AnonymBruker Skrevet 28. mars #61 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 11.52): Hun sa jo ja til test uten å mukke. Men hun ønsker ikke lenger å leve med en mann som selv flørter med andre, og insinuerer at hun har fått begge barna med en annen mann. Anonymkode: 969cd...0f9 Ekspander På seg selv kjenner man andre. Det passer kanskje perfekt på denne mannen her. Han virker uansett ikke som noe å spare på. Trist bare at hun rakk å få to barn med han. Anonymkode: a84d5...0b5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 28. mars #62 Del Skrevet 28. mars hadde gjort det samme, ville ikke vært med en mann som ikke stoler på meg, gitt at han ikke har noen grunn til det da😇 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #63 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 11.43): Forhistorien er følgende: vi har en dame i omgangskretsen, som er gift og har to barn, der det ene er nyfødt (3 uker gammelt). Hun tok ut separasjon i går. Grunnen til separasjonen var at mannen hennes forlangte DNA-test på den nyfødte (og insinuerte at det også hadde vært greit å ta en test av treåringen i samme slengen). Hun sa ja til test. Hun ønsker ikke lenger leve med en mann som insinuerer at hun har vært utro mot ham uten prevensjon, ikke bare en gang, men flere ganger over flere år (siden han også ønsket å teste treåringen). Mannen hadde snakket med sine kompiser som sikkert har lest litt for mye om red pill-pisset til Tate og Co. Dama drikker ikke alkohol, fester ikke, har ingen nære mannlige venner, kler seg ikke utfordrende, flørter ikke og har ingen andre ting hun gjør som kunne ha rettferdiggjort mistenksomheten hans. Han på sin side flørtet og sextet på nett med andre damer mens kona var gravid med nummer to. Mannen forstår ingenting og mener at kona er urimelig, og at hvis hun ikke har noen "svin på skogen", så burde hun ikke ha vært sur for hans krav om test. Jeg mener mannen er en dust. Dama spurte ham faktisk hva det var konkret hun gjorde for å gi ham grunn til å mistenke utroskap, men han klarer ikke å komme på noe. Det er splid i vennekretsen over hele greia, der flere (for det meste menn) synes at kona er urimelig, mens flere andre (menn og kvinner) synes at mannen er en dust. Hva synes dere? Og hva hadde dere gjort? Anonymkode: 969cd...0f9 Ekspander Han er en komplett idiot, selvfølgelig! Tenker at de som holder med ham, viser sine sanne sider. Folk jeg ville fadet ut av livet mitt... Anonymkode: b67f1...bbe 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. mars #64 Del Skrevet 28. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.00): Hadde rollene vært motsatt, altså at menn var 100% sikker på sitt farskap når et barn ble født mens en kvinne måtte leve som mor under "trust me, bro, du er mor", så kan jeg garantere at kvinner i dag hadde sørget for at DNA-tester var obligatoriske ved hver fødsel. Altfor mange menn går nå rundt i samfunnet og tror de er far til barn som de ikke er far til. Jeg skjønner at DNA-test føles som mistillit, men dere kvinner burde respektere den tvilen (rasjonell eller irrasjonell) menn kan ha rundt å ikke 100% være sikker. Anonymkode: 6ba66...309 Ekspander Da får menn respektere at kvinner ikke finner seg i å bli kalt upålitelige, ikke til å stole på, løgnere og bedragere, alt av sin livspartner. For det er det et krav om dna-test er. Og da er ikke forholdet verdt noe som helst, og det er like greit å gå skilte veier. Så får mannen leve videre alene mens han leter etter en kvinne som finner seg i sånne bedritne anklager. Endret 28. mars av Million glemte et ord 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 28. mars #65 Del Skrevet 28. mars dette høres helt rimelig ut fra begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #66 Del Skrevet 28. mars Million skrev (På 28.3.2025 den 13.05): Da får menn respektere at kvinner ikke finner seg i å bli kalt upålitelige, ikke til å stole på, løgnere og bedragere, alt av sin livspartner. For det er det et krav om dna-test er. Og da er ikke forholdet verdt noe som helst, og det er like greit å gå skilte veier. Så får mannen leve videre mens han leter etter en kvinne som finner seg i sånne bedritne anklager. Ekspander Nei. En DNA-test trenger overhodet ikke være mistillit mot kvinner, selv om kvinner føler det. En DNA-test kan være en irrasjonell usikkerhetsfølelse av å 100% ikke vite, når man kan få 100% vite. Bare en milliprosent tvil om farskapet kan gjøre skikkelig vondt å føle på. Og den milliprosenten er der veldig veldig ofte. Som sagt, hadde rollene vært motsatt så hadde DNA-testing vært lovregulert i dag. Anonymkode: 6ba66...309 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #67 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.00): Hadde rollene vært motsatt, altså at menn var 100% sikker på sitt farskap når et barn ble født mens en kvinne måtte leve som mor under "trust me, bro, du er mor", så kan jeg garantere at kvinner i dag hadde sørget for at DNA-tester var obligatoriske ved hver fødsel. Altfor mange menn går nå rundt i samfunnet og tror de er far til barn som de ikke er far til. Jeg skjønner at DNA-test føles som mistillit, men dere kvinner burde respektere den tvilen (rasjonell eller irrasjonell) menn kan ha rundt å ikke 100% være sikker. Anonymkode: 6ba66...309 Ekspander Da får dere menn respektere tvilen når damene krever å få se deres korrespondanse på telefonen. Men det vil dere jo selvfølgelig ikke. Da er vi plutselig kontrollerende, urimelige bitcher. Anonymkode: 969cd...0f9 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. mars #68 Del Skrevet 28. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.08): Nei. En DNA-test trenger overhodet ikke være mistillit mot kvinner, selv om kvinner føler det. En DNA-test kan være en irrasjonell usikkerhetsfølelse av å 100% ikke vite, når man kan få 100% vite. Bare en milliprosent tvil om farskapet kan gjøre skikkelig vondt å føle på. Og den milliprosenten er der veldig veldig ofte. Som sagt, hadde rollene vært motsatt så hadde DNA-testing vært lovregulert i dag. Anonymkode: 6ba66...309 Ekspander For noe sludder. Prøver du å få frem en "dere må synes synd på oss stakkars menn som er så usikre" her eller? Menn er sannelig verre enn jeg trodde. "Irrasjonell usikkerhetsfølelse".... som om det gir rett til å kalle dama en som ligger rundt og får barn med andre, barn som hun så prøver å prakke på en annen mann!?? Endret 28. mars av Million 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #69 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.08): Nei. En DNA-test trenger overhodet ikke være mistillit mot kvinner, selv om kvinner føler det. En DNA-test kan være en irrasjonell usikkerhetsfølelse av å 100% ikke vite, når man kan få 100% vite. Bare en milliprosent tvil om farskapet kan gjøre skikkelig vondt å føle på. Og den milliprosenten er der veldig veldig ofte. Som sagt, hadde rollene vært motsatt så hadde DNA-testing vært lovregulert i dag. Anonymkode: 6ba66...309 Ekspander Men dere menn kan jo ikke bare sitte på ræva og grine over at "menn har for få rettigheter". De fleste mennesker med innflytelse og politikere er menn. Frem lovforslag og få DNA-test lovfestet. Men nei, det er mye mer komfortabelt å sitte på ræva og grine. Anonymkode: 969cd...0f9 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #70 Del Skrevet 28. mars Macro skrev (På 28.3.2025 den 12.25): Jeg tenker det er i begges interesse å teste om far har et snev av tvil. Tvilen vil bare vokse seg sterkere etterhvert, så like greit å få det avklart. Jeg skjønner at dette kan bli en problemstilling for menn. Det har skjedd noe i det forholdet som gjør at far har begynt å tvile så der tenker jeg de begge får ta konsekvensen av det. Og eneste grunnen til at jeg gidder å mene noe om dette er at jeg ikke kjenner paret. Hvorfor vennegjengen blander seg fatter jeg ikke Ekspander For noe tull. Har man da også rett til å ha sporingsbrikker på den andre. Og jevnlig gjennomgang av telefon og PC. For meg er å be om en DNA test et større overtramp en disse to tingene. Da det direkte viser til kraftig mistanke om fysisk utroskap. Anonymkode: 3b9b4...275 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #71 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.10): For noe tull. Har man da også rett til å ha sporingsbrikker på den andre. Og jevnlig gjennomgang av telefon og PC. For meg er å be om en DNA test et større overtramp en disse to tingene. Da det direkte viser til kraftig mistanke om fysisk utroskap. Anonymkode: 3b9b4...275 Ekspander Pluss at utroskap ikke bare kan ende i uønsket graviditet, men også i seksuelt overførbare sykdommer. Burde disse "tvilende mennene" kreve regelmessige tester for alt mulig rart fra dama? Sånn i tilfellet? Anonymkode: 969cd...0f9 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #72 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 11.43): Forhistorien er følgende: vi har en dame i omgangskretsen, som er gift og har to barn, der det ene er nyfødt (3 uker gammelt). Hun tok ut separasjon i går. Grunnen til separasjonen var at mannen hennes forlangte DNA-test på den nyfødte (og insinuerte at det også hadde vært greit å ta en test av treåringen i samme slengen). Hun sa ja til test. Hun ønsker ikke lenger leve med en mann som insinuerer at hun har vært utro mot ham uten prevensjon, ikke bare en gang, men flere ganger over flere år (siden han også ønsket å teste treåringen). Mannen hadde snakket med sine kompiser som sikkert har lest litt for mye om red pill-pisset til Tate og Co. Dama drikker ikke alkohol, fester ikke, har ingen nære mannlige venner, kler seg ikke utfordrende, flørter ikke og har ingen andre ting hun gjør som kunne ha rettferdiggjort mistenksomheten hans. Han på sin side flørtet og sextet på nett med andre damer mens kona var gravid med nummer to. Mannen forstår ingenting og mener at kona er urimelig, og at hvis hun ikke har noen "svin på skogen", så burde hun ikke ha vært sur for hans krav om test. Jeg mener mannen er en dust. Dama spurte ham faktisk hva det var konkret hun gjorde for å gi ham grunn til å mistenke utroskap, men han klarer ikke å komme på noe. Det er splid i vennekretsen over hele greia, der flere (for det meste menn) synes at kona er urimelig, mens flere andre (menn og kvinner) synes at mannen er en dust. Hva synes dere? Og hva hadde dere gjort? Anonymkode: 969cd...0f9 Ekspander Jeg har en eks som sa at hvis vi noen gang fikk barn så skulle han teste de på fødestua omtrent. Han var en narsissistisk mann uten kontakt med egne følelser, noen ganger tenker jeg han ikke hadde empati. Han kjente ikke meg, stolte ikke på meg, han kunne like godt vært sammen med hvem som helst. Det ble slutt. Og jeg støtter dama i innlegget ditt 100% stakkars dame. Anonymkode: 4b06f...726 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #73 Del Skrevet 28. mars Snublefot62 skrev (På 28.3.2025 den 12.37): Selvfølgelig må man sette en grense. Noen godtar sexting. Andre gjør ikke det. Dette er en avklaring alle må gjøre i sine forhold. Hun har tydeligvis visst om det ei stund - hvorfor satte hun ikke den grensen før? Ekspander Jeg har aldri satt en grense for menn. Jeg har dumpet menn som ikke vet hvor slike grenser går i et forhold. Om man har behov får å avklare at sexting ikke er lov, så er man ikke riktig skrudd sammen, og da hjelper det ikke uansett hvor mange grenser og krav du slenger på han. Anonymkode: 3b9b4...275 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #74 Del Skrevet 28. mars Ser jeg fikk egosentrerte motsvar der jeg registrerer uviljen til å forstå menns perspektiv i saken. Typisk. Det ropes om at menn må stå fram og snakke om sine følelser, og så snart en mann gjør det for å bøte på sin usikkerhet, så blir kvinner så fornærmet at det halve kunne vært nok. Melder meg ut. Anonymkode: 6ba66...309 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #75 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.00): Hadde rollene vært motsatt, altså at menn var 100% sikker på sitt farskap når et barn ble født mens en kvinne måtte leve som mor under "trust me, bro, du er mor", så kan jeg garantere at kvinner i dag hadde sørget for at DNA-tester var obligatoriske ved hver fødsel. Altfor mange menn går nå rundt i samfunnet og tror de er far til barn som de ikke er far til. Jeg skjønner at DNA-test føles som mistillit, men dere kvinner burde respektere den tvilen (rasjonell eller irrasjonell) menn kan ha rundt å ikke 100% være sikker. Anonymkode: 6ba66...309 Ekspander Så kvinner har større gjennomslagskraft enn menn politisk? Den var interessant, i et historisk perspektiv 😂 Anonymkode: 3b9b4...275 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #76 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 11.54): Hvis det hadde vært enighet eller krav fra myndighetene, så ville det sikkert ha vært noe annet. Men her kom mannen 5 dager etter fødselen og forlangte test. Anonymkode: 969cd...0f9 Ekspander Idiot. Hadde gjort det samme og han hadde fått lov å teste. Men bidrag og alt hadde gått gjennom NAV for å si det sånn.... Anonymkode: 20f9b...5e6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 28. mars #77 Del Skrevet 28. mars Historier rett fra TikTok til KG....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. mars #78 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 12.30): Hvis du ikke har noe å skjule så er det vel greit at du overvåkes av myndighetene og har null personvern..? Anonymkode: 9ae0d...988 Ekspander Det er faktisk noe helt annet. Dette er ikke et forsvar for mannen i dette paret ; jeg klarer ikke se problemet, men jeg ser ikke poenget heller. Forskjellen er "alle mot en" i motsetning til "en mot en" Grunnen til at man setter grensene for myndighetene , er at de eier maktmidlene : de kan sende deg i fengsel for handlinger samfunnet bestemmer er galt, de kan straffe deg på ulike måter, og i visse tilfeller har de lov til å bruke våpen på deg om du oppfører deg menneskelig . Dette er en HELT annen dimmensjon. Konsekvensene her, er at hun ikke vil ha en relasjon med han. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. mars #79 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 13.12): Jeg har aldri satt en grense for menn. Jeg har dumpet menn som ikke vet hvor slike grenser går i et forhold. Om man har behov får å avklare at sexting ikke er lov, så er man ikke riktig skrudd sammen, og da hjelper det ikke uansett hvor mange grenser og krav du slenger på han. Anonymkode: 3b9b4...275 Ekspander Du har aldri satt en grense for menn? Ikke en eneste grense? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #80 Del Skrevet 28. mars Hvis jeg var en av damene til kameratene som er enig med mannen så hadde jeg gått. Det hadde vært et kjempe 🚩. Man kjenner seg selv på andre. Fyren er utro selv og derfor forventer han at konen er det også. Han høres søppel ut. Hadde heller ikke ønsket den typen venner så jeg hadde ikke ønsket han i omgangskretsen lenger. Eller kameratene hans som er enig. Anonymkode: 53424...709 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå