AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hva skal jeg gjøre? Grunnet mye traumer og tapt barndom har jeg slitt med massive lidelser som ptsd,spiseforstyrrelser, borderline osv. Jeg har alltid vært pen så det er ikke det at jeg skulle ønske jeg så ut som eksen til kjæresten, MEN puppene mine er dessverre ikke pene lengre. Litt som 2 ballonger uten luft😭. Jeg har dermed knapt vist de frem til kjæresten så lenge vi har vært sammen (2år!!). Eksen hans derimot har struttende pupper (mulig silikon vet ikke) og hun er i tillegg bikini modell. Ser iallefall slik ut på sosiale medier.... Tanken på at kjæresten min synes hennes pupper er finere enn mine stygge henge pupper dreper meg innvendig. Vurderer å gjøre det slutt.... kjæresten min sier jeg er hans livs kjærlighet ,og at jeg har hele pakken, men det kan jo godt være han synes puppene til eksen er penere, det vil jeg aldri få vite. Dette plager meg så mye at jeg unngår sex ,og her en dag avlyste jeg en avtale med han. Dro hjem la meg i senga gråt, han ringte meg 10 ganger,men jeg ville ikke prate med han. Jeg føler meg stygg sammen med han fordi jeg ser for meg eksen hans .... Jeg blir kvalm. Jeg har aldri følt meg stygg for en mann før. Jeg er pen,slank dame men vurderer silikon nå,men vil egentlig ikke ha silikon, men dere skjønner..... Jeg er voksen menneske med barn. Så dette er ikke noe " nykker". Jeg blir dypt deprimert av dette. Anonymkode: dc720...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Ingen er perfekte, og det vil ALLTID være noen som er penere enn både meg og deg. Det betyr ikke at ingen kan elske oss bare fordi andre har finere pupper. Det er ikke sånn at mannfolk automatisk blir forelsket i den peneste han vet om. Det finnes kvinner som trener mangfoldige timer daglig, har tatt skjønnhetsoperasjoner, og i tillegg retusjerer bilder av seg selv. Det er ikke det som gjør at menn blir forelsket i dem. Det er mange menn som har fantastisk pent utseende, men jeg kunne aldri tenkt meg en annen mann enn samboeren min. Hadde vært utrolig trist om han slo opp med meg fordi han trodde at jeg ikke elsket han på ordentlig fordi han ikke har sixpack. Anonymkode: 418fb...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal jeg gjøre? Grunnet mye traumer og tapt barndom har jeg slitt med massive lidelser som ptsd,spiseforstyrrelser, borderline osv. Jeg har alltid vært pen så det er ikke det at jeg skulle ønske jeg så ut som eksen til kjæresten, MEN puppene mine er dessverre ikke pene lengre. Litt som 2 ballonger uten luft😭. Jeg har dermed knapt vist de frem til kjæresten så lenge vi har vært sammen (2år!!). Eksen hans derimot har struttende pupper (mulig silikon vet ikke) og hun er i tillegg bikini modell. Ser iallefall slik ut på sosiale medier.... Tanken på at kjæresten min synes hennes pupper er finere enn mine stygge henge pupper dreper meg innvendig. Vurderer å gjøre det slutt.... kjæresten min sier jeg er hans livs kjærlighet ,og at jeg har hele pakken, men det kan jo godt være han synes puppene til eksen er penere, det vil jeg aldri få vite. Dette plager meg så mye at jeg unngår sex ,og her en dag avlyste jeg en avtale med han. Dro hjem la meg i senga gråt, han ringte meg 10 ganger,men jeg ville ikke prate med han. Jeg føler meg stygg sammen med han fordi jeg ser for meg eksen hans .... Jeg blir kvalm. Jeg har aldri følt meg stygg for en mann før. Jeg er pen,slank dame men vurderer silikon nå,men vil egentlig ikke ha silikon, men dere skjønner..... Jeg er voksen menneske med barn. Så dette er ikke noe " nykker". Jeg blir dypt deprimert av dette. Anonymkode: dc720...f0a Oi. Virker som du alltid har sammenlignet deg med andre, og kommer frem til at du vant. Helt frem til nå... Dette er jo noe du burde oppsøke hjelp for, spør du meg.. Har alltid vært tjukk, og aldri følt på det du gjør. Enda det er både profesjonelle utøvere og modeller blandt partneres ekser.. Anonymkode: 7b097...522 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Kjære Ts! Han er sammen med deg fordi han liker deg! Han har nok en formening om hvordan puppene dine er. Hadde store pupper vært det viktigste så hadde han fortsatt med x-en. Det er mye som avgjør hvem man ønsker å dele livet med. Noen menn er sikkert veldig puppefiksert, men de fleste av oss er opptatt av hvordan man trives med kjæresten. Tilsvarende regner jeg med at det ikke er størrelsen på pikken hans som er avgjørende for om du ønsker å være sammen med han. Anbefaler at du snakker med han om usikkerheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Går du i behandling? Anonymkode: d0db1...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars Alt for mye drama med deg. Anonymkode: fc7ba...ccb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skal jeg gjøre? Grunnet mye traumer og tapt barndom har jeg slitt med massive lidelser som ptsd,spiseforstyrrelser, borderline osv Det er alt jeg trenger å vite for å skjønne at du er i et jævlig dårlig forhold. Anonymkode: 9da93...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå