AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Tenker her på dere i fast forhold, har barn fra før, du ønsket flere barn, mens mannen er lunken. Og du plutselig ble uforklarlig gravid, men du i realiteten bidro med noe juks/luring/løgn/fanteri? Hva gjorde du i så fall som bidro til graviditeten? Det er et anonymt forum, så ingen fare med å bekjenne sine synder her. Anonymkode: af415...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Eh nei. Fatter ikke hvorfor noen ønsker å sette til verden et barn som ikke er ønsket av begge foreldre. Å lyve / lure til seg en baby på den måten er noe av det styggeste man kan gjøre. Det er ikke som å gå å kjøpe en hund liksom… Anonymkode: 7a793...31c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Det er sykt. Og absolutt ikke greit. Burde være straffbart faktisk. Anonymkode: 509cc...718 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Vet av ei som lurte sin mann 2 ganger. Han ville ikke ha barn.... Hun fortalte det selv! Anonymkode: 091dc...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Vet om som gjorde det. Hun spontanaborterte etter noen uker. De fikk flere barn senere. Aner ikke om han vet om at hun lurte han den gang. Det er utrolig egoistisk å gjøre noe slikt. Til syvende og sist kan det gå utover barnet. Det er ofte en grunn til at ene parten ikke vil ha flere barn. Det kan være nok med den eller de man har, noen vil også ha tid til karriere / hobby, det påvirker økonomien, noen har kanskje et skrantende forhold fra før. Baby løser ikke slikt. Anonymkode: 606cd...ec7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars Jeg har ikke gjort det selv og ingen planer om det heller siden vi har alle de barna vi ønsker oss, men om jeg skulle gjort det så hadde jeg for eksempel gitt han en bj eller handjob hvor jeg sparte på det hvite gullet og snek inn på badet for å fikse ting selv. Om man går på p piller så er det jo kjempelett å bare si at man har tatt de, eller om man bruker kondom så kan man alltids forsøke å snike til seg den etterpå eller stikke hull i den. Anonymkode: b6457...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Uff. Anonymkode: e7e30...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Jeg har aldri gjort noe slikt, og kunne aldri gjort det med viten og vilje. Det gøyeste med å lage barn er å vite at det kan bli et barn når begge ønsker det. Anonymkode: 13845...8e1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenker her på dere i fast forhold, har barn fra før, du ønsket flere barn, mens mannen er lunken. Og du plutselig ble uforklarlig gravid, men du i realiteten bidro med noe juks/luring/løgn/fanteri? Hva gjorde du i så fall som bidro til graviditeten? Det er et anonymt forum, så ingen fare med å bekjenne sine synder her. Anonymkode: af415...c01 Ikke greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars Burde vært kriminelt. Forkastelig oppførsel. Anonymkode: 68bd4...18a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars Å bli lurt eller jugd for er aldri greit uansett årsak. Anonymkode: 13845...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri gjort noe slikt, og kunne aldri gjort det med viten og vilje. Det gøyeste med å lage barn er å vite at det kan bli et barn når begge ønsker det. Anonymkode: 13845...8e1 Helt enig, beste sexen ❤️ Ts Anonymkode: af415...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars Søsteren min gjorde det. Samboeren var helt åpen fra dag 1 om at han ikke ville ha barn, noen sinne. Etter 6 år sammen og han ikke ombestemte seg kuttet hun ut p-pillene uten å si noe, og ble raskt gravid. Forholdet raknet ganske raskt kan man si, og hun er nå alenemor. (hun har fortalt meg at hun lurte han, altså. Dette var intet uhell). Skrekkelig, skrekkelig dårlig gjort. Mest av alt ovenfor barnet, som må vokse opp med en pappa i samme bygd som omtrent ikke har samvær.. Men han var jo ærlig hele veien han 🤷🏽♀️ Vi prøvde å advare henne da hun var åpent som sitt barneønske, men hun ville ikke høre. Anonymkode: 42d8c...7cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars Forferdelig dårlig idé. Anonymkode: 86105...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars Ja. To venninner av meg. Ene glapp ut med det i en krangel litt ut i svangerskapet (behov for å poengtere hvor dum han var). Andre tror jeg aldri har innrømmet det. Mannen til første gikk på dagen på grunn av tillitsbruddet. Mannen til andre gikk da barnet var ca to måneder gammelt, da han prøvde, men å bo med et barn du ikke ønsket deg ble for tøft. Anonymkode: 35779...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er et anonymt forum, så ingen fare med å bekjenne sine synder her. Anonymkode: af415...c01 Annet enn å flagge sine egne råtne verdier, og stinkende moral. Hadde ei dame gjort det mot meg, og innrømmet det, så hadde jeg dumpet henne og tatt ungen(e). Stakkars uskyldige barn hadde ikke fortjent å vokse opp med ei sånn mor. Anonymkode: 59874...4b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå