matto og frank Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Meg og min partner sykler ofte steder sammen og jeg tror jeg har lyst på tandemsykkel så vi kan sykle enda mer sammen. Er det rart at et par anskaffer seg tandemsykkel? Jeg har hørt folk si at det bare er crazy couples som bruker tandemsykkel, men jeg synes det virker artig og koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Jeg har aldri prøvd tandemsykkel så det har jeg ingen erfaring med. Det virker gøy og artig synes jeg. Man bør kanskje være noenlunde i lik form? Anonymkode: 46be2...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matto og frank Skrevet 28. mars Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars Jeg tenker jo at jeg med mine svært muskuløse lår kan imponere parteren min med at jeg kan gjøre all syklingen. Så kan partneren min bare chille og leve livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars matto og frank skrev (51 minutter siden): Jeg tenker jo at jeg med mine svært muskuløse lår kan imponere parteren min med at jeg kan gjøre all syklingen. Så kan partneren min bare chille og leve livet Må du imponere? Anonymkode: 46be2...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matto og frank Skrevet 28. mars Forfatter #5 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må du imponere? Anonymkode: 46be2...75f Nei, men jeg kan jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars matto og frank skrev (2 minutter siden): Nei, men jeg kan jo det Bare for at du kan, så betyr ikke det at det er gunstig å gjøre det. Er det gøy og morsomt så kjør på! Anonymkode: 46be2...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Kjenner et par som har det, ser veldig koselig ut. De er i 50-årene. Praktisk for da holder de samme fart. Anonymkode: e87aa...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars Jeg synes det er hyggeligere å ha muligheten til å sykle ved siden av hverandre, da kan man lettere prate sammen. De stedene hvor det er øde altså, eller stor nok sykkelsti. På tandemsykkel kan den bak aldri høre et pøkk av hva den foran sier. Av og til vabskelig for den foran å høre deb bak også. Veldig slitsomt. Anonymkode: bad32...047 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg