Pippi Lotta Skrevet 28. mars #221 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke èn parts følelser rundt usikkerhet noe med følelser å gjøre? Anonymkode: 6ba66...309 Skal man snake om følelser så må man snake om de... Det er noe helt annet å kreve å kontrolere partner på grund av egen usikerhet. Men det du skrev handlet kansje ikke om tema i tråden da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #222 Del Skrevet 28. mars Abra skrev (45 minutter siden): Må da være god grunn til å be om test da? Enten har man tillit eller ikke. Anonymkode: 8347a...77d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #223 Del Skrevet 28. mars Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Skal man snake om følelser så må man snake om de... Det er noe helt annet å kreve å kontrolere partner på grund av egen usikerhet. Men det du skrev handlet kansje ikke om tema i tråden da? Det jeg skrev handlet om tema i tråden, men ikke om denne mannen, bare mer generelt. Anonymkode: 6ba66...309 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 28. mars #224 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enten har man tillit eller ikke. Anonymkode: 8347a...77d Jeg har selv tatt vasektomi. Blir kona gravid så vil jeg jo så klart ta en test😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #225 Del Skrevet 28. mars Skjønner ikke hvorfor det er "splid" i vennekretsen. Man kan vel være gift med den man vil? Personlig hadde jeg heller ikke ville vært gift med noen som ikke stoler på meg. Men hvorfor skal venna mine blande seg og belære meg om hva som er riktig? Anonymkode: cf6ea...8ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theawsomeguy Skrevet 28. mars #226 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis hun ikke har noe å skjule så er det vel bare å ta den testen.. Er du sikker på at venninna de er så fantastisk som du sier? Det må jo være noe som ligger til grunn for at han plutselig kommer med dette. Anonymkode: 4c5bd...cdb Kan jeg rote i truseskuffen din? Kan jeg få se på mobilen din eller lese breva dine? Så lenge du ikke har gjort noe å skjule er vel det greit 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theawsomeguy Skrevet 28. mars #227 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men det er lett å tenke at det er en grunn for at hun reagerer så sterkt. Hadde min mann bedt om det hadde jeg ledd, tatt testene og brukte det mot han i mange mange år fremover. Anonymkode: 1c3e2...69b Høres sunt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #228 Del Skrevet 28. mars Er vel like greit at det ble slutt? Anonymkode: 4d70a...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #229 Del Skrevet 28. mars Sirah skrev (2 timer siden): Om du leser alle innleggene jeg har skrevet i denne tråden så ser du at jeg også har skrevet at denne mannen virker som en dust pga nettopp det du nevner her. Jeg skriver også at jeg diskuterer generell DNA-test og ikke tar med i betraktningen i svarene mine at denne mannen er en fjott. Det er det jo ingen tvil om at han er. Standard DNA-test for å bekrefte farskap av alle nyfødte er også jeg 100 % for! Det er bare utro kjerringer som ikke ønsker det. Det er mange menn som betaler enormt dyrt for barn som de tror er deres, men som ikke er det. Anonymkode: a22c3...267 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. mars #230 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Standard DNA-test for å bekrefte farskap av alle nyfødte er også jeg 100 % for! Det er bare utro kjerringer som ikke ønsker det. Det er mange menn som betaler enormt dyrt for barn som de tror er deres, men som ikke er det. Anonymkode: a22c3...267 Ja det skulle faktisk bli innført som standard. Så hadde man sluppet sånne situasjoner som dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #231 Del Skrevet 28. mars Sirah skrev (17 minutter siden): Ja det skulle faktisk bli innført som standard. Så hadde man sluppet sånne situasjoner som dette. Hadde sikkert blitt drama med påstander om falske tester i stedet. Anonymkode: 4d70a...af2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. mars #232 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde sikkert blitt drama med påstander om falske tester i stedet. Anonymkode: 4d70a...af2 Ja det skulle sikkert blitt noe annet å lage drama om 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #233 Del Skrevet 28. mars Nå opprettes det ukentlig tråder her på kvinneguiden hvor kvinner angrer på at de har vært utro så det er for meg ganske utrolig at mange reagerer så sterkt på at en hvilkensomhelst mann ønsker dna test.. Tenker de som er så imot dna test har mye å skjule. Anonymkode: 99980...df0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #234 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå opprettes det ukentlig tråder her på kvinneguiden hvor kvinner angrer på at de har vært utro så det er for meg ganske utrolig at mange reagerer så sterkt på at en hvilkensomhelst mann ønsker dna test.. Tenker de som er så imot dna test har mye å skjule. Anonymkode: 99980...df0 Utro folk tror alltid at alle andre er utro. Anonymkode: 4d70a...af2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #235 Del Skrevet 28. mars Man trenger ikke å være utro for å bli lei seg og forbanna om man blir beskyldt for å være det av partneren sin. Jeg personlig hadde også bare tatt testen, sagt takk for tilliten og servert skilsmisse papirene. Det er faktisk ikke en liten filleting, jeg hadde blitt helt knust om mannen min hadde trodd jeg hadde det i meg å gjøre noe sånt. Hvis han virkelig er så usikker så får han jobbe med det uten meg. Når det er sagt syntes jeg det er litt spennende å lese perspektivet til enkelte menn her inne. Tror dere virkelig at det er et så stort samfunnsproblem at menn går rundt og er pappa til barn som ikke er deres? Jeg syntes liksom jeg hører mer om beskyldninger og at disse DNA test kommentarene blir slengt rundt enn om faktiske tilfeller der det viser seg at mannen ikke er faren. Anonymkode: 7dcad...3e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 28. mars #236 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg skrev handlet om tema i tråden, men ikke om denne mannen, bare mer generelt. Anonymkode: 6ba66...309 Snaket du om menn som ville teste på grund av sin egen usikerhet? Eller snaket du om menn som ønsket å snake om følelser som usikerhet? Det er to helt forskjelige temaer nemelig. Altså å kontrolere andre på grund av sinne føllelser ellet å ta ansvar og bearbeide sine egne føøelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #237 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forhistorien er følgende: vi har en dame i omgangskretsen, som er gift og har to barn, der det ene er nyfødt (3 uker gammelt). Hun tok ut separasjon i går. Grunnen til separasjonen var at mannen hennes forlangte DNA-test på den nyfødte (og insinuerte at det også hadde vært greit å ta en test av treåringen i samme slengen). Hun sa ja til test. Hun ønsker ikke lenger leve med en mann som insinuerer at hun har vært utro mot ham uten prevensjon, ikke bare en gang, men flere ganger over flere år (siden han også ønsket å teste treåringen). Mannen hadde snakket med sine kompiser som sikkert har lest litt for mye om red pill-pisset til Tate og Co. Dama drikker ikke alkohol, fester ikke, har ingen nære mannlige venner, kler seg ikke utfordrende, flørter ikke og har ingen andre ting hun gjør som kunne ha rettferdiggjort mistenksomheten hans. Han på sin side flørtet og sextet på nett med andre damer mens kona var gravid med nummer to. Mannen forstår ingenting og mener at kona er urimelig, og at hvis hun ikke har noen "svin på skogen", så burde hun ikke ha vært sur for hans krav om test. Jeg mener mannen er en dust. Dama spurte ham faktisk hva det var konkret hun gjorde for å gi ham grunn til å mistenke utroskap, men han klarer ikke å komme på noe. Det er splid i vennekretsen over hele greia, der flere (for det meste menn) synes at kona er urimelig, mens flere andre (menn og kvinner) synes at mannen er en dust. Hva synes dere? Og hva hadde dere gjort? Anonymkode: 969cd...0f9 Jeg hadde for det første aldri lagt historien ut på en nettside, med såpass mange lett gjenkjennelige detaljer. Anonymkode: 11180...6e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #238 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er det viktigere for deg at menn må jobbe med seg selv for å få bort irrasjonelt kontrollbehov rundt farskap, enn å bare ta den DNA-en og få alt avsegstyrt først som sist? Det jeg skriver om har ingenting med utroskap å gjøre. Det har ikke noe med kvinnen å gjøre. Det har med at mannen trenger å få den 100% sikre bekreftelsen svart på hvitt for å finne sjelero i livet. På samme måte som kvinner får sjelero av at barnet kommer ut av kvinnene fordi dem VET 100% sikkert at det barnet er deres. Det er ikke mye å forlange. Derfor mener jeg at alle fødsler i Norge burde ha lovpålagt DNA-testing opp mot far, så hadde vi sluppet usikkerhet og hele debatten i seg selv. Anonymkode: 6ba66...309 En slik dyp og iboende usikkerhet i seg selv (for det er der det kommer ifra) , samt en mistillit til sin livsledsager vil ikke stagges av en dna test. Denne mistilliten og usikkerheten vil komme til uttrykk i andre arenaer i livet. Det handlet i bunn og grunn om usikkerhet i deg selv , er du så dårlig til å velge mor til dine barn. Har du så lite dømmekraft og vurderingsevne iforhold til andres karakter? Tyven tror alle stjeler sies det. Dette er psykolog mat. Spar pengene og bruk det på timer istedet. Eller ikke anskaff partner eller barn. Det er den som har et problem som må jobbe med det. Ikke alle andre må tilpasse seg det. Anonymkode: c9d5d...d75 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #239 Del Skrevet 28. mars askjiir skrev (4 timer siden): 3% av menn oppdrar et barn som ikke er hans eget uten at han vet det, så jo det finnes damer med slik karaktersvikt, eller at damen selv ikke vet at barnet tilhører affære partneren. Og? Skal normale kvinner måtte tolerere at mannen i deres liv mistenker at de ikke bare har vært utro, men også forsøker å bedra mann, barn og biologisk far, fordi en viss prosent av kvinner gjør nettopp dette? Skal jeg høylydt mistenke at min mann er en voldtektsmann fordi en viss prosent av menn voldtar? Eller skal jeg slå opp med kjæresten min om jeg har slike mistanker om han? Om man tror at kona har vært utro og er kapabel til å late som om barnet tilhører mannen, så bør mannen avslutte forholdet irrelevant av hva en DNA test viser. Anonymkode: 5b494...b1a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #240 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En slik dyp og iboende usikkerhet i seg selv (for det er der det kommer ifra) , samt en mistillit til sin livsledsager vil ikke stagges av en dna test. Denne mistilliten og usikkerheten vil komme til uttrykk i andre arenaer i livet. Det handlet i bunn og grunn om usikkerhet i deg selv , er du så dårlig til å velge mor til dine barn. Har du så lite dømmekraft og vurderingsevne iforhold til andres karakter? Tyven tror alle stjeler sies det. Dette er psykolog mat. Spar pengene og bruk det på timer istedet. Eller ikke anskaff partner eller barn. Det er den som har et problem som må jobbe med det. Ikke alle andre må tilpasse seg det. Anonymkode: c9d5d...d75 Nei. Det er ikke mistillit og usikkerhet som smitter seg. Da overvurderer du det jeg snakker om. Men jeg skjønner at dette var vanskelig å ta innover seg, derfor håper jeg på automatisk DNA-testing av alle nyfødte i framtiden, og at menn som ønsker bekreftelse i mellomtiden sørger for en DNA-test som er helt hemmelig fra moren til barna. For dette var visst vanskelig for kvinner å ta innover seg. Anonymkode: 6ba66...309 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå