AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Er det mulig?! Det er nesten så jeg tror jeg innbiller meg ting her men magen er flatere etter hysterektomi. Livmoren er vel ikke så stor?? Aldri fått noe indikasjon på at jeg har forstørret eller stor livmor. Og nå etter operasjon så burde jo magen iallefall være større mtp hevelse osv men jeg kan nesten sverge på at den er flatere. Noen som har opplevd? Anonymkode: f62f3...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Da jeg var nettopp blitt gravid, sa legen til meg at livmoren er så liten at den knapt stikker opp over skambenet. Så med tanke på det, høres det ikke særlig sannsynlig ut at livmoren skal ta hele mageområdet ditt og gjøre det større. Det at du føler det er mindre nå eller flatere, må skyldes noe annet. Kanskje du måtte faste et døgn eller noe før operasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Million skrev (2 minutter siden): Da jeg var nettopp blitt gravid, sa legen til meg at livmoren er så liten at den knapt stikker opp over skambenet. Så med tanke på det, høres det ikke særlig sannsynlig ut at livmoren skal ta hele mageområdet ditt og gjøre det større. Det at du føler det er mindre nå eller flatere, må skyldes noe annet. Kanskje du måtte faste et døgn eller noe før operasjonen? Ja absolutt, er jo det jeg også vet. Fastet for operasjonen ja men har jo spist igjen siden det.. 4 dager siden… Anonymkode: f62f3...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Jeg merker litt det samme, eller at fasongen på magen har endret seg etter operasjonen. Så klærne mine er løsere nå enn før operasjonen og jeg får tilbakemeldinger på at jeg har gått ned i vekt. Nå var visst livmoren min veldig rund når de fjernet den, så vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: 8ff8c...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Det kommer jo helt an på hvorfor du gjorde hysterektomi. Jeg hadde enorme muskelknuter i livmoren, det var naturligvis synlig å se endring etterpå. Anonymkode: ef84c...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer jo helt an på hvorfor du gjorde hysterektomi. Jeg hadde enorme muskelknuter i livmoren, det var naturligvis synlig å se endring etterpå. Anonymkode: ef84c...06c Ingen muskelknuter på den heller, såvidt jeg vet var den helt vanlig. Anonymkode: f62f3...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå