AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hvor lenge før termin vasker dere babyklærne? Ordner sengen til baby og slike andre ting som bør være klart til fødselen? Anonymkode: cfd1c...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars 5-6 uker før. Anonymkode: 53ac8...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 5-6 uker før. Anonymkode: 53ac8...d98 Kjøper inn da? Anonymkode: cfd1c...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Hvorfor må det vaskes? Anonymkode: cdcf0...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Har ca en måned igjen nå og har vaska opp ting de siste dagene🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må det vaskes? Anonymkode: cdcf0...5c5 Kjemikalier fra fabrikk og støv og rusk fra butikken. Alle klær bør vaskes før bruk, men spesielt til de aller minste. Anonymkode: 9c1f8...79f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Gjorde det ferdig rundt uke 31-32, ligger brettet og klart i en kommode så det ikke blir støvete. Like greit å bare få det gjort, + det var en hyggelig ting å gjøre. Har også vasket sengetøy og satt opp senga, men legger ikke på laken og dynetrekk før vi kommer hjem fra sykehuset. Soveposer og svøpetepper er også vasket. Anonymkode: 3c892...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Vasket i uke 32 ca. Fint å gjøre det mens man enda har overskudd! Anonymkode: 890a2...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars Tok det meste rundt uke 30. I uke 33 måtte jeg dog dra å hastehandle og vaske opp noe klær i strl 44 da jeg fikk svangerskapsforgiftning som betyr forløsning senest uke 37, og ble innlagt i uke 34 og han var ute en uke etter det igjen. Veldig glad for at jeg hadde det meste klart når det var ekstremt krevende med en prematur baby de første ukene etter vi kom hjem. Anonymkode: 885e1...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars Begynte å skaffe meg utstyr fra 30 uker. Men sette alt frem og vasker tøy da jeg går ut i permisjon, dvs. et par uker før fødselen. Føder jeg raskere, så kan mannen ordne alt på noen timer mens jeg er på barsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars Ny Bruker skrev (13 timer siden): Begynte å skaffe meg utstyr fra 30 uker. Men sette alt frem og vasker tøy da jeg går ut i permisjon, dvs. et par uker før fødselen. Føder jeg raskere, så kan mannen ordne alt på noen timer mens jeg er på barsel. Da legger man jo til grunn et friskt fødselsforløp. Men relativt mange (inkl meg) får ikke et slikt fødselsforløp og plutselig er det mannen som må være med barnet fordi du ikke kan det og da går den planen i vasken. Her var jeg og baby på hver vår intensivavdeling og jeg kjenner flere som har vært i samme situasjon. Da måtte far være den som var hos baby og ha hud mot hud med baby etc. Anonymkode: 885e1...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #12 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 14.12): Kjøper inn da? Anonymkode: cfd1c...0c8 Nei, vasker klærne. Jeg kjøper alt av babyklær brukt. Anonymkode: 53ac8...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #13 Del Skrevet 29. mars Vasket klær (stort sett brukt fra eldre søsken) i uke 35-36, og la i skuff (og litt i fødebagen). Visste at vi hadde alt fra før i boden og kunne fiksa raskt om fødsel skulle skjedd før. Rer ikke opp senga før vi er hjemme igjen, og har evt. et godkjent babynest med stive vegger som barnet kan sove i de første nettene hvis det skjer noe som gjør at vi ikke orker å ordne senga de første dagene. Anonymkode: 2a037...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå