Gå til innhold

Splid i vennekretsen - ei nybakt mor har tatt ut separasjon fordi far forlangte DNA-test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår kona kjempegodt. 

Kunne godt sett for meg at det var krav til dna test fra myndighetene sin side.

Men om mannen hadde bedt meg om en hadde jeg blitt utrolig fornærma og det hadde ødelagt mitt syns på han fullstendig. 

Anonymkode: be717...443

• Liker 40
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke har noe å skjule så er det vel bare å ta den testen..

Er du sikker på at venninna de er så fantastisk som du sier?

Det må jo være noe som ligger til grunn for at han plutselig kommer med dette.

Anonymkode: 4c5bd...cdb

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abra skrev (3 minutter siden):

Kanskje mannen er steril😅

Han er jo ikke steril, siden barna er hans (ifølge dama). Den eldste likner også som to dråper vann på far. 

Anonymkode: 969cd...0f9

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lett å tenke at det er en grunn for at hun reagerer så sterkt.

Hadde min mann bedt om det hadde jeg ledd, tatt testene og brukte det mot han i mange mange år fremover.

Anonymkode: 1c3e2...69b

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde min mann bedt om det hadde jeg ledd, tatt testene og brukte det mot han i mange mange år fremover.

Slik at han gikk etter flere års "terror". Jeg vet ikke om det er så mye bedre oppførsel og bære nag og bruke det mot mannen i flere år. Skikkelig passivt-aggressiv oppførsel i min bok.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår kona kjempegodt. 

Kunne godt sett for meg at det var krav til dna test fra myndighetene sin side.

Men om mannen hadde bedt meg om en hadde jeg blitt utrolig fornærma og det hadde ødelagt mitt syns på han fullstendig. 

Hvis det hadde vært enighet eller krav fra myndighetene, så ville det sikkert ha vært noe annet. Men her kom mannen 5 dager etter fødselen og forlangte test. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

OM jeg hadde fortsatt samlivet etter noe slikt, ville jeg fortalt det til alt og alle i lang tid. Så den hadde han virkelig fått føle på, igjen og igjen. Og det hadde nok også vært isfront mellom oss til han hadde krøpet en god stund.. 

Anonymkode: 3b9b4...275

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun sa jo ja til test uten å mukke. Men hun ønsker ikke lenger å leve med en mann som selv flørter med andre, og insinuerer at hun har fått begge barna med en annen mann.

Hadde gjort nøyaktig det samme som henne. 

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dumpet i det han sextet under graviditet. Så ville allerede vært en eks. 

For det er ting jeg har erfart nå når jeg er mitt i livet; når man begynner å beskylde partneren for slikt, så er det egentlig en selv man peker på. 

Anonymkode: 3b9b4...275

Nettopp. Jeg har også opplevd at min eks (da jeg selv var ung og dum) krevde DNA-test på alle tre barna han hadde med sin eks, bare for å få henne ut av balansen og hevne seg på henne. Han visste jo at barna var hans, siden de også liknet kjempemye på ham. Så enkelte menn bruker dette som verktøy for å hevne seg.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det hadde vært enighet eller krav fra myndighetene, så ville det sikkert ha vært noe annet. Men her kom mannen 5 dager etter fødselen og forlangte test. 

Å ja, helt enig. Jeg bare syns om det hadde vært et krav hadde det vært helt fint. Og så slipper man sånne situasjoner her! 

For om mannen min hadde krevd det og mente at jeg hadde vært utro hadde jeg blitt forbanna.. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han er jo ikke steril, siden barna er hans (ifølge dama). Den eldste likner også som to dråper vann på far. 

Hadde vært skikkelig ‘plot twist’ hvis han hadde tatt en vasektomi i skjul like før dama ble gravid med 3åringen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg pakket sammen, flyttet og gitt beskjed om at han få samvær annehver helg og betale bidrag deretter OG gitt beskjed om at han har bedt om det selv.

Anonymkode: 8c2fe...30d

• Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er idiot.

Men synes også vennegjengen høres dust ut. "Splid i vennegjengen?" Hva gjør at dere tenker at dere har noe dere skulle ha sagt og ment om dette ? 

Anonymkode: 58902...d88

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...