Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vinga
Skrevet

Hvordan er parfymen Live fra J.Lo? Hvordan vil dere beskrive den?

Om de andre parfymene hennes har noe å si for sammenligningsgrunnlag: Jeg elsker Miami Glow, Still er også ganske god, men Glow likte jeg ikke noe særlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Live er vel strengt tatt fra Jennifer Lopez-linjen, for hun har to parallelle parfymelinjer på markedet (mye vil ha mer). Når det er sagt, er den ikke så ille; litt fruktig og blomstrete, men dessverre synes jeg den er litt intetsigende. Av alle parfymene til denne madammen, er Miami Glow den eneste jeg synes noe særlig om.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er dette ein tung parfyme? Som ein fort blir kvalm av?

Gjest Gjesta
Skrevet

Den er vel mer søt og fruktig, vil jeg si.

Gjest Gjesta
Skrevet
For søt?

Hvis du liker typiske "rosa" parfymer, vil jeg ikke si det. Smak og behag, osv. For meg blir den litt kjedelig, men ikke fordi den er for tung, mer fordi den lukter som hundre andre parfymer.

Skrevet (endret)

Eeelskar rosa parfymar :) Men dei må ikkje bli FOR søte! Takk takk :)

Endret av Årolilja
Gjest Gjesta
Skrevet
Eeelskar rosa parfymar :) Men dei må ikkje bli FOR søte! Takk takk :)

Har du prøvd Guess? Den er frisk og fruktig, men ikke for søt. Den eneste rosa parfymen jeg har kjøpt (edit: Jeg har også ENJoy fra Jean Patou, men den er sterk og gir meg nyseanfall).

Skrevet

Nei? Kven er det som står bak den?

Gjest Gjesta
Skrevet
Nei? Kven er det som står bak den?

Det amerikanske jeansmerket Guess. Det er en sølvfarget metallflaske med rosa innhold, og utskjæringer så den former en G. Den kom for 1-2 måneder siden. Jeg vil tippe at du vil like den. Jeg har den på meg, as we speak. :)

Skrevet

Interessant! :) Er den ikkje kome i alle butikkane endå? Eg søker på nettet, men finn den ikkje...

Gjest Gjesta
Skrevet
Interessant! :) Er den ikkje kome i alle butikkane endå? Eg søker på nettet, men finn den ikkje...

Jeg tror jeg kjøpte min enten i februar eller i mars, hos Esthetique. Betalte 399 for 50ml. Sjekk her :)

Skrevet

Oi, den var fin :) Og det høyrest ut som det er veldig gode "ingrediensar" i den :) Eple og fersken...den skal eg definitivt sjekke ut!! Takk for rådet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...