AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:45 #41 Del Skrevet torsdag kl 12:45 Jeg syns man blir overraskende mett av en appelsin. I tillegg tar det litt tid å skrelle og spise. Føles som mye mat. Ellers er tipset å legge seg tidlig, før sulten kicker inn😆 Anonymkode: d7eed...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet torsdag kl 14:17 #42 Del Skrevet torsdag kl 14:17 (endret) Det viktigste for å føle seg mett er kanskje at kroppen får det den trenger. Jeg tror sultfølelse og "cravings" ofte kan ha sammenheng med at det er noe kroppen mangler. Selv om et stort glass vann kan gi metthetsføleles varer det neppe lenge. . . Vi som vokste opp under og like etter krigen vet litt om hungerfølelese på grunn av mangler i kosten. Jeg tror mest på variert kosthold, spesielt når du er på slankern . . . og ikke minst et godt stykke kjøtt av og til. Jeg har slanket meg ca. 25 kilo over et par-tre år uten noen form for slankediett, bare ved å spise sunt og variert og porsjonere ut maten. Vekten er fremdeles på langsomt nedadgående . . . Endret torsdag kl 14:25 av senior 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:33 #43 Del Skrevet torsdag kl 14:33 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.35): Spiser 2-3 faste måltider, noen ganger må jeg ha litt kvelds. Anonymkode: 313b7...2ae Jeg spiser 2 måltider per dag. Ved kl 11-13 og 17-19. ca 650kcal per måltid med fokus på proteiner. Hvis jeg er sulten før jeg skal sove så tar jeg en gulerot eller rett i koppen eller et glass melk. Kan du skyve på måltidene eller endre noe på innholdet på måltidene så de metter mer? Anonymkode: baf5c...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå