AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:04 #1 Del Skrevet fredag kl 13:04 Hva tar/tok du av vitaminer og kosttilskudd i graviditeten? Er det vanligst å kjøpe disse pakkene spesifikt for gravide? Synes de blir dyre gjennom et helt svangerskap. Anonymkode: 8079a...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:20 #2 Del Skrevet fredag kl 13:20 Omega-3 multi inneholder alt man trenger, inkludert folsyre og jod. Tok i tillegg litt ekstra vitamin D på grunn av vinter, og så jern når blodprosenten falt i uke 28 Anonymkode: 68459...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:33 #3 Del Skrevet fredag kl 13:33 Tar tran, nycoplus multivitamin for de som tar tran, og litt d-vitamin utenom siden jeg ligger lavt der. Jern fra uke 18-20 ut i fra mitt jernlager på blodprøve. Mulig jeg også kommer til å ta kalsiumtilskudd etter hvert, siden jeg ligger lavt der også, og det ikke er kalsium i multivitaminene. Har aldri kjøpt de som er laget for gravide, jeg sammenlignet innholdet med vanlig multivitamin, og da fant jeg ut at det ikke var noe poeng å kjøpe den dyreste. Bare pass på at det er nok folsyre i starten, og jod. Anonymkode: 881df...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:40 #4 Del Skrevet fredag kl 13:40 Tar omega 3 + multivitamin, og ekstra jern i samråd med lege Anonymkode: f92f7...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:34 #5 Del Skrevet fredag kl 14:34 Tok omega 3 og tabletter med folat og jod. Tok tilskudd av jern på slutten av svangerskapet da en blodprøve viste at jeg hadde litt lave verdier. Anonymkode: 576be...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:23 #6 Del Skrevet fredag kl 15:23 Omega 3, d vitamin og folat+jod frem til uke 22 (pakken gikk tom). Fikk beskjed om jern tilskudd i uke 28. Anonymkode: 233cb...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:12 #7 Del Skrevet fredag kl 17:12 Kjøpte nycoplus gravid på tilbud. Det ble derfor ikke særlig dyrt. Anonymkode: 65751...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:16 #8 Del Skrevet fredag kl 17:16 Har kjøpt disse gravidtilskuddene på nett. Fortsatt dyrt, men myye billigere enn i fysisk butikk. Anonymkode: 2cf34...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet lørdag kl 16:34 #9 Del Skrevet lørdag kl 16:34 Nycoplus omega 3 multivitamin og amino jern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:49 #10 Del Skrevet lørdag kl 17:49 Folsyre og jod Anonymkode: 9447f...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:54 #11 Del Skrevet lørdag kl 17:54 Tok folat, samt B12, D3 og jern på indikasjon (blodprøve). Anonymkode: 0e053...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:03 #12 Del Skrevet søndag kl 09:03 Tar kosttilskudd for gravide (ikke så dyrt om man kjøper dem på nett, som noen nevnte), begynte med ekstra jern (på resept) rundt halvveis. Anonymkode: 08d57...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå