Gå til innhold

Bursdag kl. 20.00-22.00

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ok. Her er gjerne sommerferien i hele juli og halve agusust. Synes det var en rar sammenligning. Hadde noen i byen deres syntes det var rart og ha barnebursdag for s små til 00.30  hvis det ikke var på kaptein sabeltann og på sommeren da? 

Anonymkode: a38ec...1eb

Altså så er det jo populært her nede i Kristiansand å ta med barna på kino bursdager og det er gjerne fra klokka 20-22. bowling er gjerne i den tiden, og glowing golf etc. mye av opplegget her nede for litt eldre barn og bursdager er gjerne fra klokken 20. 

Anonymkode: 16e5b...260

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg syntes det er sent. 
Kl. 22 i seg selv er ikke et problem, men hvis det tar en halvtime å komme seg hjem, også skal barnet roe seg litt før leggetid så blir det unødvendig sent. Også for oss voksne. Selv står jeg opp kl. 05.30 pga. jobb (ja, må holde sånn nogenlunde samme rutine uka igjennom for at mandagen ikke skal bli for tøff), så å kjøre bil i 22-23-tiden er temmelig uaktuelt, da det er etter min leggetid. 🥸

Anonymkode: 1699c...a74

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Herregud for noe tull. 

Hvis jeg ikke husker feil så var vel eldste sønnen min 10år når han var rush at night fra 20:00-08:00 sammen med flere venner. 

Sover så noen timer iløpet av lørdagen.

Er vel oppe til kl 24 på nyttårsaften?

Anonymkode: 546d8...2d9

Har de nattåpent?

Anonymkode: adfe4...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er litt for seint men hadde latt henne få dra.  

Anonymkode: ce16a...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Altså så er det jo populært her nede i Kristiansand å ta med barna på kino bursdager og det er gjerne fra klokka 20-22. bowling er gjerne i den tiden, og glowing golf etc. mye av opplegget her nede for litt eldre barn og bursdager er gjerne fra klokken 20. 

Anonymkode: 16e5b...260

Vi har hatt kino og bowling bursdager til 22 fra ungdomsskolen, men det er gåavstand til. 
synes det er veldig forskjell på 22 og 00.30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud så tidlig ungene deres legger seg. Min 8 (!) åring får være oppe til 21.30 i helg. 

Anonymkode: 24e95...0cd

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde reagert på tiden, men latt barnet mitt delta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så rart med alle som synes dette er for sent. Da min eldste begynte i 8 klasse (fylte 13 ut på høsten) så varte fotballtreningen to ganger i uken til klokken 21, og det tok 10-12 min å kjøre hjem derfra. Rigide leggetider dere opererer  med mange her.

Anonymkode: 04d82...d05

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syntes det er sent. 
Kl. 22 i seg selv er ikke et problem, men hvis det tar en halvtime å komme seg hjem, også skal barnet roe seg litt før leggetid så blir det unødvendig sent. Også for oss voksne. Selv står jeg opp kl. 05.30 pga. jobb (ja, må holde sånn nogenlunde samme rutine uka igjennom for at mandagen ikke skal bli for tøff), så å kjøre bil i 22-23-tiden er temmelig uaktuelt, da det er etter min leggetid. 🥸

Anonymkode: 1699c...a74

Da sliter du når du får ungdommer i hus.. Herlighet da menneske, hvor kjip og kjedelig er det mulig å være😅

Anonymkode: 1ee1a...3a3

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg skjønte jo at det ikke var nattclub med Cocktails😅 . Men bursdagsfest - fest. 
jeg visste faktisk ikke at det var i Oslo. Så det er jo interessant i forhold til kjøring. 

med tilsvarende fester så mente jeg tidspunktet, og f.eks. sånn ble holdt på bowlinga eller leie ungdomsklubben her. Lokalt altså med kort vei hjem. Hvis de bor på Holmlia, så ok. 

Trenger ikke være i Oslo. Vi har Rush i Bærum også. Der er den plassert i en Næringspark langt unna buss/boliger, så barna må kjøres. 

Anonymkode: 11f65...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her hadde svaret vært " Takk for invitasjonen, men så lenge dere har valgt så sent tidspunkt er det uaktuelt å komme på bursdagen".

Anonymkode: 41415...e9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har de nattåpent?

Ja de har Rush by night innimellom også. Men det har ikke mine barn fått lov til å dra på. 

Rush At Night er arrangementet for den som elsker å hoppe, med døgning i park! Her kan man boltre seg i trampolineparken i hele 12 timer, sammen med andre som digger trampoliner. Mat, aktiviteter og hopping er inkludert i prisen.  

Dato: 21. mars 2025, klokken 20.00 til 08.00 dagen etter. 

Aldersgrense: 4.-9.klasse  

https://www.rushtrampolinepark.no/aktiviteter/rush-at-night

Anonymkode: 11f65...d5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her hadde svaret vært " Takk for invitasjonen, men så lenge dere har valgt så sent tidspunkt er det uaktuelt å komme på bursdagen".

Ikke glem å legge til "hilsen kjip og streng mor som ikke ønsker ungene mine gode minner sammen med vennene sine" Husk den snurte-munnen når du trykker send da. 

Sorry meg, men for en kjerring du er. Om du på død og liv skal sette deg på bakbeina ovenfor ungen så greit nok.. Men å rakke ned på dem som inviterer ved å poengtere at DU syntes dette var aaaltfor seint er bare frekt og sært. Folk tenker nok sitt om deg. 

Anonymkode: 1ee1a...3a3

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

*Hilsen Karen 👋

Endret av kikio
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er eldste barnet vårt 13, men hun hadde fint fått lov å dra i den alderen der så lenge det var en helg eller ferie. Hun hadde elsket det 😊

Anonymkode: 110f5...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke seint på en Fredag. 

Det som er seint når de spiller fotball og har bortekamp kl 20 og tilbake hjemme kl 00.30. Og det er skole dagen etter. Nå er de 16 år da så det går bra en gang i blant. Er heldigvis ikke så ofte 

Anonymkode: 84a00...7d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvis de går hjem etter kl 22 og politiet ser de så blir de kjørt hjem.

Det var beskjeden vi fikk på ett foreldremøte på skolen av politiet.  Dette gjaldt alle barn under 15 år.

Anonymkode: 5be90...bd2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da mitt barn ble 12, hadde vi overnattingsbursdag. Klokken 22 var de ute og lekte gjemsel i mørket, og det var ikke stille før klokken bikket 01.00. Fantastisk gøy for barna. Men ser vi sannsynligvis ødela hele helgen for de andre familiene, skal vi tro svarene her inne. 

Jeg sier GO! Barna vil få det kjempegøy!

Anonymkode: b754a...a63

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Wow! Det var tidlig!! 6-åringen her legger seg 20

Viktig å få nok søvn 😉 Det er ikke kult å få for lite søvn… Husker som barn/ungdom at det var kult å skryte av hvor lenge man var oppe, men at man som voksen skryter av det samme er litt underlig… Seksåringen her legger seg kl 19. Viktig at man får dekket søvnbehovet (som er individuelt). Enten står dere opp sent eller så har dere kanskje en seksåring med lite søvnbehov? 

Anonymkode: 6a4bd...08a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: fa0fa...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...