Gå til innhold

Bursdag kl. 20.00-22.00

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte her altså.. Jeg er ganske opptatt av søvn og rutiner, men hadde selvfølgelig vært null stress å la en 12-åring gå i bursdag på Rush til kl 22 på en fredag! Altså, 9-åringen hadde fått lov. Transport ordner seg jo hvis man vil, hørt om samkjøring? 

Anonymkode: 872c3...25c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Oi, hvordan gjør du det om noen år når du har 15-16-17-åring i husk som skal på fest? 
må de fortsatt komme hjem tidlig slik at mamma får lagt seg?

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært ute og ventet på fest rundt midnatt. Ja, jeg kunne godt tenke meg å legge meg, men når man har fått barn, så må man følge de opp, selv når de er ungdommer.

Anonymkode: c5765...cae

Når de er over 15 får de lov, også av politiet, og bevege seg ute etter kl 22, så det går bra. 

vært ute og ventet? Antar du ikke har yngre barn du har tatt med ut for og vente? Du kan selvsagt holde hele familien våken til kl 3 for og vente på17- åringen som er på fest og likefullt stå med de yngste kl 5 neste morgen, men det og få barn er også og gidde og oppdra dem til ungdom du stoler på, og har selvsagt på mobilen ved sengen så de kan ringe om der er noe. 
det er stor forskjell på 10- 12 åringer og 15-17 åringer. Det er sikkert ikke uten grunn politiet har satt en 15- års grense for og ferdes ute alene etter kl 22. 

Anonymkode: a38ec...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...