Gå til innhold

IVF i utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har hatt to forsøk her i Norge, og jeg lurer nå på om vi skal reise til utlandet og prøve lykken der, men syns det er vanskelig å finne frem til mer objektive vurderinger av klinikker så jeg kan ta en vurdering på hvor vi bør reise. Ser også det er mange forskjellige IVF i utlandet sider på facebook, og har ikke sett at det er noen som gjelder utreise fra Norge. 

Er det noen her inne som har noen tips til gode oversikter over klinikker, grupper for IVF behandling i utlandet, steder med anbefalinger og erfaringer og lignende? 

Det er snakk om ICSI behandling på grunn av mannlig faktor hvis det har noen betydning. 

Anonymkode: fad42...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var på Ava Riga. Veldig fornøyd! Hadde fire forsøk, ble gravid tre ganger. Har en gutt på fire og en jente på to i dag 🩵🌈🩷

Anonymkode: f00ee...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var på Ava Riga. Veldig fornøyd! Hadde fire forsøk, ble gravid tre ganger. Har en gutt på fire og en jente på to i dag 🩵🌈🩷

Tusen takk for svar! Hvordan kom du frem til at det var der du ville ha forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tusen takk for svar! Hvordan kom du frem til at det var der du ville ha forsøk? 

Jeg dro dit og snakket med legen. Opplevde han som veldig direkte om hva mine sjanser var, og hva som var mulig i min situasjon. Det føltes trygt, og anderledes enn i Norge og Danmark der jeg hadde mine tidligere forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...