Sandie Skrevet 31. mars #101 Del Skrevet 31. mars Eva-Lena skrev (På 31.3.2025 den 6.25): Jeg så alle episodene i helgen og makan til ekkel mann skal man lete lenge etter. Hun som besøkte søsteren sin og som så han i traileren på en bensinstasjon får meg til å lure. Hun virket jo veldig søt og normal, men hva i alle verden får folk til å takke ja til en 2 dagers tur med en vilt fremmed person? Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er mulig å være så naiv samtidig som hun egentlig var på sin årlige besøk til søsteren. Heldigvis er folk forskjellige i smak av personer, men at damer faller for han er helt ubegripelig. Han lyser jo ondskap lang vei, øynene er jo så iskalde at det ville skrem meg iallefall. Jeg håper sønnen hans får ønsket sitt oppfylt ved at faren blir båret ut i kiste fra fengselet. Håper Pål blir skikkelig rundjult i fengselet. Ekspander Det samme tenkte jeg..Folk er forskjellige, og ingen fortjener å bli utsatt for det disse kvinnene har opplevd. Men ble ganske overrasket og ikke minst oppgitt over hvor mange naive damer det er i denne saken. Synes likevel synd på de, selvsagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 31. mars #102 Del Skrevet 31. mars Fy faen for en sjuk jævel 🤮🤬 Han har anket til høyesterett så jeg, håper de dømmer han enda hardere, han skulle jo ikke vært sluppet ut etter første forvaringsdom, fy faen!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernaut Skrevet 1. april #103 Del Skrevet 1. april (endret) Ruspus skrev (På 29.3.2025 den 14.53): Han drepte en mann i 97. Ekspander Og fikk 8 års fengsel. Sonet vel 5 da? Latterlig straffenivå her i landet. Endret 1. april av Supernaut 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 1. april #104 Del Skrevet 1. april Klarte ikke å se ferdig første episode engang. Fy faen jeg spyr 🤮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 1. april #105 Del Skrevet 1. april Ikke mange jeg tenker at ikke burde hatt retten til å leve, men han er definitivt blant de! 🤮🤬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 1. april #106 Del Skrevet 1. april Hvordan i alle dager kan så mange kvinner tiltrekkes av dette her? Han har jo ny partner hele tiden.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 1. april #107 Del Skrevet 1. april Jeg tenker at når de 10 årene har gått nå så vil han aldri i verden slippes ut igjen. De slapp ham ut etter første forvaring, men de gjør nok ikke samme feilen en gang til. Så føler meg trygg på at dette monsteret aldri slipper ut igjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjerstiT Skrevet tirsdag kl 17:43 #108 Del Skrevet tirsdag kl 17:43 Amy71 skrev (På 31.3.2025 den 15.15): Vet du noe om hans oppvekst og foreldrene? Tenker at en person er ikke født vond eller psykopat.. Ekspander Tror denne mannen er født psykopat. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet tirsdag kl 18:12 #109 Del Skrevet tirsdag kl 18:12 Callisto83 skrev (På 1.4.2025 den 10.20): Hvordan i alle dager kan så mange kvinner tiltrekkes av dette her? Han har jo ny partner hele tiden.... Ekspander Han sier vel trolig alt de liker å høre. Må si det var litt spesielt å overnatte i traileren etter første date med "den gamle mannen". What is the worst that can happen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilb Skrevet tirsdag kl 20:02 #110 Del Skrevet tirsdag kl 20:02 Skjønner virkelig ikke hva kvinner ser i ham. Ikke bare er han voldelig, morder, og klein. Han synger noe jævlig og er temmelig vemmelig i utseende. Skalla, stygge øyne, generelt et uheldig utseende 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet tirsdag kl 20:20 #111 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 enkefru skrev (På 31.3.2025 den 21.05): Fy faen for en sjuk jævel 🤮🤬 Han har anket til høyesterett så jeg, håper de dømmer han enda hardere, han skulle jo ikke vært sluppet ut etter første forvaringsdom, fy faen!! Ekspander Ville forundre meg stort om Høyesterett tar denne saken, jeg er 99 % sikker på at de vil avvise den. De sakene Høyesterett skal behandle, er saker der det kan være uklarheter rundt rettspraksis, der det er nødvendig med en prinsipiell rettslig avklaring som kan gi presedens for lignende saker i fremtiden. Kan ikke se at det er tilfelle i denne saken. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolf-75 Skrevet onsdag kl 02:57 #112 Del Skrevet onsdag kl 02:57 Det var nå engang bra at media laget en serie om dette slik at potensielle ofre blir advart og forhåpentligvis ikke faller for sjarmen hans i framtiden. Han er vel uansett såpass gammel når han slippes ut igjen at det ikke blir mulig for ham pga. hans forverrede utseende. Rart at han fikk lov å beholde førerkortet siden han brukte traileren som et virkemiddel for flere av disse voldtektene. Før i tiden mistet folk førerkortet på livsstid dersom de brukte bilen i forbindelse med voldtekt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet onsdag kl 05:58 #113 Del Skrevet onsdag kl 05:58 rudolf-75 skrev (På 2.4.2025 den 2.57): Det var nå engang bra at media laget en serie om dette slik at potensielle ofre blir advart og forhåpentligvis ikke faller for sjarmen hans i framtiden. Han er vel uansett såpass gammel når han slippes ut igjen at det ikke blir mulig for ham pga. hans forverrede utseende. Rart at han fikk lov å beholde førerkortet siden han brukte traileren som et virkemiddel for flere av disse voldtektene. Før i tiden mistet folk førerkortet på livsstid dersom de brukte bilen i forbindelse med voldtekt. Ekspander Han ble fradømt retten til å kjøre trailer for resten av livet. Men er enig i at han burde miste førerkortet for godt. Jeg håper han blir sittende inne resten av livet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet onsdag kl 06:04 #114 Del Skrevet onsdag kl 06:04 Ble faktisk kvalm av å se denne serien. For en grusom mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet onsdag kl 15:52 #115 Del Skrevet onsdag kl 15:52 For en ekkel fyr! En tilsynelatende harmløs trailersjåfør som liker svensktoppar og damer… men han var virkelig en annnen type i retten. Helt svart i blikket og ordentlig ufyselig. Han endret helt karakter da, synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet onsdag kl 16:10 #116 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Personlig kan jeg ikke forstå at noen ville være med en ukjent fyr i en trailer opp og ned i Norge. Beklager hvis noen blir fornærmet her nå, men de damene som blir lurt av en sånn type må være utrolig naive, men også veldig sårbare for å sette seg selv i en slik posisjon. Han er nok en god menneskekjenner som kan plukke ut akkurat de som biter på kroken. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet onsdag kl 19:34 #117 Del Skrevet onsdag kl 19:34 Jeg er rimelig sikker på at dette er bare toppen av isfjellet. Han har kjørt trailer på kryss og tvers i mange år, tror dere ikke det er mange kvinner som er forulempet, men ikke vil stå frem? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet onsdag kl 20:22 #118 Del Skrevet onsdag kl 20:22 forkjølajente skrev (På 28.3.2025 den 11.06): Noen som har sett dokumentaren Trailermannen som er lagt ut på NRK nylig? Fy faen,for en ufyselig og ond mann! Lurer på hva "sånne som han" har opplevd som gjør de så ondskapsfulle... Ekspander Noen er bare født psykopater. Trenger ikke å være noe han har opplevd. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet torsdag kl 17:44 #119 Del Skrevet torsdag kl 17:44 Ruspus skrev (På 2.4.2025 den 19.34): Jeg er rimelig sikker på at dette er bare toppen av isfjellet. Han har kjørt trailer på kryss og tvers i mange år, tror dere ikke det er mange kvinner som er forulempet, men ikke vil stå frem? Ekspander Jo, det tror jeg. NRK hadde også et intervju med ei dame som ikke hadde anmeldt, av redsel. Tror det kan være mange flere som henne, dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet lørdag kl 21:19 #120 Del Skrevet lørdag kl 21:19 Ruspus skrev (På 2.4.2025 den 19.34): Jeg er rimelig sikker på at dette er bare toppen av isfjellet. Han har kjørt trailer på kryss og tvers i mange år, tror dere ikke det er mange kvinner som er forulempet, men ikke vil stå frem? Ekspander Jeg har en FB-venn, voksen dame, som har truffet på pål olsen. Hun har innlegg på facebook om han. Men det kommer ikke frem om hun ble forulempet/slått/voldtatt. Jeg måtte ringe til en venn etter jeg hadde sett ferdig alle episodene. Jeg følte meg uvel. Og tenk på de damene ( og barna, og dyrene) som virkelig er blitt traumatisert i møte med det monsteret. Håper de finner styrke og at de får hjelp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå