på kroppen min både med og uten gravidmage. Man MÅ ikke kle seg i trange klær når man er gravid, og man ser ikke nødvendigvis ut som en «elefant i et telt» hvis man har på seg en ledig kjole. Anonymkode: c7fd3...c9c Ekspander Jo, det er ganske kjent, og nokså selvsagt, at man blir større i store, løse klær. Tidenes raskeste Google-søk ga meg noen greie eksempler. Man kan selvsagt finne klær som ikke er tettsittende som gir en fin form, men sekkekjolen i HI er jo et prima eksempel på et telt. Og føler man seg stor og gravid, så blir man lett en elefant i et telt i en slik kjole. Anonymkode: 80173...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.49): https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom/klaer/kjoler/v-neck-cotton-smock-dress Kanskje noe lignende denne er bedre? Og nei, det må absolutt ikke være grønt, haha. Anonymkode: ae627...38a Ekspander Den var veldig fin da! 🤩 Anonymkode: f7139...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå