Gå til innhold

Trailermannen

forkjølajente

Anbefalte innlegg

Noen som har sett dokumentaren Trailermannen som er lagt ut på NRK nylig? Fy faen,for en ufyselig og ond mann! Lurer på hva "sånne som han" har opplevd som gjør de så ondskapsfulle...

Endret av forkjølajente
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, akkurat ferdig med episodene. 😠 Jeg tror på damene.
                                                                  For en fryktelig mann han er. Han skulle ha fått forvaring resten av livet. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forkjølajente skrev (2 timer siden):

Noen som har sett dokumentaren Trailermannen som er lagt ut på NRK nylig? Fy faen,for en ufyselig og ond mann! Lurer på hva "sånne som han" har opplevd som gjør de så ondskapsfulle...

Ja den var helt sinnsyk. Et skikkelig monster. Og det var helt ekstremt hvor mye damer han hadde, altså hver gang han slapp ut av fengsel så var det sånn 2 uker også giftet han seg med en ny dame. Ikke var han kjekk heller, så må jo ha vært hinsides sjarmerende helt frem til han begynte å mishandle dem. 
Og på slutten hvordan han sitter og spiller offer og sier det at han har bare vært snill og grei, og alle de 30+ damene som har anmeldt ham bare tuller og lyger. 

Men det verste er at han har fått holde på i 20 år uten noe annet enn kortere fengselstraffer ,og at den forvaringsdommen ble opphevet. Hvordan kan politidistriktene ikke samarbeide om noe så grovt!? 
Hvis jeg går på sykehus i en annen landsdel så ha sykehuset all informasjonen min digitalt, slik burde det være for politiet sine journaler også. 

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende at så mange anmeldte voldtektssaker blir henlagt. Er jo prosedyre i Norge det. Sykt at journalister må ta jobben som etterforskere for å ha en sak å legge frem. Mye å bli forbanna av her ved siden av han ekle, bleikfeite, gamle, skalla, stygge jævla Pål Olsen.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at han har fått holde på sånn i årevis. Så mange offer. Er jo nesten ingen vits å anmelde voldtekt her til lands. Mister helt trua på Norsk rettsvesen om den siste anken hans gir lavere straff. Han bør ikke komme ut i samfunnet igjen.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fountaine skrev (19 minutter siden):

Hvorfor går så mange kvinner for psykopater?

De går vel ikke etter psykopater. Men ofte velger psykopater damer som gjerne har litt bagasje, og behandler de som prinsesser i starten. Så slår de om, og blir komplette idioter. Da er disse damene hjernevasket nok til at de tror at de ikke fortjener bedre.....😢

• Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cppdude skrev (4 timer siden):

Jeg er selv fra Båtsfjord, og Pål er en lokalkjent psykopat. Sånn type som diskuterte med knyttnevene i fylla, for å si det mildt. 

EDIT: Fyren er klassisk eksempel på en psykopat. Han kan virke veldig omgjengelig og hyggelig i starten, men han går - og har alltid gått - etter sårbare damer, sånn som mange lik han gjør. De har en helt unik egenskap til å sniffe ut slike damer, og fanger dem inn. Så slår de helt om, og bryter dem ned for å få kontroll. Fysisk og psykisk vold for å kue damene. 

Bodde i Båtsfjord tidlig på 80 tallet og husker ham. Har aldri snakket med ham selv, men alle visste om ham og folk var redd ham. Husker at vi så ham i "værret"/sentrum etter fest på samf.huset, og en vi gikk sammen med var redd, så vi gikk en omvei. Han som var redd, var fire år eldre enn oss. Vi var 17 år unge jenter fra Troms som var der å jobbet en periode. Er glad vi ble advart. Pål O var ett år eldre enn oss.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se den nå for en forferdelig mann merkelig at han ikke mistet jobben pga alt dette trodde man måtte ha god vandel for å erverve sertifikat ? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (7 timer siden):

Hvorfor går så mange kvinner for psykopater?

Har du sett noen av episodene? 

Har bare sett en halv episode nå, men de to kvinnene som har uttalt seg til nå sier han var grei i starten før det snudde brått. En tilsynelatende ‘’snill mann’’ altså.

Gikk fra fint til grov vold/voldtekt, trusler om å drepe familien i løpet av én dag, samt innelåsing på hun ene som forsøkte å rømme. Hun andre klarte å få hjelp til å tilkalle politiet. 

Endret av anonymLala
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor takk til personen som kontaktet en rekke kvinner og advarte dem (selv om nok noen ikke hadde vett til å ta det til etterretning.) Turde ikke stå fram i dokumentaren noe som er forståelig. Varsleren sporet opp ca 300 kvinner han så sammen med psykopaten på some. 

Endret av Hareena
  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 29.3.2025 den 2.09):

Måtte se den nå for en forferdelig mann merkelig at han ikke mistet jobben pga alt dette trodde man måtte ha god vandel for å erverve sertifikat ? 

Han mistet jobben til slutt og er fradømt retten til å kjøre trailer for all framtid.

Endret av Hareena
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (7 timer siden):

Han mistet jo til slutt retten til å kjøre trailer stod det i teksten etterpå. Sertifikat for bil har han vel fortsatt. Ingen som bryr seg om vandel for vanlig billappen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sofiei skrev (1 time siden):

Han mistet jo til slutt retten til å kjøre trailer stod det i teksten etterpå. Sertifikat for bil har han vel fortsatt. Ingen som bryr seg om vandel for vanlig billappen.

Ja men husk på at feks på Livstid så er det i praksis 5 år nei jeg vet de ikke bryr ser om den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror flere av hans kvinner vil tørre å stå frem mot han nå når/hvis de ser denne dokumentaren. Husk det at mange som har vært i slike forhold er hjernevasket og tør ikke anmelde, for mange tror nok det er dems skyld at ting/han ble som de/han ble.  og det er ganske ille når hans barn også sier de håper han blir buret inne og blir der for alltid! sånne folk skulle fått tatt retten fra å gifte seg. Han her var gift med mange damer!

Selv vært i et sånt forhold, anmeldte han aldri for jeg syntes så synd i dag, og angrer på det i dag, selvom jeg vet det ville blitt henlagt, så vet jeg i dag at der er en til som har anmeldt mannen jeg var med. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...