AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hva tenker dere menn om det, er det bare naturlig å se på puppene mye selv med tildelkende klær, eller tegn på useriøsitet? Anonymkode: 03ff0...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Menn elsker å se på pupper, og det er vanskelig å kontrollere blikket når man har fått øye på puppene - seriøse som useriøse. Anonymkode: cd5cd...348 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Hadde tenkt at han var umoden og uerfaren i alle fall. Anonymkode: 2ae56...a1e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Det kommer jo helt an på hvor mye du viser, eller hvor stor del av totalbildet er pupper. Brystene dine er jo i en konstant konkurranse med ansiktet, hvis du viser mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Menn er veldig visuelle når det gjelder pupper. Når daten ser på puppene dine så vekker de fantasiene. At du er en deilig knulledokke han ser frem til å knulle. Anonymkode: a9da0...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker dere menn om det, er det bare naturlig å se på puppene mye selv med tildelkende klær, eller tegn på useriøsitet? Anonymkode: 03ff0...73b Det er et tegn på at mannen er en mann, Man(n) er genetisk disponert til å søke etter gode mamma(ller). Og hva betyr "tildekt", rent denotativt? Jeg har sett hva enkelte jenter kaller tildekt, mens klærne er formet som en stor pil mot kløften. Kontrasten med mørke klær gjør det også mer bemerkelsesverdig. Å snakke nedsettende om en manns genetisk predisponerte oppheng tenker i hvert fall jeg er useriøst. Så er det forskjell på å "sniktitte" og å sitte sånn her: 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Gratis skrev (10 minutter siden): Det kommer jo helt an på hvor mye du viser, eller hvor stor del av totalbildet er pupper. Brystene dine er jo i en konstant konkurranse med ansiktet, hvis du viser mye. Jeg viser aldri mye, men har store runde pupper, så samme hvilken klær jeg har på er de der. Anonymkode: 03ff0...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars HemmeligSpion skrev (3 minutter siden): Det er et tegn på at mannen er en mann, Man(n) er genetisk disponert til å søke etter gode mamma(ller). Og hva betyr "tildekt", rent denotativt? Jeg har sett hva enkelte jenter kaller tildekt, mens klærne er formet som en stor pil mot kløften. Kontrasten med mørke klær gjør det også mer bemerkelsesverdig. Å snakke nedsettende om en manns genetisk predisponerte oppheng tenker i hvert fall jeg er useriøst. Så er det forskjell på å "sniktitte" og å sitte sånn her: Opplever mest sniktitting, men det er veldig tydelig hva de sniktitter på. Og øynene går dit hele tida. Opplever noen ganger den nederste også. Anonymkode: 03ff0...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg viser aldri mye, men har store runde pupper, så samme hvilken klær jeg har på er de der. Anonymkode: 03ff0...73b Han burde klare å fokusere på ansiktet ditt, så lenge du ikke viser masse kløft med naken hud eller at brystvortene er synlige. Hvis han skal ha håp om å se dem i naken form så må han jo imponere på annen måte først 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars Menn burde jo fokusere på det å bli kjent med mennesket bak puppene 😄 Men det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at menn liker pupper 😄 Men vil ikke akkurat si at det betyr at de vil hoppe rett til sengs med en gang 😄 Noen menn er kanskje sånn, men ikke alle 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars Det er instinkt, man kan ikke noe for det Anonymkode: 1a30e...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere menn om det, er det bare naturlig å se på puppene mye selv med tildelkende klær, eller tegn på useriøsitet? Anonymkode: 03ff0...73b Jeg er en mann som er veldig glad i pupper. Pupper fanger alltid min interesse, enten de er helt tildekket, delvis tildekket eller utildekket. Å se på pupper er som å se på solnedganger, det er like vakkert hver gang og jeg blir aldri lei. Det gir en behagelig hvilepuls og sjelefred. For meg er det sjelden seksuelt med pupper, de er bare fine og gode å hvile øynene på. Det eneste som er bedre enn å se på pupper, det er å ta på dem og fylle hånda med dem, men det gjør jeg bare med min kones pupper. Anonymkode: 42f93...12a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker dere menn om det, er det bare naturlig å se på puppene mye selv med tildelkende klær, eller tegn på useriøsitet? Anonymkode: 03ff0...73b De to mest grunnleggende menneskelige instinktene er overlevelse og reproduksjon. Evolusjonært sett, for menn er dette tilfredsstilt ved å finne sunne partnere i stand til å bære dem sterke, sunne barn og dermed fortsette arten og slektstreet deres. Det er visse indikatorer på dette som menn finner universelt attraktive («timeglass»-figuren, store, fulle bryster, osv...) De er universelt attraktive, ikke fordi vi er griser eller sosialt betinget, men på grunn av millioner av år med evolusjon. Det er en del av hvem vi er. Det er med andre ord helt naturlig. Nå er det jo forskjell på å se og stirre og lignende her også. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars De useriøse ser/stirrer. De seriøse gjør ikke det (åpenlyst ). Hilsen K47 Anonymkode: 37810...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva tenker dere menn om det, er det bare naturlig å se på puppene mye selv med tildelkende klær, eller tegn på useriøsitet? Anonymkode: 03ff0...73b Kommer an på puppene dine. Anonymkode: 829e7...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #16 Del Skrevet 28. mars Du får ta tak i ansiktet hans og se han i øynene og si: "Jeg er her oppe 😂" Anonymkode: 2e2eb...361 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Del Skrevet 28. mars Det mest tydelige tegn at en mann vil ha sex med deg er å han ber deg ut på date. Punktum. Anonymkode: 19d4b...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): De useriøse ser/stirrer. De seriøse gjør ikke det (åpenlyst ). Hilsen K47 Anonymkode: 37810...084 😂 Anonymkode: 52631...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 28. mars #19 Del Skrevet 28. mars Tja menn er sånn men jeg syns alltid det er veldig bra med de som prøver veldig hardt kun se på ansiktet 😂men vi merker hvor dere vil se 😂 Jeg har valgt å ikke irritere meg syns det kan være litt gøy og særlig hvis de rødmer kledelig og er litt sjenerte 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Del Skrevet 28. mars Kan jo bare svare for meg selv, siden ikke alle menn er like, men for meg er det jææææææævelig vanskelig å unngå å kikke hvis jeg først får øye på et par fine bryster. Jeg vil ikke være creepy, jeg vil ikke gjøre dama ukomfortabel, jeg prøver mitt beste å ikke kikke, men det er seriøst så vanvittig vanskelig. Brystene er som magneter på øynene, det er umulig å slippe unna. Jeg kan prøve å bare kaste noen raske diskrete blikk, men ender fort opp med at det blir for mye og at jeg lar blikket dvele for lenge på brystene. Og jeg ender opp med å skamme meg, og være redd for at hun la merke til det og syntes jeg var ekkel. Unnskyld damer, jeg er virkelig lei meg, jeg prøver mitt beste å ikke kikke og være creep, men jeg tror ikke dere forstår hvor vanvittig vanskelig det er. Anonymkode: 1afde...967 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå