Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tar/tok du av vitaminer og kosttilskudd i graviditeten?

Er det vanligst å kjøpe disse pakkene spesifikt for gravide? Synes de blir dyre gjennom et helt svangerskap.

Anonymkode: 8079a...228

AnonymBruker
Skrevet

Omega-3 multi inneholder alt man trenger, inkludert folsyre og jod. Tok i tillegg litt ekstra vitamin D på grunn av vinter, og så jern når blodprosenten falt i uke 28 :) 

Anonymkode: 68459...735

AnonymBruker
Skrevet

Tar tran, nycoplus multivitamin for de som tar tran, og litt d-vitamin utenom siden jeg ligger lavt der. Jern fra uke 18-20 ut i fra mitt jernlager på blodprøve. Mulig jeg også kommer til å ta kalsiumtilskudd etter hvert, siden jeg ligger lavt der også, og det ikke er kalsium i multivitaminene. 

Har aldri kjøpt de som er laget for gravide, jeg sammenlignet innholdet med vanlig multivitamin, og da fant jeg ut at det ikke var noe poeng å kjøpe den dyreste. Bare pass på at det er nok folsyre i starten, og jod. 

Anonymkode: 881df...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Tar omega 3 + multivitamin, og ekstra jern i samråd med lege 

Anonymkode: f92f7...388

AnonymBruker
Skrevet

Tok omega 3 og tabletter med folat og jod. Tok tilskudd av jern på slutten av svangerskapet da en blodprøve viste at jeg hadde litt lave verdier.

Anonymkode: 576be...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Omega 3, d vitamin og folat+jod frem til uke 22 (pakken gikk tom). Fikk beskjed om jern tilskudd i uke 28.

Anonymkode: 233cb...fad

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nycoplus gravid på tilbud. Det ble derfor ikke særlig dyrt.

Anonymkode: 65751...2be

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt disse gravidtilskuddene på nett. Fortsatt dyrt, men myye billigere enn i fysisk butikk.

Anonymkode: 2cf34...c17

Skrevet

Nycoplus omega 3 multivitamin og amino jern. 

AnonymBruker
Skrevet

Folsyre og jod

Anonymkode: 9447f...4c2

AnonymBruker
Skrevet

Tok folat, samt B12, D3 og jern på indikasjon (blodprøve). 

Anonymkode: 0e053...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Tar kosttilskudd for gravide (ikke så dyrt om man kjøper dem på nett, som noen nevnte), begynte med ekstra jern (på resept) rundt halvveis.

Anonymkode: 08d57...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...