AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:14 #1 Del Skrevet fredag kl 12:14 Den er ca 2-3 millimeter, og er enten svart eller med et svakt metallisk grønnskjær. Anonymkode: 4de76...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:24 #2 Del Skrevet fredag kl 14:24 En som har forvillet seg inn tipper jeg. Er ikke helt sikker, men det ser ikke ut som noen av typene som slår seg til ro inne Anonymkode: d4ef2...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet fredag kl 14:28 #3 Del Skrevet fredag kl 14:28 Oi.... dette blir dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:52 #4 Del Skrevet fredag kl 15:52 På facebook er det en gruppe som heter Insekter, spør der, får nok flere seriøse svar der. Anonymkode: cb747...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:37 #5 Del Skrevet fredag kl 16:37 Ser ut som en typisk ute-bille, ville fulgt med og sett om det dukker opp flere, men enn så lenge er det trolig ikke noe farlig. De forviller seg inn via lufting og åpne dører. Anonymkode: eb322...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:46 #6 Del Skrevet fredag kl 16:46 I følge Google så heter den vanlig jordløper. Jeg hadde de mye i den forrige boligen min. Utenfor og inne. De plaget meg ikke. Her jeg bor nå er det mye skrukketroll. https://observation.org/species/7730/ Anonymkode: cec24...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:47 #7 Del Skrevet fredag kl 16:47 DittHåp skrev (2 timer siden): Oi.... dette blir dyrt Nei, det blir det ikke. Helt vanlig og ikke farlig. Anonymkode: cec24...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:48 #8 Del Skrevet fredag kl 16:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I følge Google så heter den vanlig jordløper. Jeg hadde de mye i den forrige boligen min. Utenfor og inne. De plaget meg ikke. Her jeg bor nå er det mye skrukketroll. https://observation.org/species/7730/ Anonymkode: cec24...f77 Bor du i en skikkelig fuktig kjeller eller? Høres ikke sunt ut. Anonymkode: 2db08...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:52 #9 Del Skrevet fredag kl 16:52 Det ser ut som en utebille. Er det en slik som har katapult i nakken, som den bruker til å sprette opp hvis den havner på ryggen? Anonymkode: 9353b...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:58 #10 Del Skrevet fredag kl 16:58 ChatGPT pleier å ta rett. Anonymkode: f8d5b...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet fredag kl 17:02 #11 Del Skrevet fredag kl 17:02 Det er verken en jordløper eller en smeller som andre har foreslått. Det er mest sannsynlig en liten bladbille. Helt ufarlig, og har bare forvillet seg inn 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:05 #12 Del Skrevet fredag kl 17:05 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bor du i en skikkelig fuktig kjeller eller? Høres ikke sunt ut. Anonymkode: 2db08...2e9 Jeg bor i en nyere bolig med balansert ventilasjon. Den forrige boligen var også en en nyere bolig, men uten balansert ventilasjon. Anonymkode: cec24...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #13 Del Skrevet fredag kl 19:51 Den har sikkert blitt med deg inn på klærne dine, den er ikke farlig eller skadelig. Bare kast den ut igjen 🙂🙂 Anonymkode: cfd8e...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå