AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Den er ca 2-3 millimeter, og er enten svart eller med et svakt metallisk grønnskjær. Anonymkode: 4de76...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars En som har forvillet seg inn tipper jeg. Er ikke helt sikker, men det ser ikke ut som noen av typene som slår seg til ro inne Anonymkode: d4ef2...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Oi.... dette blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars På facebook er det en gruppe som heter Insekter, spør der, får nok flere seriøse svar der. Anonymkode: cb747...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Ser ut som en typisk ute-bille, ville fulgt med og sett om det dukker opp flere, men enn så lenge er det trolig ikke noe farlig. De forviller seg inn via lufting og åpne dører. Anonymkode: eb322...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars I følge Google så heter den vanlig jordløper. Jeg hadde de mye i den forrige boligen min. Utenfor og inne. De plaget meg ikke. Her jeg bor nå er det mye skrukketroll. https://observation.org/species/7730/ Anonymkode: cec24...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars DittHåp skrev (På 28.3.2025 den 14.28): Oi.... dette blir dyrt Ekspander Nei, det blir det ikke. Helt vanlig og ikke farlig. Anonymkode: cec24...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.46): I følge Google så heter den vanlig jordløper. Jeg hadde de mye i den forrige boligen min. Utenfor og inne. De plaget meg ikke. Her jeg bor nå er det mye skrukketroll. https://observation.org/species/7730/ Anonymkode: cec24...f77 Ekspander Bor du i en skikkelig fuktig kjeller eller? Høres ikke sunt ut. Anonymkode: 2db08...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #9 Del Skrevet 28. mars Det ser ut som en utebille. Er det en slik som har katapult i nakken, som den bruker til å sprette opp hvis den havner på ryggen? Anonymkode: 9353b...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #10 Del Skrevet 28. mars ChatGPT pleier å ta rett. Anonymkode: f8d5b...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 28. mars #11 Del Skrevet 28. mars Det er verken en jordløper eller en smeller som andre har foreslått. Det er mest sannsynlig en liten bladbille. Helt ufarlig, og har bare forvillet seg inn 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #12 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.48): Bor du i en skikkelig fuktig kjeller eller? Høres ikke sunt ut. Anonymkode: 2db08...2e9 Ekspander Jeg bor i en nyere bolig med balansert ventilasjon. Den forrige boligen var også en en nyere bolig, men uten balansert ventilasjon. Anonymkode: cec24...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #13 Del Skrevet 28. mars Den har sikkert blitt med deg inn på klærne dine, den er ikke farlig eller skadelig. Bare kast den ut igjen 🙂🙂 Anonymkode: cfd8e...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå