Eva-Lena Skrevet 7. august #161 Skrevet 7. august Maia70 skrev (4 timer siden): Jeg husker ikke det, men han trenger ikke ha slått veldig hardt, og det er vel i langvarige forhold der det er viktig å opprettholde fasaden at de ikke gjør det. Eller kanskje han er bare dum. Jeg trur vi ikke skal bruke ordet smart på den fyren 😅 Fyren er jo ren skjær ondskapen selv, så at disse damene gikk med blåmerker brydde nok ikke han seg om. Kan hende han ble tilfredsstilt av å se hvor rundjult de var og følte seg mer mandig av den grunn. At damer falt for han er for meg en gåte, null sjarm og de øynene lyser jo jævelskap lang vei. 3
PusheenPusheen Skrevet 7. august #162 Skrevet 7. august Eva-Lena skrev (18 minutter siden): Jeg trur vi ikke skal bruke ordet smart på den fyren 😅 Fyren er jo ren skjær ondskapen selv, så at disse damene gikk med blåmerker brydde nok ikke han seg om. Kan hende han ble tilfredsstilt av å se hvor rundjult de var og følte seg mer mandig av den grunn. At damer falt for han er for meg en gåte, null sjarm og de øynene lyser jo jævelskap lang vei. Ja, han ser direkte skummel ut. 1
Maia70 Skrevet 7. august #163 Skrevet 7. august Eva-Lena skrev (10 timer siden): At damer falt for han er for meg en gåte, null sjarm og de øynene lyser jo jævelskap lang vei. Ja, det er klin umulig å forstå fra klippene i dokumentaren i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå