Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:43 Populært innlegg #1 Del Skrevet fredag kl 11:43 Forhistorien er følgende: vi har en dame i omgangskretsen, som er gift og har to barn, der det ene er nyfødt (3 uker gammelt). Hun tok ut separasjon i går. Grunnen til separasjonen var at mannen hennes forlangte DNA-test på den nyfødte (og insinuerte at det også hadde vært greit å ta en test av treåringen i samme slengen). Hun sa ja til test. Hun ønsker ikke lenger leve med en mann som insinuerer at hun har vært utro mot ham uten prevensjon, ikke bare en gang, men flere ganger over flere år (siden han også ønsket å teste treåringen). Mannen hadde snakket med sine kompiser som sikkert har lest litt for mye om red pill-pisset til Tate og Co. Dama drikker ikke alkohol, fester ikke, har ingen nære mannlige venner, kler seg ikke utfordrende, flørter ikke og har ingen andre ting hun gjør som kunne ha rettferdiggjort mistenksomheten hans. Han på sin side flørtet og sextet på nett med andre damer mens kona var gravid med nummer to. Mannen forstår ingenting og mener at kona er urimelig, og at hvis hun ikke har noen "svin på skogen", så burde hun ikke ha vært sur for hans krav om test. Jeg mener mannen er en dust. Dama spurte ham faktisk hva det var konkret hun gjorde for å gi ham grunn til å mistenke utroskap, men han klarer ikke å komme på noe. Det er splid i vennekretsen over hele greia, der flere (for det meste menn) synes at kona er urimelig, mens flere andre (menn og kvinner) synes at mannen er en dust. Hva synes dere? Og hva hadde dere gjort? Anonymkode: 969cd...0f9 35 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Guddla Skrevet fredag kl 11:48 Populært innlegg #2 Del Skrevet fredag kl 11:48 Mannen er en dust. Jeg hadde gjort det samme om min mann hadde sagt noe tilsvarende. 152 2 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet fredag kl 11:48 #3 Del Skrevet fredag kl 11:48 Kanskje mannen er steril😅 14 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:49 #4 Del Skrevet fredag kl 11:49 Forstår kona kjempegodt. Kunne godt sett for meg at det var krav til dna test fra myndighetene sin side. Men om mannen hadde bedt meg om en hadde jeg blitt utrolig fornærma og det hadde ødelagt mitt syns på han fullstendig. Anonymkode: be717...443 40 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:51 #5 Del Skrevet fredag kl 11:51 Hvis hun ikke har noe å skjule så er det vel bare å ta den testen.. Er du sikker på at venninna de er så fantastisk som du sier? Det må jo være noe som ligger til grunn for at han plutselig kommer med dette. Anonymkode: 4c5bd...cdb 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:52 Populært innlegg #6 Del Skrevet fredag kl 11:52 Dumpet i det han sextet under graviditet. Så ville allerede vært en eks. For det er ting jeg har erfart nå når jeg er mitt i livet; når man begynner å beskylde partneren for slikt, så er det egentlig en selv man peker på. Anonymkode: 3b9b4...275 61 1 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:52 #7 Del Skrevet fredag kl 11:52 Abra skrev (3 minutter siden): Kanskje mannen er steril😅 Han er jo ikke steril, siden barna er hans (ifølge dama). Den eldste likner også som to dråper vann på far. Anonymkode: 969cd...0f9 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:52 #8 Del Skrevet fredag kl 11:52 Men det er lett å tenke at det er en grunn for at hun reagerer så sterkt. Hadde min mann bedt om det hadde jeg ledd, tatt testene og brukte det mot han i mange mange år fremover. Anonymkode: 1c3e2...69b 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:52 Populært innlegg #9 Del Skrevet fredag kl 11:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis hun ikke har noe å skjule så er det vel bare å ta den testen.. Er du sikker på at venninna de er så fantastisk som du sier? Det må jo være noe som ligger til grunn for at han plutselig kommer med dette. Anonymkode: 4c5bd...cdb Hun sa jo ja til test uten å mukke. Men hun ønsker ikke lenger å leve med en mann som selv flørter med andre, og insinuerer at hun har fått begge barna med en annen mann. Anonymkode: 969cd...0f9 89 2 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:53 Populært innlegg #10 Del Skrevet fredag kl 11:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis hun ikke har noe å skjule så er det vel bare å ta den testen.. Er du sikker på at venninna de er så fantastisk som du sier? Det må jo være noe som ligger til grunn for at han plutselig kommer med dette. Anonymkode: 4c5bd...cdb Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ta testen. Men jeg ville ikke fortsette å være sammen med en mann som et sekund mistenkte meg for noe slikt. Anonymkode: 3b9b4...275 75 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:53 Populært innlegg #11 Del Skrevet fredag kl 11:53 Tøff dame.... Anonymkode: 57904...200 37 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:53 #12 Del Skrevet fredag kl 11:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er lett å tenke at det er en grunn for at hun reagerer så sterkt. Hadde min mann bedt om det hadde jeg ledd, tatt testene og brukte det mot han i mange mange år fremover. Anonymkode: 1c3e2...69b Slik at han gikk etter flere års "terror". Jeg vet ikke om det er så mye bedre oppførsel og bære nag og bruke det mot mannen i flere år. Skikkelig passivt-aggressiv oppførsel i min bok. Anonymkode: 969cd...0f9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:54 #13 Del Skrevet fredag kl 11:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forstår kona kjempegodt. Kunne godt sett for meg at det var krav til dna test fra myndighetene sin side. Men om mannen hadde bedt meg om en hadde jeg blitt utrolig fornærma og det hadde ødelagt mitt syns på han fullstendig. Anonymkode: be717...443 Hvis det hadde vært enighet eller krav fra myndighetene, så ville det sikkert ha vært noe annet. Men her kom mannen 5 dager etter fødselen og forlangte test. Anonymkode: 969cd...0f9 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:54 #14 Del Skrevet fredag kl 11:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er lett å tenke at det er en grunn for at hun reagerer så sterkt. Hadde min mann bedt om det hadde jeg ledd, tatt testene og brukte det mot han i mange mange år fremover. Anonymkode: 1c3e2...69b OM jeg hadde fortsatt samlivet etter noe slikt, ville jeg fortalt det til alt og alle i lang tid. Så den hadde han virkelig fått føle på, igjen og igjen. Og det hadde nok også vært isfront mellom oss til han hadde krøpet en god stund.. Anonymkode: 3b9b4...275 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet fredag kl 11:55 #15 Del Skrevet fredag kl 11:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun sa jo ja til test uten å mukke. Men hun ønsker ikke lenger å leve med en mann som selv flørter med andre, og insinuerer at hun har fått begge barna med en annen mann. Anonymkode: 969cd...0f9 Hadde gjort nøyaktig det samme som henne. 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:55 #16 Del Skrevet fredag kl 11:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dumpet i det han sextet under graviditet. Så ville allerede vært en eks. For det er ting jeg har erfart nå når jeg er mitt i livet; når man begynner å beskylde partneren for slikt, så er det egentlig en selv man peker på. Anonymkode: 3b9b4...275 Nettopp. Jeg har også opplevd at min eks (da jeg selv var ung og dum) krevde DNA-test på alle tre barna han hadde med sin eks, bare for å få henne ut av balansen og hevne seg på henne. Han visste jo at barna var hans, siden de også liknet kjempemye på ham. Så enkelte menn bruker dette som verktøy for å hevne seg. Anonymkode: 969cd...0f9 16 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:55 #17 Del Skrevet fredag kl 11:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det hadde vært enighet eller krav fra myndighetene, så ville det sikkert ha vært noe annet. Men her kom mannen 5 dager etter fødselen og forlangte test. Anonymkode: 969cd...0f9 Å ja, helt enig. Jeg bare syns om det hadde vært et krav hadde det vært helt fint. Og så slipper man sånne situasjoner her! For om mannen min hadde krevd det og mente at jeg hadde vært utro hadde jeg blitt forbanna.. Anonymkode: be717...443 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet fredag kl 11:58 #18 Del Skrevet fredag kl 11:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er jo ikke steril, siden barna er hans (ifølge dama). Den eldste likner også som to dråper vann på far. Anonymkode: 969cd...0f9 Hadde vært skikkelig ‘plot twist’ hvis han hadde tatt en vasektomi i skjul like før dama ble gravid med 3åringen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:05 #19 Del Skrevet fredag kl 12:05 Da hadde jeg pakket sammen, flyttet og gitt beskjed om at han få samvær annehver helg og betale bidrag deretter OG gitt beskjed om at han har bedt om det selv. Anonymkode: 8c2fe...30d 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:05 #20 Del Skrevet fredag kl 12:05 Mannen er idiot. Men synes også vennegjengen høres dust ut. "Splid i vennegjengen?" Hva gjør at dere tenker at dere har noe dere skulle ha sagt og ment om dette ? Anonymkode: 58902...d88 30 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå