Goodtimes Skrevet 28. mars #21 Del Skrevet 28. mars Hadde vært helt ok! Høres jo gøy ut, også på en fredag da gitt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #22 Del Skrevet 28. mars Klart det er greit! Det er jo fredag og et engangstilfelle. De er såpass store at de fleste tåler vel å legge seg litt seint en gang i blant uansett. Høres morsomt ut😊 De foreldrene som ikke tåler det bør gå i seg selv og ikke ødelegge gleden for barna. Anonymkode: 5dbc7...2b2 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #23 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hadde synes det var seint, har en tiåring som takler utrolig dårlig å legge seg seint. Våkner kl 6 uansett og hele neste dag er ødelagt. Men han hadde fått dra. Anonymkode: a01ac...a69 Mye skjer på 2år så en 10-åring kan ikke sammenlignes med 12-åring. Ut fra hovedinnlegget så tolker jeg det som 12års feiring (og gjestene er 12år eller fyller 12 i år). Anonymkode: 11f65...d5c 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #24 Del Skrevet 28. mars Har en som straks fyller 11år og det ville vært helt supert. De legger seg jo ikke før kl 22 når de f.eks. har overnatting. Og Rush by dark er jo for «store barn», så helt annen stemning der når alle babyer og små barn ikke er der. Det pleier å være kjempegøy for barn på slutten av barneskolen: mulighet for selvlysende ansiktsmaling, litt dempet belysning, litt høyere musikk enn på dagtid og disko lys. Anonymkode: 11f65...d5c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 28. mars #25 Del Skrevet 28. mars Helt innafor! her er det ungdomsklubb for 5.-7. trinn på tirsdager og torsdager fra 18-21. Har inntrykk av at de fleste guttene i klassen til min sønn i 5. trinn er der til kl21. Min sønn får gå dit en dag i uken når han er hos meg. når de har overnatting i helger er de våken lenger enn kl22😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #26 Del Skrevet 28. mars Har en som fyller 12 i år. Min reaksjon hadde kok vært: "Oi, det var sent!😅 Men jaja, så utrolig kult for barna! Dette kommer de til å synes er veldig spennende, nytt og litt crazy. Stas!" Altså, jeg hadde blitt litt overrasket først, men landet på at det hadde vært kjempe kult for barna. Ville ikke brydd meg om de rigide folka her som er kun negative. Hvis alle skal holde seg innafor normalen til en hver tid, vil verden aldri gå videre, og barna vil aldri få oppleve noe nytt. 11-12 åringer er ikke småbarn lenger. Kjør på!🤩 Anonymkode: 223c1...0c9 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 28. mars #27 Del Skrevet 28. mars Null problem i den alderen. De fleste på 11-12 legger seg ikke kl. 21 i helgene uansett. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #28 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Bursdag kl. 20.00-22.00 en fredag på Rush for barn på 11-12 år. Hva tenker dere om det? Det er litt seint, men datteren min vil gjerne ha Rush after dark party. Usikker. Min datter takler dette tidspunktet fint, men her kan det jo være forskjeller på barn. Hvordan hadde dette vært for deres barn og for dere foreldre? Anonymkode: 7ade2...e44 Helt ok, så lenge det er helg! Anonymkode: 035bb...533 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #29 Del Skrevet 28. mars Jeg er en av de som syns det er sent og hadde reagert litt, men latt ungen dra. Jeg vil bare påpeke ovenfor de andre her som syns at sånne som meg er kjip, at barn utvikler seg i ulikt tempo, og har ulike forutsetninger for å takle dette. Anonymkode: 7b966...3d4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #30 Del Skrevet 28. mars Det hadde vært litt for seint. En ting er "være oppe til kl 22". En annen ting er "full hurramegrundt og vill hopping og tjolahei til kl 22"... Mine unger sliter ihvertfall veldig med å rose seg ned etter sånne ting, så de hadde sovnet veldig, veldig seint om de holdt på med sånt til kl 22.. Anonymkode: b2f1e...817 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #31 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det hadde vært litt for seint. En ting er "være oppe til kl 22". En annen ting er "full hurramegrundt og vill hopping og tjolahei til kl 22"... Mine unger sliter ihvertfall veldig med å rose seg ned etter sånne ting, så de hadde sovnet veldig, veldig seint om de holdt på med sånt til kl 22.. Anonymkode: b2f1e...817 Og det hadde ikke gått for 1 dag? Anonymkode: 5be90...bd2 14 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #32 Del Skrevet 28. mars Oisann, her er det mange som behandler snart tenåringer som barnehagebarn. Det er klart det er greit. Og foreldrene kan samarbeide om levere og hente. Anonymkode: 561f4...fb7 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #33 Del Skrevet 28. mars Kjempegøy🤩 De fleste barn tåler en annerledesdag i ny og ne. Anonymkode: 3fb9c...d7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #34 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og det hadde ikke gått for 1 dag? Anonymkode: 5be90...bd2 Det hadde jo kommet litt an på hva vi skulle dagen etter, det Det er ikke kjekt med en unge som er dautrøtt og grinete og sur (som mine blir om de ikke får nok søvn), om vi har planer dagen etter. En sånn "morokveld" ødelegger rett og slett dagen etter fullstendig, og joda, om vi bare skal dasse hjemme, så er det jo greit nok, men det er ikke greit om det ødelegger for andre planer så alt vi gjør den dagen bare blir ukoselig og dritt for hele resten av familien. Anonymkode: b2f1e...817 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #35 Del Skrevet 28. mars Det hadde gått helt fint. Det er en dag det er snakk om, ikke en jevnlig rutine så ja de foreldrene som reagerer på dette vil jeg si faktisk er kjipe. Å være så regide og firkanta at en reagerer stort på dette tidspunktet til noen som snart er tenåringer (!!!) virker kjipt. Selv om barnet ditt har muligheter for å være muggen dagen etterpå tåler de aller fleste barn på den alderen det helt fint uten varige men. Det høres ut som en aldeles herlig fest for barnet ditt ts, tror barna ville hatt det koselig 🥳 Anonymkode: 2f6e9...648 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. mars #36 Del Skrevet 28. mars Jeg hadde ikke hatt noe problem med det når det er helg dagen etter, men jeg hadde ikke valgt et slikt tidspunkt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #37 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det hadde jo kommet litt an på hva vi skulle dagen etter, det Det er ikke kjekt med en unge som er dautrøtt og grinete og sur (som mine blir om de ikke får nok søvn), om vi har planer dagen etter. En sånn "morokveld" ødelegger rett og slett dagen etter fullstendig, og joda, om vi bare skal dasse hjemme, så er det jo greit nok, men det er ikke greit om det ødelegger for andre planer så alt vi gjør den dagen bare blir ukoselig og dritt for hele resten av familien. Anonymkode: b2f1e...817 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er en av de som syns det er sent og hadde reagert litt, men latt ungen dra. Jeg vil bare påpeke ovenfor de andre her som syns at sånne som meg er kjip, at barn utvikler seg i ulikt tempo, og har ulike forutsetninger for å takle dette. Anonymkode: 7b966...3d4 Joda, barn er absolutt forskjellig! Men skal man forvente at andre folk alltid tilpasser seg etter enkeltes behov? Da er det vel bare og takke pent nei, og si at det ikke passer. Selvsagt kjipt for barnet å ikke få bli med, men minst like kjipt for de andre barna at ingen får lov fordi «Jens har behov for å legge seg tidlig, og Arne har viktige planer i morgen». Anonymkode: 223c1...0c9 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #38 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Joda, barn er absolutt forskjellig! Men skal man forvente at andre folk alltid tilpasser seg etter enkeltes behov? Da er det vel bare og takke pent nei, og si at det ikke passer. Selvsagt kjipt for barnet å ikke få bli med, men minst like kjipt for de andre barna at ingen får lov fordi «Jens har behov for å legge seg tidlig, og Arne har viktige planer i morgen». Anonymkode: 223c1...0c9 Det er da nøyaktig takke pent nei vi ville gjort? Spørsmålet til ts var da ikke "skal vi gjøre det eller ikke"; men hva vi som foreldre hadde tenkt om det. Og jeg hadde altså tenkt at om vi skal noe i morgen, så orker jeg ikke få det ødelagt av en grinete trøtt unge, så da takker vi nei. Anonymkode: b2f1e...817 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #39 Del Skrevet 28. mars Har en tenåring som trener mye og er på trening tidlig på lørdager. Han hadde taklet det fint, men jeg sliter med å holde meg våken etter kl.21. Drikker ikke alkohol i det hele tatt, men synes det er vanskelig å kjøre på natta. For familien vår er kl.22 natt, og vi legger oss lenge før det. Ja, vi er kjedelige Anonymkode: 55d5b...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #40 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ved å invitere til det så bestemmer du leggetiden til andre sine barn. Ikke så kult å være barnet med tidlig leggetid i utgangspunktet. Hadde reagert ganske kraftig på at du tok den friheten faktisk. For er ikke så en får sovnet til elve heller da, blir gira osv. Anonymkode: 1719c...adc Dere står da helt fritt til å takke nei. 12.åringen her i huset hadde syns at det var skikkelig gøy. Legger seg uansett ikke så tidlig i helgen. Anonymkode: c5765...cae 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå