AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Jeg har i en god del år nå brukt uniform på jobb og kun praktiske klær ellers. Nå skal jeg bytte jobb og pendle mot byen (bor på landet) og behøver en totaloppgradering av hele klesskapet. Noen tips om hvor jeg kan finne litt inspirasjon til hvordan folk flest i de norske byene kler seg i dag for et lite overblikk? Anonymkode: 3984c...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Synes veldig mange i Norge kler seg ganske traust og kjedelig, for å være ærlig. Mye olabukser og allværsjakker fordi det «er så praktisk»… Skjønner at man må være praktisk noen ganger altså, men synes det er hyggelig når folk pynter seg litt også 😊 Har ikke så mange tips til konkrete personer, men Costume poster en del inspirasjon på Instagram - jeg har oppdaget enkelte stilige folk gjennom dem. Streetstyleglobal_ poster også mye kult, det er et sted å begynne. Det kan også være lurt å følge instagramprofilene til ulike butikker, som Ferner Jacobsen, Moniker osv. Anbefaler også å investere litt tid i å finne din egen stil, selv om det kan være vanskelig. Jeg synes metoden til Allison Bornstein er bra (three words) 👍🏻 Jeg screenshotter fra instagram når jeg ser et antrekk jeg liker. Bildene har jeg i en egen mappe på telefonen, slik at de er lett tilgjengelige. Da kan jeg se gjennom dem hvis jeg står fast eller trenger tips til hva jeg skal ha på meg. Husk at du ikke trenger å kopiere et antrekk ned til minste detalj, det holder lenge med å inspireres. Hvis jeg f.eks. ser en person med et antrekk som inneholder et plagg jeg ikke har, prøver jeg å finne noe som gjør samme nytten eller som passer meg bedre. Anonymkode: b2525...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Takk for svaret! Siden jeg aldri ferdes ute i norske byer og i tillegg er veldig lite på sosiale medier ønsker jeg gjerne først og fremst å få et lite innblikk i hvordan vanlige folk kler seg der, for jeg er helt på viddene og har ikke fulgt med siden skoletiden, og den moten har jeg (faktisk) fått med meg er rimelig utadert nå. Ikke noe mål om å bli noe stilikon, bare ikke være helt ute heller. Husker det fantes en side som viste bilder fra Oslo, men det er jo mange år siden, det også. Ts Anonymkode: 3984c...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Det finnes en instagramside som heter Osloers in Oslo eller noe 😊 Hvis du ikke er på sosiale medier kan google også være til stor hjelp - søk f.eks. på outfits streetstyle eller noe. Eller outfit *ord som beskriver stiler du liker* 👍🏻 Anonymkode: b2525...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå